Е36 М40 чука като дизел.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж




разпределителен вал
кобилици
повдигачи
М40 казват, че бил най-куция мотор на БМВ, аз нямам впечатления от него де... Но по нещата, които съм прочел тук из форума си правя извода, че М40 ако не се поддържа добре, ядовете са големи. То при всички е така, разликата е там, че колите с М40 са по-евтини и собствениците им се плашат от сумите, които трябва да дават за ремонт. Наскоро имаше един с М40, който се беше оплакал от такова нещо и като отворил мотора се оказало, че имал една счупена кобилица, която е надрала вала и оттам ремонта му излезе около 700 лева май... И какъв е извода от цялата работа - ми просто не си купувайте "перфектно" е36 за 4-5000 лева...
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
Аз съм с М40 и слава богу за сега съм нямал никакви проблеми
Поддържам го дано не ми прави мизерий.

Поддържам го дано не ми прави мизерий.


Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
И аз сьм с М-40 и не ми е правил проблеми и сьм много доволен от вьзможностите му. Затова че не го пренебрегваите толкова много не е нещо повече от М-43 които е с верига става вьпрос за вьрвене.А пяк що се отнася до тракането пробжаи като смениш маслото може да се оправи ако не колегата ти каза какво е за ремонт
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
stambo_81dg написа:тва е наи куция матор дет са праили от БМВ
истината е в шЕСТЕ броя
това е най-голямата смешка,която съм чел...за бисерите си човек...ако мотора е поддържан като хората с нищо няма да се различава от М20 или М50 и т.н....всичко е въпрос на желание.Ако си караш колата и не я поддържаш изобщо нормално е да почне да се разваля,но ако си я гледаш като дете няма да имаш никакви ядове..имах М40 и от другата седмица отново ще имам и ще си го карам с удоволствие,ти си бръмкай с М43 и си мисли,че си над тия неща

- plamenM
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: София
- Кара: каквото му падне
Карам М40 от доста години. Покрай този форум и аз започнах да се правя на "разбирач" и ходих до моя майстор - доста сериозен мъж - та от него знам : "Щом пълни оборотомера до прекъсвач - никакво пипане на мотора!" Вярно потраква си, ама не е болка за умиране.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Иначе имам приятел с М40, който още като я е взел й е сменил карантията и сега резултата е нечуплив мотор. Всичко опира до поддръжка, смятам, че ясно го казах с първия си пост.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Моли се да не е коляновия вал.
Че там става дебело.
Имал съм проблем с реното ми беше качило биелните лагери на 4ти цилиндър едн върху друг и тракаше точно като дизел.


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани