Помощ:Големият избор м40 м43 или 318

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 27.04.2007

Мнение от BarniPPP » 08 Май 2007, 22:33

robertov написа:Мойта 316-ка е с м43, виждам че всички препоръчвате м43, но никой не каза с какво този двигател е по-добър или каква е разликата със м40. Аз също нямам представа и аз тва се чуда.


Тъкмо и аз да задам същия въпрос.Разликата в годините на производство ли е или какво?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 08 Май 2007, 22:54

М40 е с ремък и с една бобина,докато М43 е с верига и с 4 бобини.Има
и доста други конструктивни подобрения,като най-същественото е на
мазилната система.Точно поради проблеми с тази система се износват
вала и повдигачите на М40,откъдето идва и характерното дизел-звучене :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 27.04.2007

Мнение от BarniPPP » 08 Май 2007, 23:02

А как се разбира М40 ли е М43 или т.н.?По година на производство става ли?Или само по Vin-a?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 08 Май 2007, 23:08

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... hlight=m50

Разгледай тази тема.Има снимки на 2-та двигателя.М40 е с една кръгла бобина
на дясното бомбе,а М43 с 4 бобини в плоска кутия.По това най-лесно се различават.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 08 Май 2007, 23:36

То и колектора отгоре на двата мотора е различен ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Burgas

Мнение от uBkoo » 09 Май 2007, 0:12

eми дае то веригата е по добре но аз преди си мислех че само ис-а имат вериги ама сам бил в заблуда.мерси много колеги сега ще я погледна но вече като знам за веригата лесно ще се ориентирам :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Burgas

Мнение от uBkoo » 09 Май 2007, 0:19

ае то имало и м42 и м44 ? там стаа сложно те не са ли на ис и нагоре 6 цилиндовите ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 09 Май 2007, 0:22

uBkoo написа:ае то имало и м42 и м44 ? там стаа сложно те не са ли на ис и нагоре 6 цилиндовите ?


:yes:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 09 Май 2007, 8:48

Ами 318is мотора 16V -ентилиран. Оттам едно малко стадо кончета отгоре спрямо 318i :) (25 - стига да не са измрели от годините бягане :) )
И двата са 4 цилиндрови.
Най-лесно ще разбереш дали е M43 като развиеш капачката на маслото и видиш веригата вътре, готино омазнена :)
От това по-сигурно ;) здраве му кажи.

[/i]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 09 Май 2007, 11:50

А, М43 се прави от 09.93, ако не ме лъже паметта. За това гледай вин-а! Най-лесния начин за разпознаване на М40 и М43 е както казаха колегите, бобините! Ако на лявото бомбе е една кръгла, бягаш, а ако е едно дълго на което пише 1 2 3 4 (или поне на моя ИС, ма сигурно на всички си пише де, ги има тия цифрички) значи е М43.
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 09 Май 2007, 14:47

uBkoo написа:ае то имало и м42 и м44 ? там стаа сложно те не са ли на ис и нагоре 6 цилиндовите ?

М42 и м44 са двигателите на 318ис - и двата са 16 клапанови, 4ри цилиндрови, бензинови ;) По данни, кооито прочетох в една тема имат разлика около 100 кубика в обема и едната е 136коня, а другата 143к.с. други разлики при тях не знам 8)
По въпроса в заглавието на темата е ясно - м43 :yes:

ПП : всъщност това е темата http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6484 - във второто мнение е обяснено за 318ис ;)
Последна промяна kriso85 на 09 Май 2007, 17:41, променена общо 1 път
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Burgas

Мнение от uBkoo » 09 Май 2007, 17:34

ех мн добра тема за мене стана :mhihi: :mhihi: за 318 ис-а знам че е 1.8 вентилиран мотор но не знаех че са 2 смисал м42 и м44 но повечко ме интересуваше м43 но сега вече сам наясно че или м43 или м44 ще си тарся мотор :).А относно за разликата м/у м40 и м 43 там вече от снимката се ориентирам може би но мерси все пак на разясненията до сега :)


а това е м43
Изображение
зачертал сам едни мании :mhihi: :mhihi: :mhihi:на 1 от 2 те тряя да са бобините :mhihi: залагам в ляво :) а пък може и в дясно да са не само мн сигурен в дясно има кутия която при м40 не я виждам може и дясно да са.поправете ме ако греша(100% греша :mhihi: :mhihi: )

и ето при м40
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 09 Май 2007, 22:42

bmwdriver написа:М40 е с ремък и с една бобина,докато М43 е с верига и с 4 бобини.Има
и доста други конструктивни подобрения,като най-същественото е на
мазилната система.Точно поради проблеми с тази система се износват
вала и повдигачите на М40,откъдето идва и характерното дизел-звучене :mhihi:

Моя М40 вече започна да издава дизел-звуци :)))) чак сега, на около 350000км :))). Е, на километража е само 214000, но ....
Нека кажем на колегата, че М40 е с железни колектори, а М43 е с пластмасови (ако не се лъжа) и ако реши да слага газова на М43 ще трябва да е газов инцекцион, а той е поне 1200лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 09 Май 2007, 22:46

Хм, май и М43 е с железни колектори. Объркал съм се.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 10 Май 2007, 15:47

uBkoo написа:...

Уцелил си - в ляво се намират бобините (бобината). :lol: Манията в дясно е дебитомера
(в случая АФМ).
Изображение
Driver's Racing Team

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook