Двигател на 318 TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 28 Мар 2007, 16:00

bobolink написа:А верно ли е че много ги гепели? :(


Колега, всичко се гепи напоследък. Бях чел някъде, че при тестове на различни марки автомобилни ключалки, най-добре се е представила БМВ-петица. Предполагам, че на тройките ключалките са също добри. А що се отнася до колата - с чип става съвсем приятна за возене. Колкото до пукането на глави - смях, това са пълни глупости.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 28 Мар 2007, 16:25

Пак ще се вкарам за мнение. По въпроса за омасления кулер. Да, наистина не трябва да е така. Получава се когато от маслената система преминава масло през лагера на турбото и отива в системата на кулера. Най-елементарната причина е старо масло. При дълга употреба без смяна, маслото губи голяма част от свойствата си и така става възможно да премине през лагера на турбото, който е плъзгащ, т.е. няма сачми или ролки. Ако се смени маслото, проблема се оправя. Иначе си е за ремонт на турбото. Аз мойто го правих, сега съм с ново "Гарет" (мисля, че и оригиналните са тази марка). С други думи, сменете си маслото първо, а после ходете при "майсторите".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 28 Мар 2007, 16:53

BateValcho написа:........ Аз мойто го правих, сега съм с ново "Гарет" (мисля, че и оригиналните са тази марка). С други думи, сменете си маслото първо, а после ходете при "майсторите".

Колко ти струваше тази операция???
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 28 Мар 2007, 17:38

BateValcho написа:Пак ще се вкарам за мнение. По въпроса за омасления кулер. Да, наистина не трябва да е така. Получава се когато от маслената система преминава масло през лагера на турбото и отива в системата на кулера. Най-елементарната причина е старо масло. При дълга употреба без смяна, маслото губи голяма част от свойствата си и така става възможно да премине през лагера на турбото, който е плъзгащ, т.е. няма сачми или ролки. Ако се смени маслото, проблема се оправя. Иначе си е за ремонт на турбото. Аз мойто го правих, сега съм с ново "Гарет" (мисля, че и оригиналните са тази марка). С други думи, сменете си маслото първо, а после ходете при "майсторите".


:D Интересното е че когато взех колата не знам с какво масло беше, но не омазняваше чак толкова! Сега съм с някакво VAICO - немско е, но ми се струва не читаво! Майсторът дет ми сменя маслото каза че може да съм имал и "медец" в старото масло! :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 03 Апр 2007, 15:15

Колко ти струваше тази операция???[/quote]
600 lv, zapaziha samo stariq korpus, vsichko drugo e novo.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 22.11.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от abcd » 04 Апр 2007, 0:04

пукат,2 кг.масло източих от ОХ.система и май направо е гръмнала,отдоло до задната броня имаше масло,все едно си я обърнал по таван и залял с една кофа масло,кой да гледа като копува.следваи инструкциите и дишаи спокоино.за кулера -- масло да искаш !!!

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 09 Май 2007, 20:07

. Получава се когато от маслената система преминава масло през лагера на турбото и отива в системата на кулера. :ahah: Лагер на турбото :mhihi: Нали ако има лагер ще се запали с тея 100000 оборота в минута
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 15 Май 2007, 13:12

:ahah: Лагер на турбото :mhihi: Нали ако има лагер ще се запали с тея 100000 оборота в минута[/quote]

Ами обясни тогава на човека и на всички, това масло от къде идва и по какъв път минава през интеркулера?

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.05.2007

Мнение от kashetoto » 28 Май 2007, 17:58

аз пък от доста време само чета и се опитвам да реша каква е36ца искам но без въпроси не става и ето най-накрая да ви попитам...
колебая се между 318тдс и 325 тдс ... то е ясно че ще е по добре да се яхна на 143те кончета, но тъй като съм студентче и нз дали ще мога да я храня.
Въпроса ми е колко ще харчи тази 2,5 литрова печка градско при не много ръчка.. до колкото разбрах 1,8 с не много ръчка харчи 7/8/9 така ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 28 Май 2007, 22:33

разликата между 325 и 318 тдс е не повече от литър градско.
литър е много даже на 100 км
и двете съм ги карал
сега карам 318 но ако намериш добро 325 вземай него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 28 Май 2007, 23:36

BateValcho написа::ahah: Лагер на турбото :mhihi: Нали ако има лагер ще се запали с тея 100000 оборота в минута


Ами обясни тогава на човека и на всички, това масло от къде идва и по какъв път минава през интеркулера?[/quote]
маслото в интеркулера идва от хлабината на турбината.Пък и нали оста и плава в масло и като има хлабина и то си заминава помалко помалко и се натрупва в кулера и колекторите.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook