318TDS vs 325TDS --Мнения и препоръки!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
318TDS vs 325TDS --Мнения и препоръки!!!
Здравейте всички маняци.От месец някъде искам да купувам кола и не се решавам каква да бъде.Тръгнах от форд фокус, минах през ауди А4 и голф 4, стигнах до вектра Б, като БМВ ми беше просто един блян - голямата мечта така да го кажа.Имам бюджет от около 10-11к лева.Последната седмица преглеждам форума ви и мобилето за БМВ-та и си викам аджеба защо да не си зема БМВ след като то ми е на сърцето а се занимавам с некви лагерни колички.Приятелите ми карат повечето "народни" коли и всеки ме съветва да не скачам на БМВ заради скъпа поддръжка големия разход и т.н.Колите в нашето семейство мога да кажа че се поддържат много добре и никога не са оставени да тракат или да имат нещо нередно.
Мисълта ми е след като харесам някоя кола задължително искам да мине на диагностика, та ме интересува понеже никога не съм правил такава(диагностика) ако колата има някакви проблеми при диагностиката всичко ли може да се разбере кое не е наред или има проблеми които могат да се скрият?
Ориентирах се най-вече към 318 TDS защото все пак гори по-малко.Искам да ми кажете къде трябва да се търси проблема при тези коли и ако има някои скрити дефекти как да се ориентирам при огледа че да не се прецакам много яко?
Също ме интересува поддръжката на тази кола в какви граници ви излиза годишно или месечно - примерни граници?
Четох много във форума ,научих много и моля не ми казвайте да използвам търсачката - използвах я.Искам конкретни мнения.
Като от този бюджет трябва да ми останат предполагам 2000 лв. за първоначални разходи - застраховки данъци смяна на консумативи и т.н.
За останалите 8000 кажете мога ли да се надявам че ще намеря запазен такъв дизел 96-98 година?
приемам и оферти!
Мисълта ми е след като харесам някоя кола задължително искам да мине на диагностика, та ме интересува понеже никога не съм правил такава(диагностика) ако колата има някакви проблеми при диагностиката всичко ли може да се разбере кое не е наред или има проблеми които могат да се скрият?
Ориентирах се най-вече към 318 TDS защото все пак гори по-малко.Искам да ми кажете къде трябва да се търси проблема при тези коли и ако има някои скрити дефекти как да се ориентирам при огледа че да не се прецакам много яко?
Също ме интересува поддръжката на тази кола в какви граници ви излиза годишно или месечно - примерни граници?
Четох много във форума ,научих много и моля не ми казвайте да използвам търсачката - използвах я.Искам конкретни мнения.
Като от този бюджет трябва да ми останат предполагам 2000 лв. за първоначални разходи - застраховки данъци смяна на консумативи и т.н.
За останалите 8000 кажете мога ли да се надявам че ще намеря запазен такъв дизел 96-98 година?
приемам и оферти!
Последна промяна BarniPPP на 30 Апр 2007, 15:03, променена общо 1 път
Да при цялостна диагностика се откриват по принцип всички проблеми.За 8000 можеш да си намериш свястна ТДС-ка.Слушай двг как работи(да няма излишни шумове и тракания),гледай волана,скоростния лост дали са изтъркани,спирачните дискове дали имат ръбче....изобщо всичко което е показател на много километри.
В крайна сметка късмет при покупката щото от тука ти е нужен наистина
В крайна сметка късмет при покупката щото от тука ти е нужен наистина

Nightmare написа:Да при цялостна диагностика се откриват по принцип всички проблеми.За 8000 можеш да си намериш свястна ТДС-ка.Слушай двг как работи(да няма излишни шумове и тракания),гледай волана,скоростния лост дали са изтъркани,спирачните дискове дали имат ръбче....изобщо всичко което е показател на много километри.
В крайна сметка късмет при покупката щото от тука ти е нужен наистина
За спирачните дискове не знам ама иначе тапицерии, волани теа неща ги претапицират, така че тва няма да помогне ми се струва.
Късмета май е определящ за кола 2-ра ръка откъдето ще да е.
А като поддръжка какво да очаквам в какви граници горе-долу?
Ааа и забравих да питам дали ако в маслото има добавки за да се прикрие теч може да се разбере или чак след смяната се разбира?Защото един приятел си продаде жигулета,а той гореше повече масло отколко бенз и някав "разбирач" глеееееееда 2 часа и вика "екстра е жигулката и масло не гори" а той я беше нажулил с добавки преди да я продаде.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Ми колегата правилно ти каза за волана , скоростния лост и дисковете - аз бих добавил и педалите - те доста редко се сменят и са доста по-показателни
Иначе тази кола не се плаши от километри, а от лоша поддръжка. Диагностиката в Супер Дизел или друг добър сервиз би показала доста неща. Но главното е да имаш късмет
Иначе кола дето да не се чупи няма... и за тези пари няма ли да е по-добре да се ориентираш към 325тдс
Разхода на 318тдс извънградско е малък, но в градски условия (особено в София) под 8.5 не мога да го сваля
Иначе си се ориентирал към правилната марка

Иначе тази кола не се плаши от километри, а от лоша поддръжка. Диагностиката в Супер Дизел или друг добър сервиз би показала доста неща. Но главното е да имаш късмет



Иначе си се ориентирал към правилната марка

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Така като те гледам, си и ти много неориентиран като мене. Първо си задай въпроса, закакво всъщност ти е тая кола?
Тая тема с разхода е много дъфкана и индивидуална и общо взето глупава. Щом искаш да караш и ще сипваш. Като не ти е изгодно си вземи Форд Ка да ти харчи малко
Особено пък за градове като София, където е нормално да дава разход над 10, вече е въпрос на модел къде ще я спреш, на 12,14,18 ...
Другото което бих те посъветвал е да вземеш под предвит и по-скъпата подръжка на дизела от бензина, както и невъзможноста за монтиране на газова уредба. Все пак, колкото и непрепоръчителен да е тоя вариант, е вид сваляне на разхода по колата, ако случайно ти гълта повече от небоходимите пари месечно. Все пак разликата бензин/дизел е 0.10-15лв.
Това е засега от мен. Нямам собствена кола, но от четеното досега, изводите са ми тези и спрямо тях аз също търся кола. Парите който си заделяш за кола са добри за класа 95-98г. от повечето масови марки. Ако гледаш и за френски автомобили, Лагуната също е един добър вариант, но пък е със около 1000 лв. по ефтина от еквивалента и в БМВ. Аз последната седмица съм в тая дилема, но пустото БМВ пак надделява ...
Тая тема с разхода е много дъфкана и индивидуална и общо взето глупава. Щом искаш да караш и ще сипваш. Като не ти е изгодно си вземи Форд Ка да ти харчи малко

Другото което бих те посъветвал е да вземеш под предвит и по-скъпата подръжка на дизела от бензина, както и невъзможноста за монтиране на газова уредба. Все пак, колкото и непрепоръчителен да е тоя вариант, е вид сваляне на разхода по колата, ако случайно ти гълта повече от небоходимите пари месечно. Все пак разликата бензин/дизел е 0.10-15лв.
Това е засега от мен. Нямам собствена кола, но от четеното досега, изводите са ми тези и спрямо тях аз също търся кола. Парите който си заделяш за кола са добри за класа 95-98г. от повечето масови марки. Ако гледаш и за френски автомобили, Лагуната също е един добър вариант, но пък е със около 1000 лв. по ефтина от еквивалента и в БМВ. Аз последната седмица съм в тая дилема, но пустото БМВ пак надделява ...

bmw
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Батко нали не се опитваш да кажеш че за 10000 лв. нема да си земе е36 96-96година дизел
Наистина на дизела поддръжката е по-скъпа от на бензина - като започнем от маслото
Ама ходовата част си е еднаква - а тя е най-честия проблем по нашите пътища - тип лунни пейзажи
Иначе за паричките ще вземеп 318тдс от последните - 2000 са много за консумативи , освен ако не земеш некоя с мнооо "забележки" а за тези пари не би трябвало да е така



Наистина на дизела поддръжката е по-скъпа от на бензина - като започнем от маслото


Иначе за паричките ще вземеп 318тдс от последните - 2000 са много за консумативи , освен ако не земеш некоя с мнооо "забележки" а за тези пари не би трябвало да е така

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

kriso85 написа:Но главното е да имаш късметИначе кола дето да не се чупи няма... и за тези пари няма ли да е по-добре да се ориентираш към 325тдс
Разхода на 318тдс извънградско е малък, но в градски условия (особено в София) под 8.5 не мога да го сваля
![]()
Иначе си се ориентирал към правилната марка
Бате тва нещо(късмет)го нема много при мене, не знам как съм го прогонил ама е така

AHTuBuPyC написа:Така като те гледам, си и ти много неориентиран като мене. Първо си задай въпроса, закакво всъщност ти е тая кола?
Тая тема с разхода е много дъфкана и индивидуална и общо взето глупава.
Парите който си заделяш за кола са добри за класа 95-98г. от повечето масови марки. Ако гледаш и за френски автомобили, Лагуната също е един добър вариант, но пък е със около 1000 лв. по ефтина от еквивалента и в БМВ.
Нищо лично бате към тебе, но моля без такива безмислени изказвания повече.Или давай мнения от личен опит КОНКРЕТНО ПО ТЕМАТА или не се обаждай,защото е безполезно!
kriso85 написа:Батко нали не се опитваш да кажеш че за 10000 лв. нема да си земе е36 96-96година дизел
Наистина на дизела поддръжката е по-скъпа от на бензина - като започнем от маслото
Надявам се и за черпене да останат че и за банката малко.Освен маслото какво друго му е по-скъпо на дизела, наистина нямам никакъв поглед над дизеловите мотори.Дай повече инфо ако имаш време.
kriso85 написа:Иначе за паричките ще вземеп 318тдс от последните - 2000 са много за консумативи , освен ако не земеш некоя с мнооо "забележки" а за тези пари не би трябвало да е така
Надявам се все пак наистина да имам поооооне малко късмет.Пък и в мобилето съм набелязъл няколко красавици вече и само чакам още някое мнение да се донавия че съм избрал правилния мотор и почвам да звъня.Ако искате мога да дам линкове да ги погледнете и да кажете мнения а?
Значи понеже не разбирам абсолютно нищо,мога ли да се доверя изцяло на диагностиката за състоянието на автомобила?Това е най-важното което ме интересува.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Ми в общи линии можеш да се довериш на диагностиката
въпреки че това са коли втора-ръка и винаги може да излезе нещо "ново "
Абе като и видиш външния вид и резултата от диагностиката може да се усетиш за каква кола става въпрос.
ПП : да не си видял мойта у Мобиле.бг



Абе като и видиш външния вид и резултата от диагностиката може да се усетиш за каква кола става въпрос.
ПП : да не си видял мойта у Мобиле.бг



"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

kriso85 написа:Ми в общи линии можеш да се довериш на диагностикатавъпреки че това са коли втора-ръка и винаги може да излезе нещо "ново "
![]()
Абе като и видиш външния вид и резултата от диагностиката може да се усетиш за каква кола става въпрос.
ПП : да не си видял мойта у Мобиле.бг![]()
![]()
Може и твойта да съм видял, не знам.Дай някоя снимка.
Ето една прясна обява, но пък цената е доста сооолена:
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
Ето още една 325ТДС-ка, но възможно ли е да бъде без борд компютър?:
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
Още едно със солена ценичка:
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
318ТДС-ка прилична цена(за мен де):
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
Това също ми се струва не лошо с малък коментар на цената:
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
А има и още няколко които съм харесал но са по-стари обяви и може вече да им е "излязъл късмета".
Та за маслото не разбрах нищо, може ли да се разбере дали има добавки в него при диагностиката?
И между двата двигатела кой е по-читавия, с по-малкото проблеми?
Мерси предварително! И безаварийно

Аз пък искам да те питам що аджеба си решил да си копуваш дизелово БМВ .Ако патуваш много тва е рентабилно щото избиваш пари от горивотро,ако зареждаш нафта на 1,30 пак е рентабилно ,но ако правиш по 10-15 хиляди километра на година и то главно в софия далаверата от едно такова дизелово БМВ е по4ти нулева първо много пове4е риск има при покупката на дизелово БМВ така поне разсъждавам аз питах маистори(мои приатели )и те казаха 4е е мноо по добре бензиново каквото и да му стане ремонта ще е по евтин от на дизел (само помпата на дизела е 1000 и колко там лева)так 4е аз заложих на бензиновото БМВ и сам мноо доволен!!!!!!!





- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Значи колега в маслото може да има добавки, които да уплътняват нещата. Единствения начин да се види дали има нещо е смяна на маслото и каране поне 100-200 км. - ако има язвичка някъде веднага ще се появи.
Иначе частите по двигателя на дизела са доста по-скъпи от тези при бензина. А относно това че дизелите дават повече проблеми - не съм много съгласен. Все пак трудно могат да се определят реалните километри на една такава кола, често дизелите внесени в БГ са на 1 милион километра
. Все пак в "чужденеция" никои не купува дизелов автомобил ако няма да го сцепи от каране....има разбира се и редки изключения. Като гледам цените на дизела и бензина в момента мисля че ще е по-добре 320и вместо 325тдс щото и дизеловия шестак си лапа доволно..... А и каза че разхода не ти е проблем. Ако искаш икономия - малката печка(318тдс) е твойта кола. 
Иначе частите по двигателя на дизела са доста по-скъпи от тези при бензина. А относно това че дизелите дават повече проблеми - не съм много съгласен. Все пак трудно могат да се определят реалните километри на една такава кола, често дизелите внесени в БГ са на 1 милион километра


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

l-s написа:Аз пък искам да те питам що аджеба си решил да си копуваш дизелово БМВ .Ако патуваш много тва е рентабилно щото избиваш пари от горивотро,ако зареждаш нафта на 1,30 пак е рентабилно ,но ако правиш по 10-15 хиляди километра на година и то главно в софия далаверата от едно такова дизелово БМВ е по4ти нулева първо много пове4е риск има при покупката на дизелово БМВ така поне разсъждавам аз питах маистори(мои приатели )и те казаха 4е е мноо по добре бензиново каквото и да му стане ремонта ще е по евтин от на дизел (само помпата на дизела е 1000 и колко там лева)так 4е аз заложих на бензиновото БМВ и сам мноо доволен!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ми човече в никой случай не мога да кажа че пътувам много.Колата ще ми е за удоволствие, а не за работа.Аз съм от Велинград и тук из града карането е главно на 2-3 мах 4 предавка.Насочил съм се към дизел щото 325 ТДС с 143 коня има един сравнително много приемлив (за мен) разход.
l-s айде моля те дай некви данни за твоя разход градско и извънграда при нормално каране не ръчка.
Гледай много внимателно колите , които са обявени в мобилето и са нововнесени - изключително голяма част са много сдухани( изключение правят едно две комбита) Тръгнал си по моя път - на мен ми бяха необходими около четири месеца обикаляне за да попадна на читава , почти се бях отчаял и се чудех дали да не се ориентирам към бензинова (фен съм на дизела) Накрая намерих една 325tds и то от момче тук в българия а не нововнесена и засега съм много доволен. Моят съвет е да не бързаш! УСПЕХ!
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани