Къде сменяте маслото?
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Къде сменяте маслото?
Здравейте, аз съм отскоро в София и искам да ви попитам къде сменяте маслото - Камор, ДАРУ или някъде другаде? На моята май ще трябва и всики филтри да се сменят...
- V_Kanchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.11.2006
- Местоположение: София, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Аз лично си ги сменям сам. Отивам в BOSHE на хладилника и си накупувам всички филтри, маслото винаги е CASTROL и натам е лесно. Иначе във всеки сервиз може, ама чак в Дарукар и Каморауто за мен е прекалено - въпреки че не знам какви пари взимат.
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Преди месец сменях в Дару - масло , маслен , горивен и въздушен филтър - нещо от порядъка на 550лв. ми излезе.
Междувременно приемчика ще опита да те убеди да смениш половината кола , но там вече ти си преценяваш колко да вярваш и дали да отидеш да погледнат другаде това , което ти е казал.
А колкото до това дали могат да го направят навсякъде - в Дунев не можах да ги убедя , че зануляването на инспекцията за маслото на моето БМВ може да се направи без да се вързва към компютър, в Дару пича я занули за 20 секунди от таблото , така че е хубаво да знаят в сервиза какво правят.
Междувременно приемчика ще опита да те убеди да смениш половината кола , но там вече ти си преценяваш колко да вярваш и дали да отидеш да погледнат другаде това , което ти е казал.
А колкото до това дали могат да го направят навсякъде - в Дунев не можах да ги убедя , че зануляването на инспекцията за маслото на моето БМВ може да се направи без да се вързва към компютър, в Дару пича я занули за 20 секунди от таблото , така че е хубаво да знаят в сервиза какво правят.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
jery написа:Да дедеш 550лв. за смяна на масло и филтри,си е чисто престъпление...Смяната на маслото+маслен и въздушен филтър е около 180лв.,ако сложиш хубаво масло...Зануляването е безплатно и го правят почти навсякъде
Единственото, което не е наред в цената е че включва около 100 лева труд за 30 минути работа.
Маслото беше малко под 30лв. без ддс за литър - 7 литра за моята кола. Маслото е пълна синтетика БМВ и съм говорил с приятел, от когото купувах Castrol за Толедото , който каза че е много добро.
150лв. без ддс е горивния филтър, масления и въздушния не ги помня.
Сигурно може да се мине и по-тънко, но аз докато мога да си го позволя компромиси с поддръжката не правя.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
AGD аз наскоро си сменях маслото за 7л Кастол 5в40 дадох 159лв, за масления филтър марка FRAM дадох 17лв, за самата смяна не съм давал тъй като там от където си купувам маслото има пункт за смяна на масла към магазина и ако си купиш масла и филтри от тях смяната ти е безсплатна, а ако отидеш с твои филтри и масло ти вземат 5лв за смяна на масло и 3лв за всеки филтър. Имал си пари дал си ги, ти си преценяваш ама чак пък 100 лв за труд
еб*х тез цени.

а
а 550 лева много тънко, бе бате другият пат пак иди там. аз си го сменям в една масларница на кастрол и ми всеха всичко около 150 лв. с масло и филтри и работа. 17 лв литър кастрол.
Няма начин да няма начин
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Какво да ви кажа , колеги. Цените съм ги сравнявал при моя човек в Ауто Плюс - това са цените на оригинални части, даже бях впечатлен че Дару не си надписват нещо (като изключим труда
. Горивния филтър се води с регулатор на налягането - намерихме Bosch и още някакъв които идваха на около 120лв.(по спомени) - вие ми кажете дали си заслужава да взема bosch правен в Някаквостан и да спестя 30-40лв.
Масло бих могъл на намеря по-евтино(доста) , но това ще означава да си губя времето и да ходя да търся , а после да търся и къде да го сменя.
Аз лично не смятам , че съм се набутал - според типовете в Дару маслото трябва да изкара 20-25к километра, а горивния филтър 60к - аз вероятно ще го сменям както го сменях до сега на Толедото - на всяка втора смяна на маслото, така че ако всичко е ОК скоро този ми разход няма да се повтори.
Като цяло отговора го пуснах , за да знае колегата, който пусна темата, какво да очаква ако отиде в Дару , защото и на мен първия ми въпрос преди около 2 месеца като взех колата и се регистрирах във форума беше точно това - къде да сменя маслото и на колко време да го правя.

Масло бих могъл на намеря по-евтино(доста) , но това ще означава да си губя времето и да ходя да търся , а после да търся и къде да го сменя.
Аз лично не смятам , че съм се набутал - според типовете в Дару маслото трябва да изкара 20-25к километра, а горивния филтър 60к - аз вероятно ще го сменям както го сменях до сега на Толедото - на всяка втора смяна на маслото, така че ако всичко е ОК скоро този ми разход няма да се повтори.
Като цяло отговора го пуснах , за да знае колегата, който пусна темата, какво да очаква ако отиде в Дару , защото и на мен първия ми въпрос преди около 2 месеца като взех колата и се регистрирах във форума беше точно това - къде да сменя маслото и на колко време да го правя.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
AGD написа:...според типовете в Дару маслото трябва да изкара 20-25к километра...
Както всеки продукт и маслата си имат инструкция за употреба. Там е указано приблизително колко километра може да изминеш до следваща смяна. Ако действително не правиш компромис с консумативите, едва ли ще го смениш след 25к километра

- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Това естествено са най-оптимистичните километри.
Но конкретно горивния филтър , пак според монтьора в Дару, не бил сменян до сега - това значи 115к километра ако приемем, че не е пипан километража. Имало някакви заводски скоби , които при смяна се заменяли с други - нямам идея дали наистина е така - може в Германия да слагат същите като в завода. Но колата си вървеше безгрижно. Вярно че техните горива са далечни братовчеди на нашите , ама и 100к са доста повече от 60.
Но конкретно горивния филтър , пак според монтьора в Дару, не бил сменян до сега - това значи 115к километра ако приемем, че не е пипан километража. Имало някакви заводски скоби , които при смяна се заменяли с други - нямам идея дали наистина е така - може в Германия да слагат същите като в завода. Но колата си вървеше безгрижно. Вярно че техните горива са далечни братовчеди на нашите , ама и 100к са доста повече от 60.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
14 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани