Полезно инфо за дизел 2-ра ръка!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 27.04.2007

Полезно инфо за дизел 2-ра ръка!

Мнение от BarniPPP » 01 Май 2007, 15:01

Извинявам се ако има такава тема или пък ако не е тук мястото.Попаднах на тази тема и мисля че ще е необходима и полезна на много хора, затова оставям линка!
http://auto-pz.com/viewtopic.php?t=297

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Полезно инфо за дизел 2-ра ръка!

Мнение от stambo_81dg » 01 Май 2007, 16:36

BarniPPP написа:Извинявам се ако има такава тема или пък ако не е тук мястото.Попаднах на тази тема и мисля че ще е необходима и полезна на много хора, затова оставям линка!
http://auto-pz.com/viewtopic.php?t=297


оле божеее тоо колко глупости е надрънкалллл :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Re: Полезно инфо за дизел 2-ра ръка!

Мнение от C S L » 02 Май 2007, 16:07

stambo_81dg написа:
BarniPPP написа:Извинявам се ако има такава тема или пък ако не е тук мястото.Попаднах на тази тема и мисля че ще е необходима и полезна на много хора, затова оставям линка!
http://auto-pz.com/viewtopic.php?t=297


оле божеее тоо колко глупости е надрънкалллл :mhihi:


Ми явно ТИ ги разбираш повече нещата :confused:
Евала на човека че се постарал да напише някакво полезно инфо, и не смятам, че трябва веднага да му намираме кусури
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 27.04.2007

Re: Полезно инфо за дизел 2-ра ръка!

Мнение от BarniPPP » 02 Май 2007, 16:41

stambo_81dg написа:
BarniPPP написа:Извинявам се ако има такава тема или пък ако не е тук мястото.Попаднах на тази тема и мисля че ще е необходима и полезна на много хора, затова оставям линка!
http://auto-pz.com/viewtopic.php?t=297


оле божеее тоо колко глупости е надрънкалллл :mhihi:


Аре като тръгваш да се опитваш да праиш коментар или се обосновавай или по-добре си мълчи.И ако наистина има неверни неща кажи ги, че да се знаят!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 02 Май 2007, 17:06

На мен най-много ми хареса онова за абразивните частици в маслото и също така хартийката която се засмуква на ауспуха... :) :) :)
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Май 2007, 20:11

1.Дизел се купува през зимата.Ако при -10 градуса и студен двигател се опита стартиране-всичко става ясно за конкретният автомобил.Добрият двигател ще запали само с един подгрев от накалните свещи /едно изгасяне на лампата за накала на арматурното табло/.При това без да се мъчи и хърка продължително време.Добрият дизел пали като бензинов мотор.

не е задължително. добрия дизел трябва да запали от "половин" оборот на стартера.. това е хубавия признак.. това че си го подгрял два пъти преди това не е критерий. важното е като завърти стартера да запали веднага.

2.При току що стартиран студен двигател извадете щеката за маслото-от тръбичката не трябва да духа въздух или да излизат изгорели газове.Ако се появят маслени пръски-двигателят е издухан.Добрият дизел няма картерно налягане-не духа през тръбичката за щеката.

Невъзможно. Всеки двигател духа повече или по-малко. За изгорелите газове съм горе-долу съгласен обаче- не трябва да се виждат пушеци..

3.Развийте тапата за наливане на масло в двигателя при работещ горещ двигател.Излизането на изгорели газове и пръски масло от там е признак за недобър двигател.

глупости. всеки двигател като му развиеш капачката на маслото и ще те полее (освен ако не е мерцедес защото те имат накрайник дето не позволява много много да пръска обратно.

5.Погледнете изгорелите газове излизащи от ауспуха-те са най-добрият тестер за годността на двигателя.Добрият дизел има труднозабележими газове-безцветни.Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-

... или просто кондензирана влага във изходящите тръби... трябва да се остави колата да поработи известно време (или най-добре да се покара) ... ако и след това има бял пушек- съгласен.

Ако след отпускане на газта и при падането на оборотите на двигателя листа се засмуче от ауспуха имате гарантирано неплътни изпускателни клапани.

... това дори на теория поне аз не знам как да го изтълкувам...

9.Изкарайте маслената щека и огледайте цвета на маслото.Дори и 20 километра след смяната маслото на дизела е катранено черно на цвят.Наличието на бяла емулсия е гаранция за вода в маслото

... или признак че всичко е наред но просто колата се кара на къси растояния и дизела като особено бавно загряващ няма време да си загрее маслото и да изпари водата която се е кондензирала във блока и омешала със маслото... реално погледнато няма сигурен начин да се разбере за късо време дали колата меша вода и масло... уви...

10.Вземете парченце стъкло и вълнено парцалче.Поставете върху стъкълцето капка масло от щеката и разтриите с парцалчето.Ако стъклото се надере-имате присадка в маслото.

ехааа... действието е вярно- заключението грешно.. ако се надере стъклото това означава че... имате диаманти във маслото- не го изхвърляйте а го претакайте.. :) сега сериозно- това със стъклото може да се използва но просто размажете маслото леко със пръст- ако усетите твърди частици във него опитайте се да ги видите- ако са лъскави- това са стружки- лошо... ако не са лъскави- най-вероятно маслото просто е старо и има много сажди във него..

11.Запалете двигателя и го оставете на празен ход.Просто следете вибрациите.Скачащият или тресящият дизел е неизправен.Тресенето може да се дължи на ниски регулирани обороти, но това е малко вероятна причина.Версията, че дизелът тресе и вибрира по принцип е мит.Може да е било така с прототипа на Рудолф Дизел, но не и със съвременен двигател.Моторът трябва да има спокоен, равномерен ход.Почти като бензинов агрегат.Завишената в сравнение с бензина вибрация идва от по-твърдата работа, на която принципно е основан този двигател.

това е много субективно.. един дизел винаги ще се тресе много повече от един бензинов във същата конфигурация (брой и разположение на цилиндрите)

13.Оставете колата на наклон за изкачване.Опитайте се да тръгнете без да подавате газ.Добрият дизел потегля по баир и се движи без нужда от допълнително натискане на газта на първа предавка с минимум двама човека вътре.Ако двигателят загасва при това изпитание значи не струва.

пак страшно субективно.. положителния резултат не значи нищо, отрицателния- също...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Моджо

Последни теми
Facebook