m50b25 2.8 stroker

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

m50b25 2.8 stroker

Мнение от oxam » 07 Май 2007, 12:37

изпадна ми колянов вал от м52б28 и по разни форуми четох че това е най-лесния начин за 2.8 конверсия - 2.8 вал с биели от м20б20/23 (130мм), стандартните бутала от м50б25 без ванос.

някой има ли идея дали ще стане без доработка?
валът е чисто нов, така че няма нужда от шлайфане
струва ли си?
200 еу вал
70 еу лагери
100 еу биели

има кой да мапне колата след това, търсим 245 кс :help:
Изображение Изображение Изображение Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 07 Май 2007, 13:54

А кой ше прави вятъра за разликата от 195 do 245 к.с :D :lol:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 07 Май 2007, 14:07

тук има вариантите за 2.8, 3.0 и 3.2.. http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01140.htm

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 07 Май 2007, 15:00

rtzankov написа:А кой ше прави вятъра за разликата от 195 do 245 к.с :D :lol:

350сс повече и по-висока степен на сгъстяване...ще е като мапната 328 с колектор, дросел и ауспух от 325 ;) само дето главата е с двойни пружини и върти спокойно до 7200.
вариантът със сешоар отпада защото после не мога да я застраховам (а коляновия вал не могат да го видят)

Slipknot, знам го този линк, оттам тръгна цялата идея но сега ме интересува дали наистина е проверено. 3.0 и 3.2 вариантите отпадат защото не ми се вади мотор а и тук няма кой да прави блока.

аиде че намерих и чисто нови биели м20б20 и утре трябва да кажа дали ще пазарувам :help:
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 09 Май 2007, 14:05

Пробвай ще бъде интересно :) Да видим какъв резултат ще се получи.
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Май 2007, 20:35

аз бих купил вала ако го продваш случайно :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 09 Май 2007, 22:05

след кратка консултация с Али по телефона той каза да купувам...днес ги поръчах и сега събирам останалите неща (сегменти, семеринги, гарнитури и т.н.) само трябва да намеря кой ще го прави, че не ми се карат 5000км до БГ и обратно.

може ли да се пуснат отдолу без да се вади мотора?

Луд ти за кой вал питаш? ако е този от м50б25 ще бъде за продан и на ниска цена заедно с биелите. този от м52б28 ще ми трябва :mhihi:

и като сглобим мотора шибваме 100 коня шот и да видим на Алекс колко му върви купето :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Май 2007, 8:13

абе искам и тоя от 2,5 със биелите както и този от 2,8 ако можеш измисли още един

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 10 Май 2007, 9:19

ludiagsm написа:абе искам и тоя от 2,5 със биелите както и този от 2,8 ако можеш измисли още един


ще те имам в предвид като го извадя и ще проверя дали този агент няма още един 2.8...иначе при него части каквито и колкото искаш

може ли да извадя старата каранитя и да пусна новата + смяна на сегменти през картера без да вадя мотор?
Изображение Изображение Изображение Изображение

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 10 Май 2007, 13:34

а от М54Б30 или С52 някой вал дали изпада?
П.С. Ако не те затруднява ще можеш ли да претеглиш вала колко тежи? Мерси :)
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 10 Май 2007, 17:06

некада около 30 кг. вал за м10 от тешките тежи 20 кг.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Май 2007, 3:58

oxam написа:
ludiagsm написа:абе искам и тоя от 2,5 със биелите както и този от 2,8 ако можеш измисли още един


ще те имам в предвид като го извадя и ще проверя дали този агент няма още един 2.8...иначе при него части каквито и колкото искаш

може ли да извадя старата каранитя и да пусна новата + смяна на сегменти през картера без да вадя мотор?


na is-a става би трябвало и при тебе да стане , ама така и така разглабяш може да го разкостиш докрай и да му пуснеш едно 4елосване на блока и ако има нужда малко хонинговане на цилиндрите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 11 Май 2007, 17:38

луд всичко много хубаво ама ще ми струва повече от колата :help: тук частите са тънкана, но трудът е ужас и в един момент не си струва. а и още не съм решил какво ще я правя и колко време ще я карам (ако е добра година имам оферта за нещо много бързо)
Изображение Изображение Изображение Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Стига ве, стига спами ве :)

Мнение от Alex 320i Cabrio » 11 Май 2007, 19:43

oxam написа:луд всичко много хубаво ама ще ми струва повече от колата :help: тук частите са тънкана, но трудът е ужас и в един момент не си струва. а и още не съм решил какво ще я правя и колко време ще я карам (ако е добра година имам оферта за нещо много бързо)


туй пусто прасе или за е46 говорим...
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Май 2007, 20:35

oxam написа:луд всичко много хубаво ама ще ми струва повече от колата :help: тук частите са тънкана, но трудът е ужас и в един момент не си струва. а и още не съм решил какво ще я правя и колко време ще я карам (ако е добра година имам оферта за нещо много бързо)


е къде си ти земи нещата и ела тука у бг :) има кой да свърши работата

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook