въпроси за лагери
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
въпроси за лагери
1)възможно ли е криви гуми да разбият лагерите?
2)може ли да се кара с разбити лагери?
3)каква е цената на оригиналните лагери(предполагам висока) =>
4)каква е цената на другите марки лагери(SKF,...)
става въпрос за 2 броя задни лагери за Е46
мерси
2)може ли да се кара с разбити лагери?
3)каква е цената на оригиналните лагери(предполагам висока) =>
4)каква е цената на другите марки лагери(SKF,...)
става въпрос за 2 броя задни лагери за Е46
мерси

отговорих си сам на въпрос 3 и 4. оригинални лагери струват по 68 лв бройката, а на SKF са 43 лв бройката. в понеделник ще ги сменявам и за това ви питам дали криви гуми могат да скапат и новите лагери? гумите са ми почти нови и за това ви питам дали мога да покарам още с тях или да ги сменям? един майстор казва че мога да карам още с тея гуми, друг вика смени ги 

да, провери си джантите дали са кръгли
и гумите за баланс.
има мързеливи гумаджии които не махат старите тежести, само слагат нови. хващал съм такива - карай ги да махнат и всичко на ново както си трябва.
ако си с нископрофилни гуми, гледай да сложиш runningflat за да ти пазят джантите от любимите дупки по пътя..
ако е нарушена циментацията пак можеш да си ги караш доста време. лагерите ще държат обаче шума от тях ще се дига непрекъснато и скоро няма да можеш да издържиш на него.

има мързеливи гумаджии които не махат старите тежести, само слагат нови. хващал съм такива - карай ги да махнат и всичко на ново както си трябва.
ако си с нископрофилни гуми, гледай да сложиш runningflat за да ти пазят джантите от любимите дупки по пътя..
ако е нарушена циментацията пак можеш да си ги караш доста време. лагерите ще държат обаче шума от тях ще се дига непрекъснато и скоро няма да можеш да издържиш на него.

джантите са ми прави, ама едната гума е доста крива и не подлежи на балансиране според трима гумаджии вече. но според майсторите в БМВ Сервиз Благоевград мога да си карам с кривата гума и след като смена лагерите и незнам на кой да вервам? гумите са ми 225/50/16 марка Фулрън и немога да намера никаде 1 такава гума 

Колега, били обяснил как по точно е крива гумата ( аксиално или радиално, тя или джантата всъщност ) и колко, че и аз имам подобен проблем и ме страх да не разбие нещо. Благодаря...
джантата ми е идеално права, но гумата е много крива(незнам какво значи аксиално или радиално). незнам как е станала толко крива само за един сезон каране(по ДОТ гумата е 2006 г).
и както казват колегите - махай кривата гума

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани