съединител за смяна ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

съединител за смяна ?

Мнение от nandrolon » 01 Май 2007, 19:52

принципно отделя малко по горе ми се струва, а иначе на първа при тръване точно когато зацепва се усеща едно претрисане докато не зацепи, иначе не съм го усетил да боксува ,но мисля че това вече е крайно. това е от 2-3 дни .
принципно дали мога да го регулирам п онякакъв начин или директно за смяна?
ако можете да ми препоръчате каде да го сменя , като пари мисля че е към 500 лв така ли е ?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 01 Май 2007, 20:01

ами явно този съединител е прегряван а претрисането се получава от шибан притискател...когато си сменяш съединителя задължително смени и акс.лагер независимо от състоянието на стария
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Re: съединител за смяна ?

Мнение от Christoff » 01 Май 2007, 20:35

nandrolon написа: ...към 500 лв така ли е ?


350
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 01 Май 2007, 20:44

принципно не съм правил глупости , но явно си му е дошло времето

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 01 Май 2007, 21:59

И при мен е то4но по същия на4ин както описва6,просто е станал за смяна.А за регулирането:няма как за6тото е съморегулира6т

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 01 Май 2007, 22:03

360 лв е в магазина, имам 2-ра ръка, в който има доста хляб - 100 лв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 02 Май 2007, 9:14

тва претрисане на старата 524-ка май бе от маховика... някой има ли инфо дали на 318TDS също са с тия twin маховик... мойта го прави това притрисане само когато съм карал дълго време :) демек като загрее

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 02 Май 2007, 9:52

Моята го прави това притрисане само като тръгвам първия път, после като загрее не го прави. Що е то? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 02 Май 2007, 10:08

И мойта претриса само при потегляне! Та се чудя от какво ли може да е!?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: съединител за смяна ?

Мнение от Leon » 02 Май 2007, 10:46

nandrolon написа:принципно отделя малко по горе ми се струва, а иначе на първа при тръване точно когато зацепва се усеща едно претрисане докато не зацепи, иначе не съм го усетил да боксува ,но мисля че това вече е крайно. това е от 2-3 дни .
принципно дали мога да го регулирам п онякакъв начин или директно за смяна?
ако можете да ми препоръчате каде да го сменя , като пари мисля че е към 500 лв така ли е ?

При това положение по-добре го смени. Моя излезе 300 лв. комплект на Лук.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 02 Май 2007, 10:55

Сега като се замисля паля ,вкл. на първа отлепям съединителя и колата тръгва и на вече най-горе като отпускам до край педала (колата е минала 3-4м.) и тогава усещам претрисане на педала на съединителя. Колата като я купувах момчето каза че го е сменял преди 1000 км .

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 13.03.2007

Мнение от elexir » 02 Май 2007, 13:12

А на мен като е карам малко повече време в града и почва да ме претриса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 02 Май 2007, 13:30

Претриса от пружините на феродовият диск, с времете те омекват и затова , а при дизелите тези пружини са на маховика и там работа е доста "по-дебела" в левове!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 02 Май 2007, 20:39

притриса по скоро на студено , а като сменям всичко по съединитела да кажеме 300лв , това влкиучва ли ги тия пружини?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 02 Май 2007, 21:21

Пак казвам при бензиновите тези пружини са на феродовият диск той е 100-120лв с притискателя и лагера към 300-350лв. комплекта, при дизелите става посложно ако претриса там имаш 300-350лв. феродов, притискател и лагер, плюс бонус маховик
Номенклатурен номер : 21201223422
Описание : МАХОВИК
Ед.цена (с ДДС) : 1675.75 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Проблемът може и да е в притискателя, като се свалят скоростите ще се види най-добре!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook