Е36 М42 temp
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Те по-новите табла нямат чертичка за 12:00.... и тогава може малко като оптическа измама да ти идва... пък и нали знаеш, че трябва да застанеш точно срещу уреда.... щото от шофьорското място е лееееко под ъгъл... 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
rtzankov написа:Moйта стрелка на ИС-а цял живот си е стояла на 12 и 1 .. никога не ми е заставала на 12 00 ... а на 320ките заспива точно там ... странното е, че и с 92 и с 88 и с 82 градусов се си стои там ... пробвал съм ги и 3те щото исках да си ми е в средата ама не мърда .. скоро ще закача един външен уред за темп на водата и ще изследвам детайлно![]()
бате ако е сигурно, че с по-нисък градус няма да слезне надолу стрелката, кажи да не набивам в още един термостат и антифриз

може би трябва да се ъпгпейдне и термо датчика на радиатора с такъв на по-ниски градуси ? но при скорост над 70-80 км/ч мисля, че няма да играе никаква роля тоя датчик пък даже и виското?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Карай си и не се занимавай с глупости.Ако в големите жеги започне
да катери,тогава чак сменяй термостата
да катери,тогава чак сменяй термостата

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Stanchev написа:rtzankov написа:Moйта стрелка на ИС-а цял живот си е стояла на 12 и 1 .. никога не ми е заставала на 12 00 ... а на 320ките заспива точно там ... странното е, че и с 92 и с 88 и с 82 градусов се си стои там ... пробвал съм ги и 3те щото исках да си ми е в средата ама не мърда .. скоро ще закача един външен уред за темп на водата и ще изследвам детайлно![]()
бате ако е сигурно, че с по-нисък градус няма да слезне надолу стрелката, кажи да не набивам в още един термостат и антифриз![]()
може би трябва да се ъпгпейдне и термо датчика на радиатора с такъв на по-ниски градуси ? но при скорост над 70-80 км/ч мисля, че няма да играе никаква роля тоя датчик пък даже и виското?
Не знам на кво викаш сигурно





R.I.P Landikar
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Аз съм с М43 и също забива на 12 и 1 откакто съм я взел( преди около 2 седмици ) и си ме глозга, но още не ми е останало време да локализирам проблема, все си мисля че трябва да стой точно на 12...
Прави ми впечетление че загрява адски бързо, ако я запалиш на място и сигурно за 2-3 минути вдига до 12(незнам колко е нормално), направо видимо се вижда как се мести стрелката, а като я загася колата и темперетурата пада с часове, като за да падне от 12 и 1 до 12 сигурно минава поне час... даже реших че самия датчик е грешен и започва от 12 ,но до сутринта пада и на синьо.
Днес специално слизах да видя колата след като се прибрах от работа.. и двигателя найстина си беше топъл.. явно са добре опаковани.
Иначе е внос от италия..незнам с какъв термостат е още, добрата новина е че заковава на 12 и 1 при всякакъв стил на каране, но мен си ме дразни и си ми е терсене да не вземе да иде на червеното... като ми остане малко време ще разуча и това.. ама неможе всичко наведнъж, 1 по 1 ще я стегнем хубавицата;)
Прави ми впечетление че загрява адски бързо, ако я запалиш на място и сигурно за 2-3 минути вдига до 12(незнам колко е нормално), направо видимо се вижда как се мести стрелката, а като я загася колата и темперетурата пада с часове, като за да падне от 12 и 1 до 12 сигурно минава поне час... даже реших че самия датчик е грешен и започва от 12 ,но до сутринта пада и на синьо.
Днес специално слизах да видя колата след като се прибрах от работа.. и двигателя найстина си беше топъл.. явно са добре опаковани.
Иначе е внос от италия..незнам с какъв термостат е още, добрата новина е че заковава на 12 и 1 при всякакъв стил на каране, но мен си ме дразни и си ми е терсене да не вземе да иде на червеното... като ми остане малко време ще разуча и това.. ама неможе всичко наведнъж, 1 по 1 ще я стегнем хубавицата;)
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ами след тест по пистата на Калояново
разбрах, че при мен е нормална температурата, нищо че показва 12:01. Значи след пържене по пистата спирам на място, колата работи, пускам и климатика и след малко подавам газ и чак тогава се включва виското. Естествено стрелката не мърда.


- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
nelim написа:Ти под 12 и 1 имаш напредвид 3/4 _ \ | / _ ?
т.е. не правата черта, а тази наклонена на дясно
не, имам предвид 1 мм след средата, надясно, след средата. но 1 мм, а не на 3/4 която си е разграфена!

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Не знам какви са тия датчици дето мерят температурата, но откакто си смених термостата преди 5 месеца съм забелязал че понякога стрелката ми се спира на 12 без 1 и си стои там, друг път на 12 и 1 и пак си стои там. Много ми е странно и почвам да си мисля че е възможно да е от самия термометър или от таблото. Мислех дори да сменям отново термостата, но не съм убеден че ще се оправи това поведение. Иначе сегашния ми е на 95С по каталог и капачката ми също е нова на 2 бара пак по каталог. Не ми се вярва при едно каране термостата да отваря и затваря на една температура, при друго каране на друга температура.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
vitamincpp написа:Не знам какви са тия датчици дето мерят температурата, но откакто си смених термостата преди 5 месеца съм забелязал че понякога стрелката ми се спира на 12 без 1 и си стои там, друг път на 12 и 1 и пак си стои там. Много ми е странно и почвам да си мисля че е възможно да е от самия термометър или от таблото. Мислех дори да сменям отново термостата, но не съм убеден че ще се оправи това поведение. Иначе сегашния ми е на 95С по каталог и капачката ми също е нова на 2 бара пак по каталог. Не ми се вярва при едно каране термостата да отваря и затваря на една температура, при друго каране на друга температура.
ти си помисли за водна помпа


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
на моята ис-ка при нормално каране или при ръ4ка не мърда от 3 4 мм под половината нз дали е нормално но до колкото знам не трябва да преви6ава средата ако я подмине зна4и има не6то което не е нормано (може да не е свързано с охлаждането) прожерил ли си кога се блокира пертака на радиатора?Ви6 тя да не се базика моята кат 4или постоянно се върти 

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани