Двигателят прекъсва :(
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Двигателят прекъсва :(
Здравейте колеги,
От около месец насам двигателят започна като че ли да прекъсва от време на време. Изразява се в това, че на ниски обороти (под 4000), като дам газ, вместо да литна колата като че ли започва да се дави...като че ли не работи на 6 цилиндъра а на 4.
Странното е че не мога да засека закономерност...появява се когато си поиска и не трае дълго...може би половин минутка макс.
Някакви идеи?
Аааа...и започна да ми харчи около 19-20 на 100, а преди харчеше 15
Благодарско!
Поздрави,
Илия
От около месец насам двигателят започна като че ли да прекъсва от време на време. Изразява се в това, че на ниски обороти (под 4000), като дам газ, вместо да литна колата като че ли започва да се дави...като че ли не работи на 6 цилиндъра а на 4.
Странното е че не мога да засека закономерност...появява се когато си поиска и не трае дълго...може би половин минутка макс.
Някакви идеи?

Аааа...и започна да ми харчи около 19-20 на 100, а преди харчеше 15

Благодарско!
Поздрави,
Илия
Това го прави преди да загрее нали? Или ако си я загасил за повече време и после пак тръгваш... за около 10-20сек. прекъсва и после се оправя...
Не че искам да те плаша но отиди на диагностига да ти видят дебитомера. И нещо някъде четох за датчика за температурата за това прекъсване.
Не че искам да те плаша но отиди на диагностига да ти видят дебитомера. И нещо някъде четох за датчика за температурата за това прекъсване.
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Мисля, че моята Е34 520 беше в подобно състояние като я взехме. Гореше 19-20 и имаше замисляне в ниските обороти. По принцип това е симптом на скапан дебитомер или именно температурен датчик, защото дебитомера пуска някакво количество въздух според командите на компютъра, но взима под внимание и температурата на въздуха, който минава през него - съответно ако се скапе колата навлиза в кофти режим, при който компютъра пръска през дюзите максимално количество бензин, за да предотврати детонации. В следствие колата се дави от многото бензин, не върви подобаващо в ниските (във високите се реже зверски де, защото гориво има мноооооого), а и разхода се качва стабилно. Обзалагам се, че ауспуха, по-точно крайното гърне на изхода си ти е черно на цвят, вместо сиво. На моменти може да се забележи и черен пушек през ауспуха като я изрежеш здраво. Поне аз така си го обяснявам.
Вариант 2 : на нас до голяма степен ни реши проблема - беше разхерметизиран маншона на дебитомера (гумената "тръба" която идва от въздушния филтър беше напъкана и връзвана с тиксо). Купих чисто нова от Дарукар за 36 лева и работата заспа. Ако е напукана въпросната тръба, мотора смуче повече въздух отколкото му е отпуснал дебитомера и нещата пак се объркват.
п.с. Огледай гумения маншон дали няма пукнатини някъде и ако има го смени с нов (не е скъп). Ако всичко изглежда наред на външен вид все пак ще се наложи да я закараш на сервиз, да ти я закачат на някой стенд и той ще ти прочете грешките, евентуално натрупани в компютъра. Трябва все на някой да се довериш - Дарукар и Камор ауто няма да те излъжат, но ще ти взмат солено
Вариант 2 : на нас до голяма степен ни реши проблема - беше разхерметизиран маншона на дебитомера (гумената "тръба" която идва от въздушния филтър беше напъкана и връзвана с тиксо). Купих чисто нова от Дарукар за 36 лева и работата заспа. Ако е напукана въпросната тръба, мотора смуче повече въздух отколкото му е отпуснал дебитомера и нещата пак се объркват.
п.с. Огледай гумения маншон дали няма пукнатини някъде и ако има го смени с нов (не е скъп). Ако всичко изглежда наред на външен вид все пак ще се наложи да я закараш на сервиз, да ти я закачат на някой стенд и той ще ти прочете грешките, евентуално натрупани в компютъра. Трябва все на някой да се довериш - Дарукар и Камор ауто няма да те излъжат, но ще ти взмат солено

BMW only!
Здрасти,
черен пушек няма, само че като че ли воня на бензин от към ауспуха...
Иначе тръбите изглеждат наред...
Четох какво се е случвало на други съфорумци, и виждам че в повечето случаи става въпрос за бобина и/или лула.
Смятате ли че на една диагностика ще се останови какво със сигурност е? Компа на колата отчита ли ако има проблем конкретно с дебитомера или темп.датчик, или пък ламбда сонда или бобина?
Притеснявам се да не ми кажат да купувам разни неща които в същност са си наред...
П.С. Тази вечер като се прибера, може да замеря бобините с мултицет, да видим дали всички са с еднакво съпротивление...
Поздрави,
Илия
черен пушек няма, само че като че ли воня на бензин от към ауспуха...
Иначе тръбите изглеждат наред...
Четох какво се е случвало на други съфорумци, и виждам че в повечето случаи става въпрос за бобина и/или лула.
Смятате ли че на една диагностика ще се останови какво със сигурност е? Компа на колата отчита ли ако има проблем конкретно с дебитомера или темп.датчик, или пък ламбда сонда или бобина?
Притеснявам се да не ми кажат да купувам разни неща които в същност са си наред...
П.С. Тази вечер като се прибера, може да замеря бобините с мултицет, да видим дали всички са с еднакво съпротивление...
Поздрави,
Илия
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
амд даваш акъл ама хич не ти е ясен принципа на работа на тия двигатели .. като за начало не дебитомера отпуска въздуха ,това прави дросела,а дебитомера само го мери като при М50 е в килограми - т.нар. масметър .И други глупости си изписал ,попрочети за двг. малко.
За конкретния проблем - и аз като карал над 5 години М50 залагам на запалването - свещи/лули/бобини като последните са слабо място на М50 ,или ламбда сонда.Почни със свещите ,ако са на над 20к направо ги смени и не си вземай Бош.Бобините да ги мериш с мултицет полза няма ,виж ги на тъмно дали искрят като работи двг(пробиви)
За конкретния проблем - и аз като карал над 5 години М50 залагам на запалването - свещи/лули/бобини като последните са слабо място на М50 ,или ламбда сонда.Почни със свещите ,ако са на над 20к направо ги смени и не си вземай Бош.Бобините да ги мериш с мултицет полза няма ,виж ги на тъмно дали искрят като работи двг(пробиви)
Здравейте,
Днес като загря колата, започна да прекъсва и не спря...т.е. очевидно положението се влошава, което според мен е добре- по-лесно ще намерим проблем който непрекъснато съществува, пред проблем който се появява веднъж на високосна година
Нищо де, утре съм на диагностика и ще се разбере...
Само няколко въпроса:
1) Какви свещи препоръчвате и от къде да си ги взема?
2) Какви бобини и от къде? (и кач пара?)
3) Ламбда сонда- каква и от къде и колко горе долу струва?
Благодаря!
Утре след диагностиката ще пиша подробно
Поздрави,
Илия
Днес като загря колата, започна да прекъсва и не спря...т.е. очевидно положението се влошава, което според мен е добре- по-лесно ще намерим проблем който непрекъснато съществува, пред проблем който се появява веднъж на високосна година

Нищо де, утре съм на диагностика и ще се разбере...
Само няколко въпроса:
1) Какви свещи препоръчвате и от къде да си ги взема?
2) Какви бобини и от къде? (и кач пара?)
3) Ламбда сонда- каква и от къде и колко горе долу струва?
Благодаря!
Утре след диагностиката ще пиша подробно

Поздрави,
Илия
loobian написа:... Какви свещи препоръчвате и от къде да си ги взема?
...
http://www.vdauto.com/bg/products.php?id=14 Тези продават BERU, който са добра марка. Не съм взимал от тях, но запознати твърдят, че частите им са истински.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Беру има и ментета ,най добре НГК като цената на бройка( независимо от марката) трябва да е поне 10 лв инак са ментета( то и това не е белег но като смениш 3-4 комплекта за 20к ще почнеш да ги разпознаваш
)

Колеги, бях днес при майстори, много читави се оказаха...
Гледайте сега за какво става въпрос...
Отивам аз, и първо извадиха една по една всички свещи.
На 2ри и 3ти цилиндри, свещите бяха силно омаслени. На 3ти цилиндър, лулата не правеше добре контакт, като че ли беше разместена.
На 6ти цилиндър, лулата беше мокра.
Компира беше дал 2 грешки- 1 за 6ти цилиндър и 1 за ламбда сондата.
Сменихме ламбдата, почистиха свещите, нагласиха лулите, и сега всичко е ток и жица. Само тая ламбда много скъпа бре
220 лв дадох за NKJ.
Та така...бобините са наред, само е хубаво да се сменят лулите и свещите за да няма пак главоболия
Благодаря на всички за помоща!
Поздрави,
Илия
Гледайте сега за какво става въпрос...
Отивам аз, и първо извадиха една по една всички свещи.
На 2ри и 3ти цилиндри, свещите бяха силно омаслени. На 3ти цилиндър, лулата не правеше добре контакт, като че ли беше разместена.
На 6ти цилиндър, лулата беше мокра.
Компира беше дал 2 грешки- 1 за 6ти цилиндър и 1 за ламбда сондата.
Сменихме ламбдата, почистиха свещите, нагласиха лулите, и сега всичко е ток и жица. Само тая ламбда много скъпа бре

Та така...бобините са наред, само е хубаво да се сменят лулите и свещите за да няма пак главоболия

Благодаря на всички за помоща!

Поздрави,
Илия
Ами не го знам точно как се води като адрес, но ето така се стига:
Ако караш по Христо Ботев, по посока Сливница... пресичаш Сливница и след това, първата пряка в ляво, караш 400 метра и ще го видиш на ъгъла. Друг начин: Ако караш от Т.Александров и минеш по Опълченска, караш караш и стигаш моста. На светофарите след моста, 2рата пряка в дясно (малко преди края на баира) и още 200-300 метра и пак си там.
То е един гараж, пише диагностика на инжекциони. Нямат впечатляващо оборудване, само че са инжинери хората и вместо да го карат на изуст, гледат, мерят и мислят... много старателно работят, много съм доволен. Докато аз бях там имаше още един човек с някакъв Фиат (моите съболезнования разбирасе) и ми разказа че ходил на 2 сервиза, където му сменяли какво ли не и нищо не направили и докато бях там, хората му оправиха колата и той беше на 10тото небе
Та така...
Ако караш по Христо Ботев, по посока Сливница... пресичаш Сливница и след това, първата пряка в ляво, караш 400 метра и ще го видиш на ъгъла. Друг начин: Ако караш от Т.Александров и минеш по Опълченска, караш караш и стигаш моста. На светофарите след моста, 2рата пряка в дясно (малко преди края на баира) и още 200-300 метра и пак си там.
То е един гараж, пише диагностика на инжекциони. Нямат впечатляващо оборудване, само че са инжинери хората и вместо да го карат на изуст, гледат, мерят и мислят... много старателно работят, много съм доволен. Докато аз бях там имаше още един човек с някакъв Фиат (моите съболезнования разбирасе) и ми разказа че ходил на 2 сервиза, където му сменяли какво ли не и нищо не направили и докато бях там, хората му оправиха колата и той беше на 10тото небе

Та така...
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани