За дебитомера ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 10 Май 2007, 2:08

това болче не е добре да си играеш с него, защото колата си работи в closed loop с ламбдата ;)
виж уплътнен ли е добре колектора, темп датчик, дюзите, налягане на бензина. след като се погрижих за тези неща, все едно карам друга кола :shock:
а ако някой е барал дебитомера, кофти работа. това си е сърцето на системата.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Май 2007, 2:10

преди га го барах,бях мноо доволен :mhihi: са не го барам, и съм по доволен :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 10 Май 2007, 2:13

добро философско заключение за дебитомерите и живота :mhihi:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 10 Май 2007, 2:37

[steeN] написа:това болче не е добре да си играеш с него, защото колата си работи в closed loop с ламбдата ;)
виж уплътнен ли е добре колектора, темп датчик, дюзите, налягане на бензина. след като се погрижих за тези неща, все едно карам друга кола :shock:
а ако някой е барал дебитомера, кофти работа. това си е сърцето на системата.


Баран е със сигурност има следи от БГ намеса вътре :( , а ламда нямам разкачена е, ама и това ми е част от програмата по възтановяването :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 17 Май 2007, 20:56

Понеже ми се наложи да разглеждам схеми на инсталацията на М42 това "болтче" за регулиране е свързано и работи само когато колата няма ламбда сонда.Останах с впечатлението от тази и други твои теми че искаш да намалиш разхода-ако е така с поставянето на ламбдата и регулирането на сместа чрез оригиналното ЕКУ само ще влошиш нещата,защото се знае че колите с катализатори и ламбди имат повишен разход 5-10%.
Между другото-имаш ли осцилоскоп да премериш какъв размах има сигнала от датчика 60-2 на коляновия вал при работа на празен ход на тоя мотор М42?Интересува ме колко волта е от връх до връх(peak to peak) на екрана на осцилоскопа при обороти 800-1000.
Megasquirt & Megaview user

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 18 Май 2007, 1:16

Идеята е не да намаля разхода, да докарам оптималния режим на работа на този мотор, щот има чуствота че някой преди мен е е правил нещо, щот отзат мерише не естествено много на бензин а тва ще рече че има не изгорял бензин :( Катализатор няма отдавна на негово место са кухи гърнета :mhihi:
Имам осциолоскоп ама не знам кога ще имам време да извърша въпросното измерване :confused:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Май 2007, 14:25

според мен почвай да проверяваш едно по едно. може и никой да не е пипал нищо, просто на разните неща им идва времето ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 18 Май 2007, 14:36

В момента нямам ламбда сонда, а сместта ми е такава все едно имам, как стават тия неща и аз не знам :dunno: така, че нея можеш да я изключиш като вариант (ако имаш добре настроен дебитомер)
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 18 Май 2007, 15:39

Ми ще пробвам с друг дебитомер за който се предполага че е здрав, въпраки че не работил от две години ама да се надявам че ще се получи :roll:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 18 Май 2007, 17:06

Ако работи равномерно двигателя на празен ход по добре не пипай нищо.И при бедна и богата смес двигателя ще работи нестабилно.
Можеш да провериш изгорелите газове с газоанализатор-той ще покаже най-добре.
Megasquirt & Megaview user

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 18 Май 2007, 17:14

Не работи равномерно, то там е проблема кат откача бебитомера и мине в авариен режим кобе оборотите кат швейцарски часовник та за тва съм се насочил към дебитомера.
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 18 Май 2007, 18:27

Имаш ли падове на напрежението ? Като го движиш с ръка примерно? ако нямаш някви дупки, на твоя му няма нищо просто ще трябва да си го настроиш. А ако имаш падове ще си ги оправиш и готово
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 19 Май 2007, 1:19

Ако ми обясниш по подробно за какви падове говориш ще съм ти много благодарен :D
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 19 Май 2007, 5:04

Хващаш 1 мутицет, едния край на маса, другия край на дебитомера, ще пробваш докато видиш къде като си наконтакт и го въртиш отгоре си променя напрежението, след това го пускаш и то застава на 0.х волта и започваш да го въртиш т.е. да му отваряш клапата и ще стигне до 4.5,6 волта примерно, през това време напрежението ще се покачва и не трябва да имаш места по пистата където да дават по малко напрежение от предишното, защото в тоя дебитомер освен този потенциометър и 1 темп. датчик друго няма, т.е. няма какво да му стане прекалено е прост :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 19 Май 2007, 11:15

Може да заяжда или да се върти по-трудно от замърсени втулки на клапата.
Megasquirt & Megaview user

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook