Смятам да отделя 17-20.000 лв. за Е39 - моля за съвети ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Подкрепям абсолютно горното мнение,лично смених тдс със 2.5д и мога да кажа, че разликата е огромна.Тдс-а ми даде доста проблеми познати на повечето хора карали този мотор.(има си тема за детските болести).Според мен 20000 е много ниска цена за такава кола.Аз от скоро съм собствник на 2003-та м-пакет навикация стептроник и тн. но цената е много далече от 20
Без кой знае какви екстри смятам че може да се намери читава за около 30 000.

Без кой знае какви екстри смятам че може да се намери читава за около 30 000.
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
В крайна сметка изводът е следния - до 20 хиляди изборът е между 520 и 525тдс. За 525д ще трябват повече пари. Коя от първите две - има доста написано във форума и за двете за да решиш. Аз лично карам 525д и съм изключително доволен. Само за пример - при каране до 120км ми дава разход под 6!
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Ако е решил да дава 18-20000 може да погледне и 523i и 528i. Заради акциза колата ще е по-стара и на повече километри, но пък ще върви много по-различно от 520 и 525тдс.
Дали колегата още чете нашите съвети
_________________
това е и моито мнение
а и никои неможе да оспори че бензиновия двигател е много по безпроблемен
ако някои се съмнява в това вместо излишно да спори с мен нека вдигне телефона и звънне в камор в сервиза и да попита
момчетата там са разбрани и ще му обяснят дори и по телефона
единственния плюс на дизела е разхода но ако си вземе 528 да речем и му сложи газ ще е хиляди пъти по доволен и ще се разва много повече на вървежа от 525
аз съм противник на газта но го давам за пример
и ще се повторя за дизел поне 3000 кубика
Дали колегата още чете нашите съвети
_________________

това е и моито мнение
а и никои неможе да оспори че бензиновия двигател е много по безпроблемен
ако някои се съмнява в това вместо излишно да спори с мен нека вдигне телефона и звънне в камор в сервиза и да попита
момчетата там са разбрани и ще му обяснят дори и по телефона
единственния плюс на дизела е разхода но ако си вземе 528 да речем и му сложи газ ще е хиляди пъти по доволен и ще се разва много повече на вървежа от 525
аз съм противник на газта но го давам за пример
и ще се повторя за дизел поне 3000 кубика
никой нормален няма да сложи газ на 528, ама никой
Мен дори ми е трудно да си представя бутилката в багажника на петицата.
По мое мнение до 18к ще трябва да се ограничи човека до бензинов двг, понеже очевидно е по-стабилен от тдс.Иначе аз бих се лишил от някои екстри, стига да мога да карам комон рейл, само клима, музика и кожа ми требе
Мен дори ми е трудно да си представя бутилката в багажника на петицата.
По мое мнение до 18к ще трябва да се ограничи човека до бензинов двг, понеже очевидно е по-стабилен от тдс.Иначе аз бих се лишил от някои екстри, стига да мога да карам комон рейл, само клима, музика и кожа ми требе

"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Наистина 525д мотора на е39 е много добър,преди 2 години някъде с един приятел с една ланча делта 2.0 16В се захапахме с една кака с едно такова 525д,бреййй няма застигане бе,седиме си зад нея и нито тя избягва нито ние дърпаме...150-160-170 и трябваше да намаляваме,ако колегата си мисли,че дизела не върви
На мен даже и 525тдс ми харесва
Разхода е около 10 градско (с настъпване),извънградско пак 10 с яко шпорене (180-200-220) 



- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Apunch написа:В крайна сметка изводът е следния - до 20 хиляди изборът е между 520 и 525тдс. За 525д ще трябват повече пари. Коя от първите две - има доста написано във форума и за двете за да решиш. Аз лично карам 525д и съм изключително доволен. Само за пример - при каране до 120км ми дава разход под 6!
Преди няколко месеца 525тдс с леки забележчици (предна броня жулната и решетка жулнани от автовоза),сребърен металик с всичко без кожа и автомат излезе 9000лв


- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Не му давайте такива съвети...
Стига с ТДС-ите, демоде са вече (да ме извинят хората които ги карат).
По-добре да даде малко повече пари за кола с по-малко екстри, но с по-голямо сърце...
Стига с ТДС-ите, демоде са вече (да ме извинят хората които ги карат).
По-добре да даде малко повече пари за кола с по-малко екстри, но с по-голямо сърце...

- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Kenslay написа:Колкото по-нова е толквоа по-добре според мен
Амортизираните автомобили трябва да се махат вече.
Ако трябва 520 да е, поне да е на малко години и километри,
цената трябва да е второстепенен фактр.
Второстепенен фактор, но на първо място не трябва да бъде годината на колата. Тя може да е на 15 години и пак да е читава. Няма гаранция за нищо. Трябва да се купуват изпитвани и доказани неща, естествено ако се купуват за себе си...

49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани