Проблем с Oil Service
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с Oil Service
Привет,
преди около 1200 км, смених маслото и филтъра и ми рестартираха Oil Service-a. Сега въпросният пак е на жълто...не би ли трябвало след около 10 000км да е на жълто, а не след 1200???
Някакви предположения?
Благодарско!
- Илия
преди около 1200 км, смених маслото и филтъра и ми рестартираха Oil Service-a. Сега въпросният пак е на жълто...не би ли трябвало след около 10 000км да е на жълто, а не след 1200???
Някакви предположения?
Благодарско!
- Илия
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Явор написа::mhihi: батери лоу
- Код: Избери целия код
loobian
кандидат ентусиаст
Кара: '94 BMW 520i 24V Vanos
Де ги тез батерии при него бре?




- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Здравейте,
Да повдигна темата на колегата, тъй като и при мен се получи нещо подобно. От няколко седмици, всеки ден загасва по едно-две зелени квадратчета и накрая светва oil service-a, занулявам го, и след 4-5 дни пак светва. Таблото няма батерии и са му сменени кондензаторите. Явно е някой датчик. Oil service се влияе от начина на шофиране, ако знаете от кои датчици чете тази информация за да ги проверя.
Благодаря!
Да повдигна темата на колегата, тъй като и при мен се получи нещо подобно. От няколко седмици, всеки ден загасва по едно-две зелени квадратчета и накрая светва oil service-a, занулявам го, и след 4-5 дни пак светва. Таблото няма батерии и са му сменени кондензаторите. Явно е някой датчик. Oil service се влияе от начина на шофиране, ако знаете от кои датчици чете тази информация за да ги проверя.
Благодаря!
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
проблема според мен е софтуерен, таблото има ЕПРОМ памет в която се задават стоиностите за изминати километри и таблицата по която процесора в таблото изчислява през какво време да гаси баровете на оилсървиса като измерва брои завъртания на кляновия вал , студените стартове и ограничителите. та мисалта ми е следната: всички знаем че колите са с превъртяни назад километри и когато въпросният човек презапише по ниска стоиност на въпросната памет за да се покаже на дисплея 112 000 км
и използва кой знае какъв програматор и софтуер, прецаква оригинално записаната таблица и от там нататък се започват некоректните показания.
с TheBOSS когато разглобихме неговото табло за смяна на кондензатори, забелязахме че на неговата памет има лепенка с ВИН-на на колата обаче явно беше сменяно таблото защото не отговапяше на ВИН-на на колата му. а на моето табло тая лепенка просто липсва и като купих колата показваше 075 554 км.
дано сте ме разбрали, вариянта е да намерите от счупено табло тази памет и да ч смените, лесно става щото е на буксичка
Успех

с TheBOSS когато разглобихме неговото табло за смяна на кондензатори, забелязахме че на неговата памет има лепенка с ВИН-на на колата обаче явно беше сменяно таблото защото не отговапяше на ВИН-на на колата му. а на моето табло тая лепенка просто липсва и като купих колата показваше 075 554 км.



дано сте ме разбрали, вариянта е да намерите от счупено табло тази памет и да ч смените, лесно става щото е на буксичка

Успех
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани