Спортен филтър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 14 Май 2007, 20:09

ми по-принцип това са пюсовете на спортния филтър ако по колата всичко е нормално:

- става по пъргава
- качва 3-5% к.с. (т.е при теб 155-157 к.с.)
- харчи по малко бензин заради подобрената смес (поне някой така казват)
- изплаща се заради по дългото му използване
- Двигателя звучи по добре (по силно изразено при коносовидните)

сега някой ше почнат "ама не е така, той киро пирона като си я сложи и му се сопре колата..." - така не така факт е че тези фирми са големи и имат сертификати ISO и TUV така че невярвам да лъжат, това че някой не си е обслужвал колата редовно незначи че се е развалила от спортния филтър !

сега минусите :

- първоначлно по голяма инвестиция за филтри
- коносиводните се замарсяват мн. по бързо
- при некомпетентно монтиране на коносовидните има опасност да стане обратен ефект (повече да харчи и колата изгуби мощност )

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 14 Май 2007, 21:13

Kendjiro написа:Мен ме интересува колата да рботи нормално неискам да вдигам коне и тн, ако вдигне хубаво нямам против, мисълта ми беше дали ще е по добре със спортен отколкото с тия ментета хартиените.

Ми не си купувай менте, ми си купих хубав нормален филтър и го сменяй редовно и така.... и колата ше ти върви екстра :)


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 14 Май 2007, 23:42

michev написа:Много сериозно автомобилно издание излезе с сериозни тестове на такива филтри и ефекта е нулев, освен ако не искаш да си погребеш мотора и повярвай в доста кратък срок. Едно приятелче вечв я свърши при това с марков и скъп филтър.
Е и тук не съм много съгласен че е САМО от филтъра,но в общи линии СПОРТНИЯ ФИЛТЪР си е чист маркетингов трик.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 14 Май 2007, 23:43

visipe написа:ми по-принцип това са пюсовете на спортния филтър ако по колата всичко е нормално:

- става по пъргава
- качва 3-5% к.с. (т.е при теб 155-157 к.с.)
- харчи по малко бензин заради подобрената смес (поне някой така казват)
- изплаща се заради по дългото му използване
- Двигателя звучи по добре (по силно изразено при коносовидните)

сега някой ше почнат "ама не е така, той киро пирона като си я сложи и му се сопре колата..." - така не така факт е че тези фирми са големи и имат сертификати ISO и TUV така че невярвам да лъжат, това че някой не си е обслужвал колата редовно незначи че се е развалила от спортния филтър !

сега минусите :

- първоначлно по голяма инвестиция за филтри
- коносиводните се замарсяват мн. по бързо
- при некомпетентно монтиране на коносовидните има опасност да стане обратен ефект (повече да харчи и колата изгуби мощност )
То точно тези фирми правят кинти от БАЛЪЦИ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Май 2007, 13:58

Съгласен съм с body и по двата му поста :yes: А за ISO и TUW тръпки ме побиват ,като знам шашавото време в което живеем...,как само комисиите ходят с кожените палта и прочие ,доларес му е майката ,момчета....
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 15 Май 2007, 15:48

само дето ISO и TUV не се правят в България !
а там е "малко" по разично
защото ако В германия нещата ставаха както тук БМВ-то щеше да е по зле и от Заставата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Май 2007, 16:11

visipe написа:само дето ISO и TUV не се правят в България !
а там е "малко" по разично
защото ако В германия нещата ставаха както тук БМВ-то щеше да е по зле и от Заставата


Знаем къде се правят,за Германското производство дано си прав,писанието ми бе насочено към новоизлюпените през последните години фирмички ,които дават мило и драго да си лепнат исото на етикета ,за да продават.....Извинения към всички че пообърнах темата в друга посока. :uups:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 15 Май 2007, 16:21

Някои (повечето) хора пак говорят наизуст, а , ако бяха потърсили, щяха да се натъкнат
на една много хубава тема, в която има доста полезна информация:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... B%F2%FA%F0
Изображение
Driver's Racing Team


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 15 Май 2007, 23:13

lowdriver написа:Някои (повечето) хора пак говорят наизуст, а , ако бяха потърсили, щяха да се натъкнат
на една много хубава тема, в която има доста полезна информация:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... B%F2%FA%F0
Не някои хора СМЕ РЕАЛИСТИ.Всеки да си пише каквито иска статии,но в РЕАЛНИЯ ЖИВОТ нещата са други.СПОРТЕН ФИЛТЪР= ПАРИ ЗА НИЩО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 15 Май 2007, 23:18

Вижте аватара на visipe и си представете, че ако не си миете колата 1 година, ще се получи същият ефект. Не знам кой филтър би издържал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 16 Май 2007, 10:50

body написа: Не някои хора СМЕ РЕАЛИСТИ.Всеки да си пише каквито иска статии,но в РЕАЛНИЯ ЖИВОТ нещата са други.СПОРТЕН ФИЛТЪР= ПАРИ ЗА НИЩО



Изображение

за мен 8 к.с за 140 лв си струват иначе - всеки да си вади изводите ...

Pin2 написа:Вижте аватара на visipe и си представете, че ако не си миете колата 1 година, ще се получи същият ефект. Не знам кой филтър би издържал.


ами имаш право ! аз когато се върнах от германия (карак 1 г само там) имах една интересна случка ... отивам да ми слвнят маслото и те ме питат всички филтри ли да сменям ? и аз - да, те са на 10000км! , и майстора отваря ваздушния филтър и вика - абе той тоя е нов бе ...
НО ! въпреки че в България е по прашно , ние пък може да си ги почистваме през 30 хил. км.... почистващия кит е към 30-35 лв а е за повече от 2 почиствания ...

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 16 Май 2007, 11:00

body написа:Не някои хора СМЕ РЕАЛИСТИ.Всеки да си пише каквито иска статии,но в РЕАЛНИЯ ЖИВОТ нещата са други.СПОРТЕН ФИЛТЪР= ПАРИ ЗА НИЩО

Ако ще оборваш тази "статия", направи го с прийомите, които е използвал авторът,поне...
В противен случай - замълчи, тъй като се излагаш!
Изображение
Driver's Racing Team

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Май 2007, 11:21

visipe написа:
за мен 8 к.с за 140 лв си струват иначе - всеки да си вади изводите ...


Само че ако забелязваш при какви условия са постигнати тия 8 коня.... няма да мислиш така... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 16 Май 2007, 12:30

Honzik написа:
visipe написа:
за мен 8 к.с за 140 лв си струват иначе - всеки да си вади изводите ...


Само че ако забелязваш при какви условия са постигнати тия 8 коня.... няма да мислиш така... :)


добре де ама в същите условия където колата е сток 150 к.с със спортен филтър е към 156к.с не е ли така ?

а да не говорим че гадните обикновенни филтри дето ни ги слагат в БГ не са на БМВ и са много над 0,90 бара ... а вие си мислите че карате 150 коня :lol: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 16 Май 2007, 14:19

аз си слагам филтъра който се продава за бмв от вари/камор или което ми е близо.
не съм слагал спортен филтър, само по наблюдения, но за НАШИТЕ прашни пътища, през 5000 км макс трябва да се мие. иначе или се задръства и нищо не правиш, или пропуска яко прах към двигателя защото не лепка. та като цяло не бих си сложил.
какво показва като статистика е съвсем отделно - що не карате с 18/19 джанти като е по-стабилна колата и с добра визия? щото сте в България с дупките и ще ви дойде солено, същата работа и с филтъра.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook