Е36 320 VANOS въпрос

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Е36 320 VANOS въпрос

Мнение от steeN » 01 Юни 2007, 19:26

рових из форума, но не намерих графика на 320i без и 320i с VANOS.
някой може ли да ми изнамери? както и разликата в разхода на гориво (официални данни).

мерси предварително.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

д

Мнение от krasi_bmw » 01 Юни 2007, 19:31

Мога да ти кажа от опит .....с ванос градско около 12,5..м52 ...без ванос около 14 ..м50 ,...разлика във вървенето голяма при набиране.При каране ,не по инерция и гасене .нормално,но не и прекалено яко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 01 Юни 2007, 21:37

M50B20
2.0 L (1991 cc/121 in³)
110 kW (148 hp) @ 5900 190 N·m (140 ft·lbf) @ 4700


M52B20 2.0 L (1991 cc/121 in³)
110 kW (148 hp) @ 5900 190 N·m (140 ft·lbf) @ 4200

май въртящия момен е същия но при по ниски обороти
Тия павета мн лзгави бе...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320 96g.

Мнение от betona » 01 Юни 2007, 21:55

не разбрах колегата с "набирането" какво има в предвид - ускорение 0-100 км. е едно и също....къде "набира" повече

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Мнение от krasi_bmw » 01 Юни 2007, 23:06

ако подържат 5000 оборота и 2те ,много ясно че са на едно дередже ,ама при като се замислиш ти постоянно ли държиш теа обороти ,ясно е написано че м52 е с по големи клапани и е по нов и ваноса данее сложен за хубаво - върши по от рано да се развърта и съответно е по иканомичен .По пробите които направих м50 не ми хареса само с укорение и разход на гориво.МОЕ МНЕНИЕ.....кажете вие друго ,каквото сте пробали.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Юни 2007, 23:33

krasi_bmw написа:ако подържат 5000 оборота и 2те ,много ясно че са на едно дередже ,ама при като се замислиш ти постоянно ли държиш теа обороти ,ясно е написано че м52 е с по големи клапани и е по нов и ваноса данее сложен за хубаво - върши по от рано да се развърта и съответно е по иканомичен .По пробите които направих м50 не ми хареса само с укорение и разход на гориво.МОЕ МНЕНИЕ.....кажете вие друго ,каквото сте пробали.....


Ами аз съм с М50 с Ванос... :winky:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 01 Юни 2007, 23:38

Клапаните са абсолютно еднакви 30/27.Само дето стеблата при М50 са
7мм,а при М52 са 6 мм ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

я

Мнение от krasi_bmw » 01 Юни 2007, 23:42

и ква е разликата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Re: я

Мнение от visipe » 02 Юни 2007, 9:57

krasi_bmw написа:и ква е разликата


По малък водовъртеж в резервоара :mhihi:
Тия павета мн лзгави бе...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

d

Мнение от krasi_bmw » 02 Юни 2007, 15:45

Е аз кво написах..............

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Юни 2007, 18:12

Е нищо не написахте и двамата.Диаметъра на клапаните е един и
същ,30 мм. на входящите и 27 мм. на изходящите клапани.При М50
без ВАНОС стеблата на клапаните са по-дебели,демек клапаните са по-яки :idea:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

а

Мнение от krasi_bmw » 03 Юни 2007, 18:28

А ти кво написа .... съответно като е спо -малко стебло се отваря по голям отвор за смес ,нали сместа влиза от към стеблото .на м50 с 1мм.на клапан е по дебел.А 24клапана по 1мм колко е :?: нее ли повече и имали разлика :?: .според мен има Влиза и излиза по бързо гориво и изгорели газове . Също е по леко на мотора . и затова идва и икономията и въртящия момен е друг.Не се заяждам ,от скоро карам м52 ,но се интересувам .а че се по яки клапаните на м52 не значи като превърти веригата ше останат здрави -даже по-голяма вероятност има за повреда върху боталата и повдигачите ..
Последна промяна krasi_bmw на 03 Юни 2007, 18:36, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 03 Юни 2007, 18:30

пълни гпупости пишеш :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Мнение от krasi_bmw » 03 Юни 2007, 18:38

щом казваш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

д

Мнение от krasi_bmw » 03 Юни 2007, 18:41

защо са го измислили немците тоя мотор ,да има неква разлика в цифрите.Кажете ква е разликата :?:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook