Кажете си мнението за няколко двигателя...
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кажете си мнението за няколко двигателя...
Поставен съм пред избора на двигател и много се двуомя(по-скоро триумя)
Най-важния критерии според мен при избора на двигател е това за какво ще го ползвам...за това ще започна с целта ми: двигател с 2.0 до 2.7 обем, развъртящ се до около 7500-8000 оборота, добър trothle resposns, принудително пълнене и около 350-500 к.с.
Вариантите ми са 3:
1. м10б20 - какво знам за него: ковани колянов вал и биели - което ме улеснява до голяма степен защото за желания сет ъп няма да има нужда от подмяната им. С буталата незнам как стоят нещата - колко са здрави, леки и т.н. Големи клапани, но пък са само 8...Абе като цяло супер як двигател, но като технология стар (пример: липсват му маслени разпръсквачи да пръскат от основните лагери към буталото)
2. м20б25 - лесно се конвертира до обем 2.7, отново е с кован колянов вал (за 2.7 е от м21), отново доста здрав двигател като железа, но пък за оборотите който целя 7500-8000 е май малко кекав....на много места се пише, че се късат клапани, пукат се глави и т.н.
3. м50б25 като железа - много зле --> слаби биели, двигателят задължително трябва да е без ванос, не знам от какво може да се сложат биели и колянов вал...
има и предимства - повече портове, пръскалки на маслко, двойни и яки пружини на клапаните, верига, няма реглаж на клапани...за друго не се сещам
Много ще се радвам да чуя всякакви мнение по въпроса , но да са сериозни и компетенти...
смятам също, че коментирането на тази тема би била от полза за доста хора поставени пред подобен избор Wink
Най-важния критерии според мен при избора на двигател е това за какво ще го ползвам...за това ще започна с целта ми: двигател с 2.0 до 2.7 обем, развъртящ се до около 7500-8000 оборота, добър trothle resposns, принудително пълнене и около 350-500 к.с.
Вариантите ми са 3:
1. м10б20 - какво знам за него: ковани колянов вал и биели - което ме улеснява до голяма степен защото за желания сет ъп няма да има нужда от подмяната им. С буталата незнам как стоят нещата - колко са здрави, леки и т.н. Големи клапани, но пък са само 8...Абе като цяло супер як двигател, но като технология стар (пример: липсват му маслени разпръсквачи да пръскат от основните лагери към буталото)
2. м20б25 - лесно се конвертира до обем 2.7, отново е с кован колянов вал (за 2.7 е от м21), отново доста здрав двигател като железа, но пък за оборотите който целя 7500-8000 е май малко кекав....на много места се пише, че се късат клапани, пукат се глави и т.н.
3. м50б25 като железа - много зле --> слаби биели, двигателят задължително трябва да е без ванос, не знам от какво може да се сложат биели и колянов вал...
има и предимства - повече портове, пръскалки на маслко, двойни и яки пружини на клапаните, верига, няма реглаж на клапани...за друго не се сещам
Много ще се радвам да чуя всякакви мнение по въпроса , но да са сериозни и компетенти...
смятам също, че коментирането на тази тема би била от полза за доста хора поставени пред подобен избор Wink
Последна промяна Active на 03 Юни 2007, 1:50, променена общо 1 път
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55026 разгледай тая тема. м10б25-да не искаш да кажеш м20б25
Иначе М50Б25 с подменени железа е най-угодно май(е ся тука вече ме нахраниха
)

Иначе М50Б25 с подменени железа е най-угодно май(е ся тука вече ме нахраниха

Re: Кажете си мнението за няколко двигателя...
Active написа:3. м50б25 като железа - много зле --> слаби биели, двигателят задължително трябва да е без ванос, не знам от какво може да се сложат биели и колянов вал...
има и предимства - повече портове, пръскалки на маслко, двойни и яки пружини на клапаните, верига, няма реглаж на клапани...за друго не се сещам
добре де защо казвате че са слаби след като в bimmerforums и по мрежата има такива с по 300+ кс на колелата при това само разредени с гарнитура ?
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ех, защо ли винаги по-скъпите мотори са най-добри. То ако става дума S38 и S50 са най-яките мотори за турбиниране, ама струва твърде много. М10 съм му фен, защото е наистина корав двигател, животното търпи на изтезания, въпреки, че е на почти половин век като технология. За годините и обема си вади доста прилични коне, но трябва много да го надуваш за да докараш над 350 коня, някъде 2 бара сигурно и там стигаш лимита. Защото не виждам как ще го докараш 400 коня. То даже за 350 трябва много сериозно да го преработиш (няма да минеш без промени по железата). Двойни пружини, по-здрави бурала, пригодени за друга конпресия и степен на сгъстяване, иначе мисля може да се върти до оборотите, които си споменал.
М20Б25 с конверсия към Б27 почва повече коне, отколкото М10-ката дори в заводско състояние, по интернет има доста турбо-проекти, реализирани успешно с него, много добър мотор, но не съм достатъчно инфирмиран да ти кажа как се прави - лесно или трудно и колко държи, нека кажат колегите - има поне няколко човека, които в момента дори са с М20 турбо. Аз го смятам толкова здрав, колкото и М10.
М50Б25 - имай в предвид, че ще трябва доста по-малко да го надуеш от М10, защото почваш от 192 коня по начало. Според мен най-много коне ще изкараш с него (също и с М20Б27), но с него ще ти е и най-скъпо мисля, защото мотора си иска сериозни модификации (просто по-сложен за настойка, точно защото е по-съвременен).
Не си споменал зз М30Б35 (М106 да сме по-точни...) да речем, който също е много, ама много здрав мотор - М10 с 2 бутала повече и доста по-голям обем. Даже си мисля, че той ще изкара най-бруталната мощност
Отново очаквам колегите от Пловдив да кажат нещо по въпроса
п.с. Тези неща са съвсем наизуст, чул и чел съм тук-там, но аз съм пълен аматьор, така, че сам си решавай дали да ме четеш. Успех с проекта да ти пожелая, в БМВ Е30 ли ще монтираш нещата?
М20Б25 с конверсия към Б27 почва повече коне, отколкото М10-ката дори в заводско състояние, по интернет има доста турбо-проекти, реализирани успешно с него, много добър мотор, но не съм достатъчно инфирмиран да ти кажа как се прави - лесно или трудно и колко държи, нека кажат колегите - има поне няколко човека, които в момента дори са с М20 турбо. Аз го смятам толкова здрав, колкото и М10.
М50Б25 - имай в предвид, че ще трябва доста по-малко да го надуеш от М10, защото почваш от 192 коня по начало. Според мен най-много коне ще изкараш с него (също и с М20Б27), но с него ще ти е и най-скъпо мисля, защото мотора си иска сериозни модификации (просто по-сложен за настойка, точно защото е по-съвременен).
Не си споменал зз М30Б35 (М106 да сме по-точни...) да речем, който също е много, ама много здрав мотор - М10 с 2 бутала повече и доста по-голям обем. Даже си мисля, че той ще изкара най-бруталната мощност


п.с. Тези неща са съвсем наизуст, чул и чел съм тук-там, но аз съм пълен аматьор, така, че сам си решавай дали да ме четеш. Успех с проекта да ти пожелая, в БМВ Е30 ли ще монтираш нещата?
BMW only!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Явор написа:никой не спомена с38

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=26757
Ей тука прочети и по едно време се пише, кой двигател за какво става.
А относно М50Б25 ... има хора само с разреждане с гарнитура и О рингване са изкарвали 400-500 к.с. ...
.. там е по-важно добре настроена смес и предварение.
Ей тука прочети и по едно време се пише, кой двигател за какво става.

А относно М50Б25 ... има хора само с разреждане с гарнитура и О рингване са изкарвали 400-500 к.с. ...

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
AlibiTu написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=26757
Ей тука прочети и по едно време се пише, кой двигател за какво става.![]()
А относно М50Б25 ... има хора само с разреждане с гарнитура и О рингване са изкарвали 400-500 к.с. ..... там е по-важно добре настроена смес и предварение.
дам, ето линк към една такава http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=524778
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
amd написа:
Не си споменал зз М30Б35 (М106 да сме по-точни...) да речем, който също е много, ама много здрав мотор - М10 с 2 бутала повече и доста по-голям обем. Даже си мисля, че той ще изкара най-бруталната мощностОтново очаквам колегите от Пловдив да кажат нещо по въпроса
![]()
?
Найстина кво ще кажете за този двигател....има ли нещо ковано по него
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Когато говорите за М50,имайте предвид,че м/у този с ВАНОС (кекавия) и този без,разликите в железата са огромни.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани