съединител за смяна ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 02 Май 2007, 21:23

nandrolon написа:притриса по скоро на студено , а като сменям всичко по съединитела да кажеме 300лв , това влкиучва ли ги тия пружини?

А ти май си "бърза печка" дизел!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 14 Май 2007, 9:38

bmwfena написа:ами явно този съединител е прегряван а претрисането се получава от шибан притискател...когато си сменяш съединителя задължително смени и акс.лагер независимо от състоянието на стария

НА Release bearing ли викаш аксиален лагер? Кой по точно е този лагер? Или Ball bearing?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci

Re: съединител за смяна ?

Мнение от 6tur4o » 15 Май 2007, 11:17

[quote="nandrolon"]принципно отделя малко по горе ми се струва, а иначе на първа при тръване точно когато зацепва се усеща едно претрисане докато не зацепи, иначе не съм го усетил да боксува ,но мисля че това вече е крайно. това е от 2-3 дни .
принципно дали мога да го регулирам п онякакъв начин или директно за смяна?
ако можете да ми препоръчате каде да го сменя , като пари мисля че е към 500 лв така ли е ?[/quo





ако си 2.5 тдс с климатик саединителя ти е като на 320и с клима и феродовия диск е без пружини те са на маховика ако не си го изспуснал много може да спасиш маховика а иначе е 1000лв Лук
успех

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook