Първи стъпки в драг и дрифтинга...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Madman_
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 м52б20
- Детайли за колата: Портфейл DESTROYER
Първи стъпки в драг и дрифтинга...
Доста дълго време съм прекарал да чета истории в този раздел - някои от тях наистина са ме карали да се почувствам все едно съм в БМВ-то което или се носи с вратите напред или "лети" с адска скорост по магистралата...
Дано ви предам поне малко от тръпката която изпитах - слязох от колата преди 3 часа и все оше съм ухилен до уши.
На заведение съм с приятели - аз и още един приятел сме с коли.След кратко колебание от негова и от моя страна решаваме че е време да "сгоним" нашите машини - Ваз 21011 и Опел Кадет(и двете 1.3). Само не се смейте - не знаете за к'ви зверове става въпрос.
Тръгнахме от еднопосочното до Теномаркет по пътя към София (действието се развива във В. Търново). Двете малки двигателчета огласиха ноща.. 1ва-45 км/ч, 2ра-70км/ч, 3та-100 км/ч(шума в купето е като при излитане на самолет
), до този момент колите вървяха успоредно, обаче след 100, към 130-135км/ч опелчето вече дръпна с 2-3 коли разстояние,а и беше време да обръщаме... Но победата му беше някакси нечестна-в моята кола имаше 1 човек повече - як българин,"само" 110 кила... Пича отиде в Опела и пак.. Заставаме един до друг, гледаме се лошо и ръмжим с наще машини, които в този момент сигурно съжаляваха че са попаднали на такива собственици.
Газзз.. След 3та ве4е му водех с 3-4 коли, вече доволен че съм доказал "руската сила" се запътих пак към заведението... Да, ама не - моя човек ми мига отзад - иска пак гонка - само аз и той в колите. Речено - сторено, след 5 мин. вече бяхме отново един до друг, дават ни старт - газз.. Взех му старта и докато ми свърши 2ра го водех с 1 кола разст. оба4е отново към 90-100 км/ч се изравнихме и Опела в последния момент ме дръпна с 1-2 метра, пича пусна авариини - време за спиране, евала на руснаците за спирачките - поне спрях доста по-добре. Отново победа за него... Е поне беше весело ;] Вече отиваме към заведението, обаче на мен ми се кара още.. Подминавам отбивката за кръчмата, където бяхме и продължавам към кръговото на автогарата... Опела ме следва.Влизам в завоя, 3та, 2ра, газта до долу и вече сме с вратите напред и навих обратен волан... Дотук добре, кефим се на макс, оба4е приближава един 20 см бордюр.. Вече се виждам как от утре с увесен нос ходя пеш... Съединител, леко спирачка и поизправих волана.. Задницата спря да се несе и продължихме направо.. Тоя път ми се размина.Спираме пред заведението и моя човек с Опела:"Голямо си говедо, ей!(и се хили) Да бях и аз със задно..." Т'ва ми бяха първите стъпки в драг рейсинга и дрифта, въпреки, че колата ми е слабичка(72 коня). Обаче няма такъв кеф... Понякога когато издевателствам над Жигулатора ми става съвестно щото е запазен,а и ми е първата кола("Първата любов ръжда не хваща."), ама к'во да праиш... 
Дано ви предам поне малко от тръпката която изпитах - слязох от колата преди 3 часа и все оше съм ухилен до уши.

На заведение съм с приятели - аз и още един приятел сме с коли.След кратко колебание от негова и от моя страна решаваме че е време да "сгоним" нашите машини - Ваз 21011 и Опел Кадет(и двете 1.3). Само не се смейте - не знаете за к'ви зверове става въпрос.




- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
..
Съвет: Сменяй жигата с е-30ка! 

Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

Re: Първи стъпки в драг и дрифтинга...
Madman_ написа:("Първата любов ръжда не хваща."), ама к'во да праиш...
Абе не е верно тва...моята ква ръжда е фанала



П.П. ...и не е опел...
П.П.2 ...не ги слушай тия



A STORY BEYOND COINCIDENCE - High quality bulgarian essential oils and floral waters - Bulgarian rose oil , rose water , lavender oil etc.
Производство и монтаж на всички видове висококачествени щори за дома и офиса - вертикални, хоризонтални, роло щори, плисе щори, мрежи против насекоми, външни ролетни, дървени и външни хоризонтални щори
Производство и монтаж на всички видове висококачествени щори за дома и офиса - вертикални, хоризонтални, роло щори, плисе щори, мрежи против насекоми, външни ролетни, дървени и външни хоризонтални щори
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
За какво, за да му хване ръжда ли? 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колега требва да се обадиш да се бегаме с твоята жига !! Аз имам Полски Фиат 125 P . Характеристиката му е 1.5 , 80 коня ( след основен ремонт
) . Моя е 80-та година

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
и аз се включвам в списъка за гонките на руската мощ.... 2140 московец с мнооооо луд шофьор
след основен ремонт и нов съединител 


- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
..
Turbo_Ted написа:и аз се включвам в списъка за гонките на руската мощ.... 2140 московец с мнооооо луд шофьорслед основен ремонт и нов съединител
....шофьора ли??..



Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
естествено
.То тва е като оня Цецо с калибрата2.0 115катъра ама в неговите ръце върви като 200+ турбо
поздрави от Русе:)




поздрави от Русе:)
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
Re: ..
bam-bam написа:Is написа:Съвет: Сменяй жигата с е-30ка!
то има ли файта от смената ... един фейслиф и са 1:1![]()
карай си жигата ... коч коли са
Стига ми разваля агитацията,па ти бе!!



Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

Ми идеално.В такива моменти ма фашта яд че до книжка имам цели 2 месеца.Досега съм палил подметките само на вуйчо ми на бавареца и още ми държи влага,но като гледам и руските коли не са за изхвърляне.
http://s2.bg.bitefight.org/c.php?uid=30427
-Дай да те кусна!!!
Spies Hecker
Създадена преди 120 години, фирмата има клонове в над 55 страни, където предлага висококачествени АВТОБОИ и материали, достатъчни и за най-високите изисквания на клиентите.
-Дай да те кусна!!!
Spies Hecker
Създадена преди 120 години, фирмата има клонове в над 55 страни, където предлага висококачествени АВТОБОИ и материали, достатъчни и за най-високите изисквания на клиентите.
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Според мен е по-добре да махнеш Аудито и да се метнеш на Е30 с голямо сърце...
Е тогава ще настръхваш доста често...
.

Е тогава ще настръхваш доста често...

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани