Въпрос за хидравлична помпа

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: софия

Въпрос за хидравлична помпа

Мнение от nikibmw » 08 Май 2007, 19:09

Колеги, моля за съвет! Както си карах, волана стана твърд като дърво. Оказа се проблем с хидравличната помпа. От време на време управлението се подобрява, но после волана пак става като на Лада! Трябва ли веднага да се смени с нова или в настоящата има временен проблем, който може да се отстрани?
Става дума за 520i.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 09 Май 2007, 14:20

Виж имаш ли масло в казанчето

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 10 Май 2007, 23:40

1. Първо виж как е нивото. Дали не губи отнякъде хадравлична течност.
2.Промий системата!
3. Смени го с ATF - Dextron III на Motul, а не с ATF - Dextron II, както е по книжка.
Успех!
8)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Май 2007, 13:37

Може да е запушено филтърчето в казанчето. Ако е омаслено отвън направо го смени заедно с маркучите и заедно с това промивка на системата и смяна с Дексрон 3. Ако това не излекува :arrow: рециклиране на помпата или нова.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: софия

Мнение от nikibmw » 11 Май 2007, 16:01

Благодаря на всички за съвета!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 06 Юли 2007, 10:41

Като сваляха радиаторите в сервиза разкачиха и 2 маркуча на сервото. Запушиха ги за да не изтече маслото, но все пак изтекога едни 50-100 грама. Сега сутрин като запаля и нещо скърца все едно се трие на сухо. След 2-3 мин. изчезва. Има ли начин да разбера какво е маслото в момента? Имам под ръка половин шише ESSO ATF D (21611) (отговаря на GM Dexron II D) от друга кола. Дали е проблем ако го смеся със сегашното?
Изображение

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 06 Юли 2007, 10:53

купи за сигурност Dextron III защото е съвместимо с Dextron II!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 06 Юли 2007, 18:32

CheGevara написа:купи за сигурност Dextron III защото е съвместимо с Dextron II!

Щом са съвместими значи не би трябвало да има проблем да сипя Dexron II :roll: .
Следващият въпрос е колко да сипя? Никъде не видях деления min/max или каквито и да било други деления. На капачката има една "пи*ка" която влиза в казанчето но и на нея няма деления. В момента нивото е под нея.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 08 Юли 2007, 0:51

M5 написа:
CheGevara написа:купи за сигурност Dextron III защото е съвместимо с Dextron II!

На капачката има една "пи*ка" която влиза в казанчето но и на нея няма деления. В момента нивото е под нея.


Е определено не трябва да е под нея а някъде по средата на на тая "пи*ка" :)
Доста кончета в един обор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 18 Юли 2007, 11:35

M5 написа:... Никъде не видях деления min/max или каквито и да било други деления. На капачката има една "пи*ка" която влиза в казанчето но и на нея няма деления. В момента нивото е под нея.

"Пи*ката" на капачката играе роля и на мерителна щека. В долния й край има два пръстена. Нивото на маслото трябва да е между тях.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 18 Юли 2007, 13:13

Аз долях малко "на око". Другия път ще проверя колко ми е точен окомера :) . Проблем ли е ако е отишло над максимума?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 18 Юли 2007, 13:58

M5 написа:Аз долях малко "на око". Другия път ще проверя колко ми е точен окомера :) . Проблем ли е ако е отишло над максимума?

Възможно е да протече от някъде, но не мисля, че е фатално.
Изображение
ИзображениеИзображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 18 Юли 2007, 22:37

Внимание:
Искам да уточним че ако караш с Dextron II можеш да долееш Dextron III, обратното не се препоръчва.

Нивото не трябва да е м/у мин и макс, а на макс (мое си мнение), защото ако караш по-агресивно по трасето
Троян-Карнаре, може пак да ти "извие" помпата на някой от завоите. Все пак всеки за себе си, нали?!
Успех!
8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 18 Юли 2007, 22:56

:OT: Еее луда главооо :mhihi: С колко караш там ? Пък и тия завои... :OT:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook