Температура на изгорелите газове

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.11.2006
Кара: 335d

Мнение от VOLUMAX » 16 Май 2007, 23:39

Turbo-Lag написа:Леле батки, тряа напрайме тема за изцепки :shock: от тук нататък само не ми е ясно за какъв тунинг точно става въпрос :roll:

Като се подаде по късно искрата, сместта не успява да изгори преди отварянето на изпускателния клапан, така, че горенето се пренася в ауспуха и затова имаме по висока температура обратното е ясно ...


Кажи сеа кво става в цилиндъра през това време :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Май 2007, 23:48

Аз тва питам ... дали може само по ЕГТ да разберем дали сме достигнали най-подходящия аванс. Обаче из някой други форуми пише, че ЕГТ неможе да служи като единствен признак за правилен аванс. От мненията излиза и че няма някаква константа приета за стандарт за ЕГТ.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 17 Май 2007, 10:58

VOLUMAX написа: Кажи сеа кво става в цилиндъра през това време :?:

На теб ще се опитам да ти отговоря малко по късно тази вечер ;)

AlibiTu написа:Аз тва питам ... дали може само по ЕГТ да разберем дали сме достигнали най-подходящия аванс. Обаче из някой други форуми пише, че ЕГТ неможе да служи като единствен признак за правилен аванс. От мненията излиза и че няма някаква константа приета за стандарт за ЕГТ.

EGT не зависи само от аванса, така, че може да ти е ориентир, че нещо става и се променя но не и нещо по което да се водиш, това ми го каза 1 батка и мисля, че информацията е достоверна :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Май 2007, 17:44

при бедни смеси егт-то се покачва ,
при условие че си докарате правилна смес за всеки един режим играта с аванса определя егт-то

при мен като си играх с аванса гледам егт 820 градуса ок, после бутнах един градус назад и хоп 620 доста рязко падна, но това е критерий 4е не е това правилния аванс и след това си го върнах обратно.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook