Ако си купим 2 нови гуми
Модератор: Общи модератори
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
bmwfena написа:приятно чувство е когато е когато задницата звеме да те изпреварва но когато е по твое желание...но пък неприятно е когато не е по твое желание и те завари неподготвен...но това не означава че отпред трябва да сме с динени кори...според мен най добрата комбинация за едно комфортно пътуване е едни хубави втора употреба отпред и едни нови отзад за стабилитете не че е лошо да сме с нови гуми навсякъде ама поне за мен не мога да си го помисля
![]()
и аз тва казвам де
Хора признавам си аз просто нямам достатачно опит и излизам от спора.....
Не наистина ви казвам... Да кажа защо...
Аз до сега през съзнателният си живот съм карал само един единствен ден 200км с разнични гуми (летни отпред и отзад но различни производители) и немога да давам коментар какво се случва при ситуациите зимни/летни , летни/зимни, по джанти отпред/на 4 бара отзад и т.н.
Един път завинаги да кажа: АЗ ДОКАТО НЕ СЪБЕРА ПАРИ ЗА ЧИФТ (4БР.) СЕЗОННИ ГУМИ НЕ СИ КАРАМ КОЛАТА!!!
Да нямам пълен пакет с екстри,да нямам музика в колата,да карам е30-ка,да всичко ми е серийно и нямам тунинг,да глупак съм и за това си давам парите за гуми.
vicho с летни гуми на Витоша на сняг...... има късмет че не си спрял в мен честно
затова стават злополуки по пътищата затова.Исках да споделя това което казват хората по тестове и в книгите обаче те хората го казват това за хората. Е аз като човек ви го казах ама не.
Досега нечух никой да кара с еднакви гуми....знам че е трудно знам че няма пари,обаче моля ви първо добри гуми и после всичко по реда си. Като карате с различни гуми нека да е за дрифта и толкова а не ежедневно. Асфалта в българия е супер скапан, аз като се прибера и колата ми друга става, постоянно се пързаля и ако на всичкото отгоре карате и с гадни гуми незнам вие сте майстори на спорта как ги владеете тия е30ки незнам.....
Не наистина ви казвам... Да кажа защо...
Аз до сега през съзнателният си живот съм карал само един единствен ден 200км с разнични гуми (летни отпред и отзад но различни производители) и немога да давам коментар какво се случва при ситуациите зимни/летни , летни/зимни, по джанти отпред/на 4 бара отзад и т.н.
Един път завинаги да кажа: АЗ ДОКАТО НЕ СЪБЕРА ПАРИ ЗА ЧИФТ (4БР.) СЕЗОННИ ГУМИ НЕ СИ КАРАМ КОЛАТА!!!
Да нямам пълен пакет с екстри,да нямам музика в колата,да карам е30-ка,да всичко ми е серийно и нямам тунинг,да глупак съм и за това си давам парите за гуми.

vicho с летни гуми на Витоша на сняг...... има късмет че не си спрял в мен честно

затова стават злополуки по пътищата затова.Исках да споделя това което казват хората по тестове и в книгите обаче те хората го казват това за хората. Е аз като човек ви го казах ама не.
Досега нечух никой да кара с еднакви гуми....знам че е трудно знам че няма пари,обаче моля ви първо добри гуми и после всичко по реда си. Като карате с различни гуми нека да е за дрифта и толкова а не ежедневно. Асфалта в българия е супер скапан, аз като се прибера и колата ми друга става, постоянно се пързаля и ако на всичкото отгоре карате и с гадни гуми незнам вие сте майстори на спорта как ги владеете тия е30ки незнам.....
Най-мразя да съм прав!!!
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Значи на БМВто до сега не съм му купувал гуми по 2(и летни и зимни взех 4 нови еднакви). Но гледам некои мнения малко по-нагоре - дори и на коли с предно е било по-добре отзад. Тва нема никаква логика и граничи с глупоста - предните гуми са задвижващи, там е съсредоточено спирачното усилие.... и слагаме там ГАЛОШИ
На форда винаги сме му купували по две нови гуми и местим поизносените отзад... после новите като се износят, те отзад и две нови предни... И колата винаги се е държала добре на пътя.
За кова с задно предаване може и да има някакви плюсове ако новите са отзад... но като че ли по-добре ще е да може да спира и да завива
А тва за предното направо ме потресе


За кова с задно предаване може и да има някакви плюсове ако новите са отзад... но като че ли по-добре ще е да може да спира и да завива

А тва за предното направо ме потресе

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
bravo е абсолютно прав ,аз заставам зад неговите доводи на 100%
Аз си мисля следното,много от хората тук във форума си карат ежедневно автомобилите предимно в градски условия,в режим на натоварено движение - ниска или почти никаква скорост.За тези водачи, особенно значение няма дали отзад ще са с Видин-ка или някаква нова и реномирана гума.Кефа за тях е там ,че когато ритнат газта в завоя и задницата се плъзва и толкова ...
Да обаче, за останалата част ,от хората,които пътуват често,даже интензивно извънградски цикъл,шофират с висока скорост отзад износенни гуми означават ад
Предницата е в ръцете ни,всяко трепване на волана и веднага се усеща какво става под гумите, никой нормален човек няма да си позволи да шофира безумно с предни износени гуми,защото в една-две рискови ситуации ще си каже,че така не може да продължава,нали ? Да но какво щеше да се случи с мен ,когато на спускане на прохода Предел в посока Банско при почти 0 трафик и скорст от 150 км/ч поне , в един тежък ляв завой,някакъв малоумник беше решил и вече изпреварваше автомобил насляпо и изведнъж в средата на завоя видях почти ,че нямам шанс за маневра между него и мантинелата
Не стига че от мойта скорост трябваше да навивам солидно волана в нужната посока ами изведнъж трябваше да задам рязко посока надясно и след разминаването,при борба на живот и смърт да наваксам с отново ляв волан
В този случай с изтъркани,стари задни гуми няма Грьонхолм ,няма Господ - има само един адски дрифт,който знам и съм сигурен ,че щях да задържа известо време колата,но последващата "ножка" или "камшик",който както си го знае щеше да е фаталния край на 99,9%
Пък тогава нека предницата да си завива ...
Лично аз не правя компромиси,дано всички хора да мислят като мен и браво и сигурен съм много от катастрофите с високи скорости няма да са факт
Георги Пенчев
Аз си мисля следното,много от хората тук във форума си карат ежедневно автомобилите предимно в градски условия,в режим на натоварено движение - ниска или почти никаква скорост.За тези водачи, особенно значение няма дали отзад ще са с Видин-ка или някаква нова и реномирана гума.Кефа за тях е там ,че когато ритнат газта в завоя и задницата се плъзва и толкова ...
Да обаче, за останалата част ,от хората,които пътуват често,даже интензивно извънградски цикъл,шофират с висока скорост отзад износенни гуми означават ад







Лично аз не правя компромиси,дано всички хора да мислят като мен и браво и сигурен съм много от катастрофите с високи скорости няма да са факт

Георги Пенчев
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
bravo написа:Да нямам пълен пакет с екстри,да нямам музика в колата,да карам е30-ка,да всичко ми е серийно и нямам тунинг,да глупак съм и за това си давам парите за гуми.
Защо, пък, се обиди сега, не можах да разбера, тук си говорим/спорим нормално, а ти се направи на каквото не си. Такъв си бил, онакъв си бил, някой, някъде да ти е казал нещо?! Не си баш прав да си го изкарваш по тоя начин.
Един път завинаги да кажа: АЗ ДОКАТО НЕ СЪБЕРА ПАРИ ЗА ЧИФТ (4БР.) СЕЗОННИ ГУМИ НЕ СИ КАРАМ КОЛАТА!!!
А и това с "докато си купя, не карам", е страшен довод. Аз имах 400 лв. за 4х чисто нови зимни, ама какво да направя, че в сервиза нямаха и взех само две, да ходя с рейса ли? Няма да стане. Предпочитам да карам аз.
За другите неща нямам коментар, то няма и смисъл де, най-лесно бате е да се правиш на обиден, вместо да изведеш някакъв довод.
Пак ще ти задам въпроса, виж в "дебелите книги", консултирай се и ми отговори ама честно.
Ако бяхме с хубави гуми отпред и скорост 80км/ч, при спирачен път 20 метра, щяхме ли да се забием в типото с ~40>
Отговори на тоя въпрос и аз ще си замълча от тук натам. То ще е показателен отговора.
Един въпрос и към Г. Пенчев, същата ситуация с 90 км/ч, вместо с 150, по-лесно ли щеше да е?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
vicho написа:Ако бяхме с хубави гуми отпред и скорост 80км/ч, при спирачен път 20 метра, щяхме ли да се забием в типото с ~40>
vichooooo, vicho нали ако беше с 4ри зимни щеше да караш с 180км/ч а не с 80км/ч .
В правилника го пише: Несъобразена с пътните условия скорост.
Натоварена кола, надолнище, сняг, летни гуми отпред.... ми ти пак бавно си се движел да ти кажа.
Шофьора мисли и за себе си и за другите коли и то един ход преди тения.
С ясното съзнание с какви гуми си и в какво време си си карал безразсъдно. Не съм ти баща, не те съдя но това ми е мнението.
При положението че си бил с летни гуми на сняг няма за каква физика да говорим изобщо, да не говорим че шофирането далеч не е само движение в права линия и спирачен път.
Най-мразя да съм прав!!!
Незнам, защо пък си помисли, че той се направи на нещо и защо трябва да се информира, след като той си чете книжките, а и доста ясно и повече от разбираемо си написа за какво иде реч
Обиден от какво? От някакви ламери които по цял ден си чешат макарите пред компютъра и се опитват да се направят на интересни, след като разбира се не осъзнават че са обект на подигравка за мноо хора
Прегърни няколко страници назад в темата и виж, някой обекти, колко сериозно се отнасят към написаното и тогава съди
Не, че съм адвокат на bravo
, но някакси и аз така ги чувствам нещата
Извинявам се в предния си пост, не исках да прозвучи иронично, просто в мисля, че не уцели точния пример, който да дадеш...
, но така или иначе даде примера със снега
я питай тоя как спира така аааааа http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... 1805387077 

Обиден от какво? От някакви ламери които по цял ден си чешат макарите пред компютъра и се опитват да се направят на интересни, след като разбира се не осъзнават че са обект на подигравка за мноо хора


Прегърни няколко страници назад в темата и виж, някой обекти, колко сериозно се отнасят към написаното и тогава съди


Не, че съм адвокат на bravo


Извинявам се в предния си пост, не исках да прозвучи иронично, просто в мисля, че не уцели точния пример, който да дадеш...





Take Me to the Hospital...
Според мен се получи доста интересна тема....
Целта не е да се заяждаме и да си противоречим на сляпо, а да обменяме информация и заедно да стигаме до изводи до които сами не бихме успяли.
vicho никой не е засегнат от нищо и ти също не се засягай.
Просто мисли и тогава пиши. Ако имаше добри гуми отпред щеше да ти се отсече задницата и да се заметне .... тогава нямаше да го удариш челно с 40 а странично с 30 което е по-зле.
При задното при рязко спиране и сваляне на предавки, задницата започва да танцува защото улеква и е особенно важно да е с добри гуми в противен случей те изпреварва преди да се усетиш.
На задното най-голямото му предимство пред предното (при наличието на шпер диф. най-вече) е именно че можеш да завиваш с газта и изобщо с газта да управляваш колата. Знам че всички слагат отзад смотани гуми да дрифтват.... но ако колата има малко повече повер или е мокро тогава с добри гуми отзад прави още по-голямо удоволствие и дрифта е супер контрулируем но това е друга тема отклоних се малко.
Въпроса е такъв. Искам да разбереш че ти доказа че добрите гуми се слагат отзад. Най здравото място на колата и сигурно за пасажерите е точно отпред челно. Точно затова се слагат добрите гуми отзад защото иначе можеше да изхвърчиш от завой и тогава щяха да ви извадят на пролет, можеше да ти поднесе и да се удариш в някой в насрещното, ако те изненада един камшик отзад докато караш с 80 в завой незнам дали ще запазиш самообладание и ще останеш на газта и ще издрифтиш целия завой, да не говорим че както ти казах когато отзад има прекалено малко всцепление (летни гуми/сняг) тога и с газ неможеш да контролираш ставаш един пумпал и се молиш да спреш.
П.П. Да заровим томахавката в името на безопасноста по пътищата.
АКО И МОДЕРАТОРИТЕ СА СЪГЛАСНИ С МЕН НЕКА СЛОЖАТ ТЕМАТА В МАЙСТОРСКО ШОФИРАНЕ.
Целта не е да се заяждаме и да си противоречим на сляпо, а да обменяме информация и заедно да стигаме до изводи до които сами не бихме успяли.
vicho никой не е засегнат от нищо и ти също не се засягай.
Просто мисли и тогава пиши. Ако имаше добри гуми отпред щеше да ти се отсече задницата и да се заметне .... тогава нямаше да го удариш челно с 40 а странично с 30 което е по-зле.
При задното при рязко спиране и сваляне на предавки, задницата започва да танцува защото улеква и е особенно важно да е с добри гуми в противен случей те изпреварва преди да се усетиш.
На задното най-голямото му предимство пред предното (при наличието на шпер диф. най-вече) е именно че можеш да завиваш с газта и изобщо с газта да управляваш колата. Знам че всички слагат отзад смотани гуми да дрифтват.... но ако колата има малко повече повер или е мокро тогава с добри гуми отзад прави още по-голямо удоволствие и дрифта е супер контрулируем но това е друга тема отклоних се малко.
Въпроса е такъв. Искам да разбереш че ти доказа че добрите гуми се слагат отзад. Най здравото място на колата и сигурно за пасажерите е точно отпред челно. Точно затова се слагат добрите гуми отзад защото иначе можеше да изхвърчиш от завой и тогава щяха да ви извадят на пролет, можеше да ти поднесе и да се удариш в някой в насрещното, ако те изненада един камшик отзад докато караш с 80 в завой незнам дали ще запазиш самообладание и ще останеш на газта и ще издрифтиш целия завой, да не говорим че както ти казах когато отзад има прекалено малко всцепление (летни гуми/сняг) тога и с газ неможеш да контролираш ставаш един пумпал и се молиш да спреш.
П.П. Да заровим томахавката в името на безопасноста по пътищата.
АКО И МОДЕРАТОРИТЕ СА СЪГЛАСНИ С МЕН НЕКА СЛОЖАТ ТЕМАТА В МАЙСТОРСКО ШОФИРАНЕ.
Най-мразя да съм прав!!!
bravo написа:..................
Харесва ми как мислиш, явно и ти както и аз сме тествали колите си с всякакви варианти. Именно затова пуснах темата. Не че не мога да си купя комплект 4 нови гуми, а просто ми стана интересно и си мислех, че ще е от полза за хора които слагат по 2. Вярно е, че има много хора които си купуват комплект (4), но има много повече които дори и по една гума си сменят. Знам такива случаи. Все пак смяната по 2 чисто нови гуми е по-добре от това да смениш с 2 втора ръка, в които "уж" имало материал и били "уж" добри.
Въпреки че гласувах гумите да са отпред си мисля, че има известно равновесие. Където и да ги сложиш е добре, стига да не са ти в багажника или в гаража

Видях, че някои хора леко се здъвкаха и искам да кажа, че идеята на темата е да придадем опит, а не да попиваме лоши чувства.
Определено подкрепям bravo с това което каза, че с нови гуми отзад е много по-приятен дрифта. Лично го усетих на миналогодишният събор.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка


Хубаво е да няма засегнати, а и много хора объркаха дрифтването и ЛЪЗГАНЙЕТО с всекидневното и нормално градско каране, мисля, че и заради това се зароди спора, но тия хора които спориха за съжаление не се обосноваха, защо всъщност спорят

Живи здрави http://video.google.com/videoplay?docid ... 5862520308 ...да не забравите тука да си усилите звука на колонките

Take Me to the Hospital...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
bravo написа:В правилника го пише: Несъобразена с пътните условия скорост.
Правилника го знам на изуст, ама кел файда.
bravo написа:Натоварена кола, надолнище, сняг, летни гуми отпред.... ми ти пак бавно си се движел да ти кажа.
Шофьора мисли и за себе си и за другите коли и то един ход преди тения.С ясното съзнание с какви гуми си и в какво време си си карал безразсъдно.
Явно не си чел темата за катастрофата с мойта кола, не, че си и длъжен де, и за това въпроса ми не е бил правилен.
1-во не бях аз шофьора.
2-ро беше на сухо, с 4-те летни гуми.
3-то мястото беше на булеварда над тунела в люлин.
Та пак с тези условия, същия въпрос.
АКО имах 2 чисто нови летни отпред, щяхме ли да спрем?
bravo написа:Ако имаше добри гуми отпред щеше да ти се отсече задницата и да се заметне
Ето това исках да прочета, но дали е 100% сигурно, че ще стане така? Няма сваляне на предавки, няма време, 20+ метра и 80 км/ч, отпред типото спира мигновенно. Т.Е. ние излизаме в дясна лента и се озоваваме пред тази ситуация.

bravo написа:vicho никой не е засегнат от нищо и ти също не се засягай.
никъде, ама наистина никъде не съм написал едно изречение с лоша умисъл


lazaronni написа:...
клипа с импрезата, нямам думи!!!


а за другите какво пишат, не отговарям, само за себе си

You said: "Time will change!" What if it changes you?
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Spunky