Двигател на 318 TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
bobolink написа:А верно ли е че много ги гепели?
Колега, всичко се гепи напоследък. Бях чел някъде, че при тестове на различни марки автомобилни ключалки, най-добре се е представила БМВ-петица. Предполагам, че на тройките ключалките са също добри. А що се отнася до колата - с чип става съвсем приятна за возене. Колкото до пукането на глави - смях, това са пълни глупости.
- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Пак ще се вкарам за мнение. По въпроса за омасления кулер. Да, наистина не трябва да е така. Получава се когато от маслената система преминава масло през лагера на турбото и отива в системата на кулера. Най-елементарната причина е старо масло. При дълга употреба без смяна, маслото губи голяма част от свойствата си и така става възможно да премине през лагера на турбото, който е плъзгащ, т.е. няма сачми или ролки. Ако се смени маслото, проблема се оправя. Иначе си е за ремонт на турбото. Аз мойто го правих, сега съм с ново "Гарет" (мисля, че и оригиналните са тази марка). С други думи, сменете си маслото първо, а после ходете при "майсторите".
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
BateValcho написа:........ Аз мойто го правих, сега съм с ново "Гарет" (мисля, че и оригиналните са тази марка). С други думи, сменете си маслото първо, а после ходете при "майсторите".
Колко ти струваше тази операция???
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
BateValcho написа:Пак ще се вкарам за мнение. По въпроса за омасления кулер. Да, наистина не трябва да е така. Получава се когато от маслената система преминава масло през лагера на турбото и отива в системата на кулера. Най-елементарната причина е старо масло. При дълга употреба без смяна, маслото губи голяма част от свойствата си и така става възможно да премине през лагера на турбото, който е плъзгащ, т.е. няма сачми или ролки. Ако се смени маслото, проблема се оправя. Иначе си е за ремонт на турбото. Аз мойто го правих, сега съм с ново "Гарет" (мисля, че и оригиналните са тази марка). С други думи, сменете си маслото първо, а после ходете при "майсторите".


- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Колко ти струваше тази операция???[/quote]
600 lv, zapaziha samo stariq korpus, vsichko drugo e novo.
600 lv, zapaziha samo stariq korpus, vsichko drugo e novo.
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
. Получава се когато от маслената система преминава масло през лагера на турбото и отива в системата на кулера.
Лагер на турбото
Нали ако има лагер ще се запали с тея 100000 оборота в минута


- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia


Ами обясни тогава на човека и на всички, това масло от къде идва и по какъв път минава през интеркулера?
аз пък от доста време само чета и се опитвам да реша каква е36ца искам но без въпроси не става и ето най-накрая да ви попитам...
колебая се между 318тдс и 325 тдс ... то е ясно че ще е по добре да се яхна на 143те кончета, но тъй като съм студентче и нз дали ще мога да я храня.
Въпроса ми е колко ще харчи тази 2,5 литрова печка градско при не много ръчка.. до колкото разбрах 1,8 с не много ръчка харчи 7/8/9 така ли?
колебая се между 318тдс и 325 тдс ... то е ясно че ще е по добре да се яхна на 143те кончета, но тъй като съм студентче и нз дали ще мога да я храня.
Въпроса ми е колко ще харчи тази 2,5 литрова печка градско при не много ръчка.. до колкото разбрах 1,8 с не много ръчка харчи 7/8/9 така ли?
BateValcho написа::ahah: Лагер на турботоНали ако има лагер ще се запали с тея 100000 оборота в минута
Ами обясни тогава на човека и на всички, това масло от къде идва и по какъв път минава през интеркулера?[/quote]
маслото в интеркулера идва от хлабината на турбината.Пък и нали оста и плава в масло и като има хлабина и то си заминава помалко помалко и се натрупва в кулера и колекторите.
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани