Спортен филтър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Намерих си стандартен квадратен филтър на К&N който се поставя на мястото на стария филтър, той струва 158 лв и мисля да го взема пък после ще ви кажа резултата.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
И да не ни кажеш,като минеш и....... не те видим ще знаем че си бил ти 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Стига с безсмислени цитати,вече и тинейджърите са чували че спортния филтър вдига смешни 4% които са само на хартия.А дори и да не са не смятам че е сериозно.Ама то и без това съм се нагледал на М-КИ.Та то е същото.Слагат спортни филтри а резултата пак плачевен.ВСЕКИ ДА СИ РЕШАВА! И ДА СИ ТЕСТВА!lowdriver написа:body написа:Не някои хора СМЕ РЕАЛИСТИ.Всеки да си пише каквито иска статии,но в РЕАЛНИЯ ЖИВОТ нещата са други.СПОРТЕН ФИЛТЪР= ПАРИ ЗА НИЩО
Ако ще оборваш тази "статия", направи го с прийомите, които е използвал авторът,поне...
В противен случай - замълчи, тъй като се излагаш!
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Le Transporteur написа:И да не ни кажеш,като минеш и....... не те видим ще знаем че си бил ти
За по сигурно ще свирна 2 пъти в случай, че въобще не ме видите

- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Така днес посетих Impas 56 и си купих квадратен К&N филтър за 160 лв (последния за мой късмет).
Ще дам обяснение накратко как се държеше колата преди и след поставянето на филтъра:
Със стария филтър когато тръгна на 1-ва и не пълня оборотомера и превключа на 2-ра след което ряско дам газ (педала до ламарината) колата за момент се замисля и след това започва да набира както трябва.
След поставането на K&N филтъра пробвах същото нещо от 1-ва на 2-ра и газ, това замисляне вече го няма поне 90% от състоянието със стария филтър, много малко е но съм доволен от ефекта дали вдига коне или не незнам и да вдига то са може би около 2hp
.
Обобщение:
Филтъра си заслужава само заради този резултат и заради спестяване на пари от ефтини боклуци които ще се сменят много по начесто.
П.С. Препоръчвам го от личен опит!!!
Ще дам обяснение накратко как се държеше колата преди и след поставянето на филтъра:
Със стария филтър когато тръгна на 1-ва и не пълня оборотомера и превключа на 2-ра след което ряско дам газ (педала до ламарината) колата за момент се замисля и след това започва да набира както трябва.
След поставането на K&N филтъра пробвах същото нещо от 1-ва на 2-ра и газ, това замисляне вече го няма поне 90% от състоянието със стария филтър, много малко е но съм доволен от ефекта дали вдига коне или не незнам и да вдига то са може би около 2hp

Обобщение:
Филтъра си заслужава само заради този резултат и заради спестяване на пари от ефтини боклуци които ще се сменят много по начесто.
П.С. Препоръчвам го от личен опит!!!
Kendjiro написа:Така днес посетих Impas 56 и си купих квадратен К&N филтър за 160 лв (последния за мой късмет).
Ще дам обяснение накратко как се държеше колата преди и след поставянето на филтъра:
Със стария филтър когато тръгна на 1-ва и не пълня оборотомера и превключа на 2-ра след което ряско дам газ (педала до ламарината) колата за момент се замисля и след това започва да набира както трябва.
След поставането на K&N филтъра пробвах същото нещо от 1-ва на 2-ра и газ, това замисляне вече го няма поне 90% от състоянието със стария филтър, много малко е но съм доволен от ефекта дали вдига коне или не незнам и да вдига то са може би около 2hp.
Обобщение:
Филтъра си заслужава само заради този резултат и заради спестяване на пари от ефтини боклуци които ще се сменят много по начесто.
П.С. Препоръчвам го от личен опит!!!
Wellcome in the Club !


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Kendjiro написа:Така днес посетих Impas 56 и си купих квадратен К&N филтър за 160 лв (последния за мой късмет).
Ще дам обяснение накратко как се държеше колата преди и след поставянето на филтъра:
Със стария филтър когато тръгна на 1-ва и не пълня оборотомера и превключа на 2-ра след което ряско дам газ (педала до ламарината) колата за момент се замисля и след това започва да набира както трябва.
След поставането на K&N филтъра пробвах същото нещо от 1-ва на 2-ра и газ, това замисляне вече го няма поне 90% от състоянието със стария филтър, много малко е но съм доволен от ефекта дали вдига коне или не незнам и да вдига то са може би около 2hp.
Обобщение:
Филтъра си заслужава само заради този резултат и заради спестяване на пари от ефтини боклуци които ще се сменят много по начесто.
П.С. Препоръчвам го от личен опит!!!
А стария на колко хилки беше ....,и (де)ефекта е още по-голям без филтър за толкоз левчета...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Kendjiro написа:Така днес посетих Impas 56 и си купих квадратен К&N филтър за 160 лв (последния за мой късмет).
А стария филтър в какво състояние беше и на колко км?
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Според мен това дето ти се замисля колата не е от филтъра, но щом ти е удобно да се заблуждаваш че си решил проблема с него твоя си работа 

- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
vitamincpp написа:Според мен това дето ти се замисля колата не е от филтъра, но щом ти е удобно да се заблуждаваш че си решил проблема с него твоя си работа
Дали се заблуждам или не незнам, но фактите говорят просто в момента нямам тоя проблем, преди около половин час дадох бимата на баща ми и той ми вика ма правил ли си му нещо на BMW-то, викам не, а той, ми много по добре варви. Стария филтър незнам на колко беше, но не беше черен може би малко, но не беше за смяна според мен. Абе много съм доволен

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Когато правиш подобни сравнения ги прави чисто ново срещу чисто ново.... тогава ще е най-коректно.... щото полуизползван обикновен филтър няма как да е на нивото на чисто нов такъв или на чисто нов спортен.... изчакай спортния да се понацапа и напраши и сложи един чисто нов обикновен (но читав, не някое менте) да видиш как спортния ще се представи по-зле...
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани