ПРОБЛЕМ!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
ПРОБЛЕМ!!!
Първо от къде да източа течноста от двигателя,трябва да има някъде пробка на блока но не я намирам,има ли въобще ли не??В момента карам с вода,и доливам често и то по много,направо си му изтичат водите 
  
  
  на няколко дни по 2литра?Ако някой може да помогне,най-вече за пробката 
			
		- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
И аз доливам там някъде - по 2 литра на 3-4-5 дни и 30-тина км пробег 
  Но при мен съм сигурен, че изтича от радиатора. Провери твоя, да не би да "капе" някъде?
			BMW only!
		- Гост
 - 
				
			 
Най-вероятно ти тече радиатора. Но все пак погледни дали не ти бърка водата с маслото но за да губи толкова много вода сигурно изтича от някъде 
 
А за източване изкарай най-долния маркуч на радиатора и ще изкараш около 90% от охлаждащата течност. За да изкараш всичко запали и изфорсирай колата докато е изваден маркуча
			
		А за източване изкарай най-долния маркуч на радиатора и ще изкараш около 90% от охлаждащата течност. За да изкараш всичко запали и изфорсирай колата докато е изваден маркуча
НЕ радиатора не тече,то такова изтичане не може да не се забележи 
  А не я меша с маслото и в това съм сигурен.Аз питах по тази тема, ако искате погледнете/"Загряване М20"/ако искате погледнете там съм обяснил подробно какво става.Стрелката на температурата я държи на средата,а водата се чува как се опитва да завира,и оттам прави въздушна възглавница и я изхвърля през разширителния съд,аз само такова обяснение намирам на проблема.
Ако някой има други предложения,ще се радвам да ги сподели
  
			
		Ако някой има други предложения,ще се радвам да ги сподели
- THE DUNK MACHINE
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 833
 - Регистриран на: 4.02.2004
 - Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
 - Пол: Мъж
 - Кара: KIA
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
Може да ти тече радиатора, но водата да попада върху питата и да се изпарява и не може да се забележи  
  Ако милиш че я изхвърля през разширителя си смени капачката.
			THE ONE & ONLY E30
		- THE DUNK MACHINE
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 833
 - Регистриран на: 4.02.2004
 - Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
 - Пол: Мъж
 - Кара: KIA
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
Не знам каква е капачката при М20, но трябва да издържа на определено налягане и ако изпуска трябва да я смениш задължително.
			THE ONE & ONLY E30
		След като губи течност, тя изтича. Половин година търсих откъде изтича антифриза на моята Е 30, докато открия, че е от водната помпа. Просто като прокапе, пада по горещи части и се изпарява. Колкото и да гледаш отгоре, не виждаш нищо. Просто трябва да се гледа по - внимателно или да се отиде при добър майстор.
			
		- THE DUNK MACHINE
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 833
 - Регистриран на: 4.02.2004
 - Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
 - Пол: Мъж
 - Кара: KIA
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
Там е доста коварно, защото моята единия ден сълзеше някъде около помпата и на другия ден на път към КАТ почна да тече като чешма и изтече всичко. Оказа се че е от някакъв О-пръстен на водната помпа и заедно с него ми смениха гарнитури на водната помпа и на главата.
			THE ONE & ONLY E30
		
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани