Дросели от М3 3.2 на М50 Е34

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

Дросели от М3 3.2 на М50 Е34

Мнение от tompo » 31 Май 2007, 15:09

Значи имам приятел който работи в морга тук в Русе и в момента е в чужбина за части та той ми се обади тези дни че намерил Дроселни клапи заедно с дюзите от М3 3.2. Там колегите му му казали че пасвали идеялно на Е34 М50 В25 Моля ви кажете ми става ли наистина подобна интервенция и дали има смисъл изобщо. колата ми в момента не е съвсем сток. Сменил съм цялата генерация заедно с изпускателните колектори също от М3 3.2 и си паснаха без проблеми. Още веднъж ви моля да ми кажете дали има смисъл да ги вземам като се има в предвид че цената им е доста атрактивна та чак не ми се иска да ви я споменавам че няма да ми повярвате.
Благодаря предварително и ме извинете ако ми е тъп въпроса. Но все пак тук има хора с доста опит и не е зле да го чуя от тях
Последна промяна tompo на 31 Май 2007, 15:24, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Мнение от street_force » 31 Май 2007, 15:17

я спомени цената че ме заитересова

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 31 Май 2007, 15:26

има полза взимай ги - даже имаше линк тука във форума на сайтче в което е описан такъв тунинг кит

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

ре

Мнение от tompo » 31 Май 2007, 15:27

street_force написа:я спомени цената че ме заитересова
Баце става въпрос за едни 80 евро заедно с дюзите. Като към това нямам транспортни разходи :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

ре

Мнение от tompo » 31 Май 2007, 15:30

Alexi написа:има полза взимай ги - даже имаше линк тука във форума на сайтче в което е описан такъв тунинг кит
Баце търсих много тук във форума преди да пусна темата за да не задавам досадни въпроси но не намерих подобна информация. Можеш ли да ме насочиш към подобен линк ако знаеш ?

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 31 Май 2007, 15:31

Офертата е невероятно добра, такива части се намират изключително рядко :D Едно на ръка, че ще изглежда страхотно мотора, но съвсем друго, че най-вероятно ще се подобри доста перформънса - пълненето с горивна смес става съвсем различно. Цената е невероятна :) Аз имам чувството, че и за 800 евро могат да се продадат.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

ре

Мнение от tompo » 31 Май 2007, 15:40

amd написа:Офертата е невероятно добра, такива части се намират изключително рядко :D Едно на ръка, че ще изглежда страхотно мотора, но съвсем друго, че най-вероятно ще се подобри доста перформънса - пълненето с горивна смес става съвсем различно. Цената е невероятна :) Аз имам чувството, че и за 800 евро могат да се продадат.
Ами гледах в ebay.de и подобни дроселни клапи от М3 и М5 но без дюзи имаше на цени от около 200 евро. Те че ми идват тънко спор няма. Мен обаче ме интересува повече дали е възможна подобна интервенция на моят М50 и какви настройки ще трябва да се правят после

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 31 Май 2007, 16:14

ще ти е необходим и air box-а към тях. интервенцията ако се направи правилно ще предефинира понятието ти за респонз и ще докара коне във високите обороти. предполагам, че ще се появят проблеми на ниски оборти. ще имаш и проблеми с вакуума ( трябва ти за сервото и най-вече за регулатора на налягането ).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 31 Май 2007, 16:52

Трябва да сложиш и твоите дюзи разбира се, тия от М3 3.2 ще ти дойдат големи за твоя мотор.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

Мнение от tompo » 31 Май 2007, 17:39

[steeN] написа:ще ти е необходим и air box-а към тях. интервенцията ако се направи правилно ще предефинира понятието ти за респонз и ще докара коне във високите обороти. предполагам, че ще се появят проблеми на ниски оборти. ще имаш и проблеми с вакуума ( трябва ти за сервото и най-вече за регулатора на налягането ).
Air box-a е задължителен знам да. Що се отнася до мощноста тя трябва да се очаква наистина предимно във високите. А проблемите които най вероятно биха се появили в ниските относно вакуума мисля че имам идея как ще ги отстраня. Има ли някой обаче на идея дали тези дросели от М3-ката ще паснат към М50-то или ще трябват радикални преправяния. Някой знае ли подобни линкове където мога да прочета по обстойно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 01 Юни 2007, 1:05

Не би трябвало да са проблемни. :) Иначе тъй както си почнал вземи си сложи един вал от М52Б28 с едни биели от м20б20 :) и някво пиги бакче ,че да си го нагласиш както душа ти иска :)
Гледах из чуждестранните сайтове ,че така строукнат давал към 240 коня пък с тез дросели и дюзи може би ще удариш добра цифра :)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 01 Юни 2007, 13:00

На тази цена аз не бих им се чудил...
Проблемите: - евентуално може да се наложи направата на фланец между колекторите
и главата - при С50Б30 такъв има стандартно - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 (позиция 10),
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 126/16.jpg . При С50Б32 няма;
Може да се наложи скъсяване на тялото на масления филтър и поставянето на
такъв от М40,М42 (казват, че бил по-къс....лесно може да се провери). Допускат се и
други модификации, но това се установява само след като се позиционира
въпросният колектор. Може и да се избегнат, кой знае...
Няма да е зле колектора да е окомлектован и , по-точно, "въздушната рейка" да си е
на мястото (тя е свързана с "моторчето" за празния ход от едната си страна и с всеки
един "рънър" от колектора от другата) .
Аз не виждам защо трябва да има проблеми с вакуум-а и празния ход. Системата не се
различава от тази на М50-ката - отново регулирането се извършва посредством
до болка познатото "моторче", клапите са в затворено положение. Дали това от М50-ката
ще се справя със задачата не мога да кажа вече...но предполагам, че да.

Ето една тема , която е хубаво да прочетеш от - до :
http://forums.eurocca.net/showthread.ph ... ht=itb%27s

...и една снимка за ориентиране в ситуацията :
http://www.bmwclubnsw.asn.au/Classified ... %20006.jpg
(вижда се добре и "въздушната рейка" - дясната, по-голямата)
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Юни 2007, 15:20

Зимай веднага :) даже питай дали има и други подобни като от 4 цилиндривата м-ка или от некоя моторетка пак 4 бр.

пп: кажи после какво е положението
Последна промяна ludiagsm на 01 Юни 2007, 20:10, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

re

Мнение от tompo » 01 Юни 2007, 15:35

ludiagsm написа:Зимай веднага :) даже питай дали има и други подобни като от 4 цилиндривата м-ка или от некя моторетка пак 4 бр.

пп: кажи после какво е положението
Ами аз вече му се обадих да му кажа че съм съгласен. То в крайна сметка на тая цена ..... Въпросът е че той ще стой там още около месец-два и ще му кажа да се оглежда ако има нещо от сорта.
А на колегата lowdriver ако кажа само благодаря за инфото пак ще е малко ;) Аз не влизам често тук щото времето ми е малко кът но като почна да действам по въпроса ще ви пиша пак да кажа как е положението ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Юни 2007, 18:53

lowdriver написа:Аз не виждам защо трябва да има проблеми с вакуум-а и празния ход. Системата не се
различава от тази на М50-ката - отново регулирането се извършва посредством
до болка познатото "моторче", клапите са в затворено положение. Дали това от М50-ката
ще се справя със задачата не мога да кажа вече...но предполагам, че да.


като съм си приказвал с разни зарибени типове зад окена, са ми разправяли, че са имат проблеми с изкарването на някакъв стабилен вакуум заради постояннита смяна на налягането в колектора ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook