3 чипа в едно

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

3 чипа в едно

Мнение от swh_bmw » 11 Май 2007, 14:02

Здравейте,

След като се сдобих и аз с чипсове :D (благодарение на Brezel), и взех да си мисля някаква постановка чрез която да не сменям чиповете всеки път(имам фабричен,оптимален и спортен) в ЕКУ то а да си изведа някакъв бутон в интериора, и да си сменям кой чип ще функционира по време на работа.
Последно реших да изведа крачетата от ЕКУ то до една моя кутийка
в която ще има платка с трите чипа и един мултиплекстор (с 200 крачета например) чрез който ще мога да превключвам кой чип да е активен.

Някой правил ли е подобно нещо, и ако може да сподели как?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 11 Май 2007, 16:11

:shock: Тва ако го направиш и аз веднага поръчвам за наща печка 2 :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 11 Май 2007, 16:36

Дайте оферти да чипосам и мойта бре. 2.0и биванос ;) ко ша стане ако и сложа? до колко мога да я вдигна и как ще се отрази на разхода и въобще???
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Май 2007, 20:38

колко и да превключвате резулатата е ясен пълен смех :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 11 Май 2007, 20:49

ludiagsm написа:колко и да превключвате резулатата е ясен пълен смех :mhihi:

кво беше тва :?:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 11 Май 2007, 21:06

колко и да превключвате резулатата е ясен пълен смех

То е ясно че няма да стане самолет но все пак има по агресивно усещане, а то съм пробвал дето е оптималния а за спортния вариант сигурно ще е още по агресивно. Кофтито е че разглабянето и поставеното все пак си е работа и отнема малко време за това реших от вътре да си направя избора. А иначе би трябвало и при тебе да има доста разлики при тестовете ти с различни програми(гледах онази вечер клипчета, четях и се кейфих на това което правиш с IS'ката). Пък за толкоз пари това :D

Тва ако го направиш и аз веднага поръчвам за наща печка 2

До няколко дена ще стане (последно останаха два варианта и ще снимам докато го правя).

Дайте оферти да чипосам и мойта бре. 2.0и биванос ко ша стане ако и сложа? до колко мога да я вдигна и как ще се отрази на разхода и въобще???

Аз си поръчах от Brezel(във форума доста е писано), но има и доста други предлагащи(със дино тест може точно за твоята кола да приготвят). Но колкото съм чел (даже от ludiagsm) при атмосферните няма голям ефект колкото с турбо компресор(5,6 коня които няма да ги усетиш) и няма да видиш никаква разлика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Май 2007, 22:26

моя съвет е вложете това време усилия и пари за по сериозенен тунинг :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 12 Май 2007, 0:17

ludiagsm написа:моя съвет е вложете това време усилия и пари за по сериозенен тунинг :!:
Колега за времето и усилията съм съгласен но за същите пари за какъв по сериозен тунинг може да се говори ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Май 2007, 3:07

вместо да се губят време и нерви могат да се пестят или изкарват пари и когато имате възможност правите яката работа ;) земете няква електроника мегаскуирт или смт или нещо с което вие сами да си определяте режимите на колата а не както му е скимнало на някой си направил ви няколко 4ипа и вие да си напасвате двигателя по него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 12 Май 2007, 12:46

То темата беше друга :D

За времето ми отне един път разглобяване на ECU и изпращане на номера по мейла(горе долу 40~50 мин.), след като получих чипа още толкова.Относно парите, мисля че не е някаква сериозна сума(което аз си поръчах, тези които са с дино теста си е соленичко). А за платката която съм я намислил просто предложих на мои колеги дали може да стане и те ми отговориха че ще го направят, за компоненти и работа(почерпка) за някви 20~30 лв.
А от друга гледна точка наистина нямам време да тръгна да я тунинговам.
Иначе ми стана интересно за мегаскуирт или смт сподели какви възможности дават и на какви цени.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 12 Май 2007, 13:26

Тия неща са само за Бензинови коли ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 12 Май 2007, 15:07

swh_bmw написа:То темата беше друга :D

За времето ми отне един път разглобяване на ECU и изпращане на номера по мейла(горе долу 40~50 мин.), след като получих чипа още толкова.Относно парите, мисля че не е някаква сериозна сума(което аз си поръчах, тези които са с дино теста си е соленичко). А за платката която съм я намислил просто предложих на мои колеги дали може да стане и те ми отговориха че ще го направят, за компоненти и работа(почерпка) за някви 20~30 лв.
А от друга гледна точка наистина нямам време да тръгна да я тунинговам.
Иначе ми стана интересно за мегаскуирт или смт сподели какви възможности дават и на какви цени.
между другото я сподели за колко взе чипа за тдс-а ??? Може и на лични че да не пълним темата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Май 2007, 21:00

swh_bmw написа:То темата беше друга :D

За времето ми отне един път разглобяване на ECU и изпращане на номера по мейла(горе долу 40~50 мин.), след като получих чипа още толкова.Относно парите, мисля че не е някаква сериозна сума(което аз си поръчах, тези които са с дино теста си е соленичко). А за платката която съм я намислил просто предложих на мои колеги дали може да стане и те ми отговориха че ще го направят, за компоненти и работа(почерпка) за някви 20~30 лв.
А от друга гледна точка наистина нямам време да тръгна да я тунинговам.
Иначе ми стана интересно за мегаскуирт или смт сподели какви възможности дават и на какви цени.


ами пожелавам ти успех щом ще е лесна операцията , за другите неща и цени да ти кажа 4естно за дизелите за момента нямам идея не съм се интересувал освен за 4ипа друго немога да предположа кое как там управление на дюзи на супер високо налягане некви помпи там за нафта стра6на работа е в момента нямам идея 4естно :)

ако имаш питане за бензинова кола звънни 0886 444 448 Иво
Последна промяна ludiagsm на 15 Май 2007, 7:19, променена общо 1 път

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 14 Май 2007, 23:15

Изпълнението не е трудна задача, ама има един малък проблем и той се нарича адаптация на ЕКУ-то, при често превключване, такаче лудия е прав ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 15 Май 2007, 8:53

има един малък проблем и той се нарича адаптация на ЕКУ-то


ако двигателя е спрян и тогава като го превключиш, ЕКУ-то пак ли трябва да се адаптира ?

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook