ПОМОЩ ПЕРКАТА НА КЛИМАТИКА?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

ПОМОЩ ПЕРКАТА НА КЛИМАТИКА?

Мнение от cvetoslav » 28 Май 2007, 15:21

Помагайте колеги перката на климатика ми се вкючва като загрее колата на нормална работна температура и така без да спира, няма значение дали климатика е пуснат или не. Ако колата е под 90 градуса не духа но загрее ли духа та се къса. Опа и май директно на втора скорост до колкото съдя по кабелите а те са три т.е. с две скорости. Моля ви помагайте да не я изгоря така като работи безспирно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 28 Май 2007, 16:38

първа степен се пуска, когато е включена климата .т.е когато работи компресора, без значение дали е загряла колата или не. втора степен се включва над определени градуси
ако не е включен климатика, като загрее на определени градуси се включва първо първа, после втора степен.
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Май 2007, 16:43

Stanchev написа:ако не е включен климатика, като загрее на определени градуси се включва първо първа, после втора степен.

Грешка направо се включва втора степен за да охлади мотора щото виското не може да смогне.Това става най-често в задръстване или при продължителна работа на колата на място на празен ход ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 28 Май 2007, 16:44

dinozab написа:
Stanchev написа:ако не е включен климатика, като загрее на определени градуси се включва първо първа, после втора степен.

Грешка направо се включва втора степен за да охлади мотора щото виското не може да смогне.Това става най-често в задръстване или при продължителна работа на колата на място на празен ход ;)

не е грешка, щото не можеш да усетиш в задръстване кога ти се включва първа степен ;)
поне при мен беше така, след като смених датчика на радиатора ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 28 Май 2007, 16:48

Това имам в предвид не ми се вярва да се пуска направо втората и то веднага като стигне стрелката средата. Перката беше откачена от предния собственик явно е имало проблем и колата не ми е подминавала средата никога. Къде се намира тоя датчик, има логика да се включва първо първата скорост а то бичи яко без да спира.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Май 2007, 16:48

Може и така да е ама не всички имат датчик на радиатора може и от това да е ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Май 2007, 16:52

Между другото за какав мотор говорим :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 28 Май 2007, 16:57

забравих да спомена 525 ТДС 93 година.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Май 2007, 17:02

Провери си термостата да не отваря на по-висока температура.Трябва да е на 80гр. При мен беше така отваряше сигорно над 90 и перката въртеше постоянно пък радиатора беше студен.Ако и при теб е така сменяйго и ще се оправи пък това дали включва първо едната степен после другата или не ти е най-малкия проблем ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 28 Май 2007, 17:03

Термостата го сменях понеже загряваше много бавно сега е с нов и е ОК стрелката си седи на средата и не мърда.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Май 2007, 17:05

Точно това имах предвид на колко градука отваря и дали отваря на толкова в действителност колкото пише и му дават ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

д

Мнение от krasi_bmw » 28 Май 2007, 23:21

смени си датчика на радиатора ,отдясно горе се намира . нема кво друго да е ..


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: д

Мнение от dinozab » 29 Май 2007, 8:31

krasi_bmw написа:смени си датчика на радиатора ,отдясно горе се намира . нема кво друго да е ..

Не всички имат такъв датчик моята например няма :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 29 Май 2007, 9:00

Добре де като няма този датчик какво управлява тая перка да му се не види. Аз си мислех че тя работи само когато е пуснат климатика а тя какво прави. За мене това си е датчик някъде, ще проверя още следобед дали го имам тоя на радиатора но мисля, че нямам. има едно рошаво на самата перка резистор някакъв го дават да не е той мамка му и прасе.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Май 2007, 9:06

Ти забеляза ли като ти върти перката радиатора горещ ли ти е :?: Ако всичко е наред и виското трябва да е зацепено в същото време но радиатора ако е студен или хладен няма какво да го стопли и тогава причината е или датчик температурен който си намира на блока на двг. или късно отварящ термостат :idea:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook