Спортен филтър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 16 Май 2007, 17:21

Намерих си стандартен квадратен филтър на К&N който се поставя на мястото на стария филтър, той струва 158 лв и мисля да го взема пък после ще ви кажа резултата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 16 Май 2007, 17:24

Kendjiro написа:Намерих си стандартен квадратен филтър на К&N който се поставя на мястото на стария филтър, той струва 158 лв и мисля да го взема пък после ще ви кажа резултата.


aaa същтия го зех за 142-148лв не си спомям ама определено беше под 150 в Impas 56 !!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 16 Май 2007, 17:25

И да не ни кажеш,като минеш и....... не те видим ще знаем че си бил ти :mhihi:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 16 Май 2007, 22:23

lowdriver написа:
body написа:Не някои хора СМЕ РЕАЛИСТИ.Всеки да си пише каквито иска статии,но в РЕАЛНИЯ ЖИВОТ нещата са други.СПОРТЕН ФИЛТЪР= ПАРИ ЗА НИЩО

Ако ще оборваш тази "статия", направи го с прийомите, които е използвал авторът,поне...
В противен случай - замълчи, тъй като се излагаш!
Стига с безсмислени цитати,вече и тинейджърите са чували че спортния филтър вдига смешни 4% които са само на хартия.А дори и да не са не смятам че е сериозно.Ама то и без това съм се нагледал на М-КИ.Та то е същото.Слагат спортни филтри а резултата пак плачевен.ВСЕКИ ДА СИ РЕШАВА! И ДА СИ ТЕСТВА!

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 16 Май 2007, 23:39

Le Transporteur написа:И да не ни кажеш,като минеш и....... не те видим ще знаем че си бил ти :mhihi:


За по сигурно ще свирна 2 пъти в случай, че въобще не ме видите :D

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 18 Май 2007, 0:10

Така днес посетих Impas 56 и си купих квадратен К&N филтър за 160 лв (последния за мой късмет).
Ще дам обяснение накратко как се държеше колата преди и след поставянето на филтъра:
Със стария филтър когато тръгна на 1-ва и не пълня оборотомера и превключа на 2-ра след което ряско дам газ (педала до ламарината) колата за момент се замисля и след това започва да набира както трябва.
След поставането на K&N филтъра пробвах същото нещо от 1-ва на 2-ра и газ, това замисляне вече го няма поне 90% от състоянието със стария филтър, много малко е но съм доволен от ефекта дали вдига коне или не незнам и да вдига то са може би около 2hp :D.

Обобщение:
Филтъра си заслужава само заради този резултат и заради спестяване на пари от ефтини боклуци които ще се сменят много по начесто.

П.С. Препоръчвам го от личен опит!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 18 Май 2007, 7:23

Kendjiro написа:Така днес посетих Impas 56 и си купих квадратен К&N филтър за 160 лв (последния за мой късмет).
Ще дам обяснение накратко как се държеше колата преди и след поставянето на филтъра:
Със стария филтър когато тръгна на 1-ва и не пълня оборотомера и превключа на 2-ра след което ряско дам газ (педала до ламарината) колата за момент се замисля и след това започва да набира както трябва.
След поставането на K&N филтъра пробвах същото нещо от 1-ва на 2-ра и газ, това замисляне вече го няма поне 90% от състоянието със стария филтър, много малко е но съм доволен от ефекта дали вдига коне или не незнам и да вдига то са може би около 2hp :D.

Обобщение:
Филтъра си заслужава само заради този резултат и заради спестяване на пари от ефтини боклуци които ще се сменят много по начесто.

П.С. Препоръчвам го от личен опит!!!


Wellcome in the Club ! :ok: :welcome:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Май 2007, 9:13

Kendjiro написа:Така днес посетих Impas 56 и си купих квадратен К&N филтър за 160 лв (последния за мой късмет).
Ще дам обяснение накратко как се държеше колата преди и след поставянето на филтъра:
Със стария филтър когато тръгна на 1-ва и не пълня оборотомера и превключа на 2-ра след което ряско дам газ (педала до ламарината) колата за момент се замисля и след това започва да набира както трябва.
След поставането на K&N филтъра пробвах същото нещо от 1-ва на 2-ра и газ, това замисляне вече го няма поне 90% от състоянието със стария филтър, много малко е но съм доволен от ефекта дали вдига коне или не незнам и да вдига то са може би около 2hp :D.

Обобщение:
Филтъра си заслужава само заради този резултат и заради спестяване на пари от ефтини боклуци които ще се сменят много по начесто.

П.С. Препоръчвам го от личен опит!!!


А стария на колко хилки беше ....,и (де)ефекта е още по-голям без филтър за толкоз левчета... ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Май 2007, 9:51

Kendjiro написа:Така днес посетих Impas 56 и си купих квадратен К&N филтър за 160 лв (последния за мой късмет).


А стария филтър в какво състояние беше и на колко км?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 18 Май 2007, 10:31

Според мен това дето ти се замисля колата не е от филтъра, но щом ти е удобно да се заблуждаваш че си решил проблема с него твоя си работа :)

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 18 Май 2007, 16:47

body написа:...

Явно е, че ги чуваш нещата...Започвам да си водя записки по твоите мнения.. :winky:
Изображение
Driver's Racing Team

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 18 Май 2007, 17:15

vitamincpp написа:Според мен това дето ти се замисля колата не е от филтъра, но щом ти е удобно да се заблуждаваш че си решил проблема с него твоя си работа :)


Дали се заблуждам или не незнам, но фактите говорят просто в момента нямам тоя проблем, преди около половин час дадох бимата на баща ми и той ми вика ма правил ли си му нещо на BMW-то, викам не, а той, ми много по добре варви. Стария филтър незнам на колко беше, но не беше черен може би малко, но не беше за смяна според мен. Абе много съм доволен :lol:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Май 2007, 17:20

Когато правиш подобни сравнения ги прави чисто ново срещу чисто ново.... тогава ще е най-коректно.... щото полуизползван обикновен филтър няма как да е на нивото на чисто нов такъв или на чисто нов спортен.... изчакай спортния да се понацапа и напраши и сложи един чисто нов обикновен (но читав, не някое менте) да видиш как спортния ще се представи по-зле...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook