Въпрос относно 525TD към 525TDS конверсия
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Въпрос относно 525TD към 525TDS конверсия
Искам да се пробвам да преравя едно 525ТД и да му сложа интеркулер ( оригиналния който е от ТДС). До сега се рових и четох и имам следният въпрос: След като се монтира интеркулера, променят се въздуховодите и се сложи чип за 525ТДС( идеята е да се чипне и да се сложи кулер т.е. да стане 173bhp) има ли нещо друго да се прави? ( до колкото разрах при ТД-то турбото надува на 1.9бара докато при ТДС-а е 2.2) та еднакви ли са турбините? И ако да може ли и как става да се дигне налягането до 2.2 бар-а?
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
добре де, до колкото разбрах помпите са еднакви. И както аз мисля не би ли трябвало само с кулера и повишаване на налягането на турбината да се докара до 143к.с. а след това като се сложи чип ( който по принцип си е за ТДС) да стигне 170 к.с.
П.С. опитвам се да намеря точна информация за това което питам , изглежда никой във форума не е правил такова нещо, защото колкото хора толкова менния.....
В крайна сметка никъде неможах да намеря достоверна иформация , какви са точно разликите между двата модела
. Защото ако е нужно само да се сложи интеркулера и да се смени софт-а не виждам къде е проблема да стане 170 к.с.
П.С. опитвам се да намеря точна информация за това което питам , изглежда никой във форума не е правил такова нещо, защото колкото хора толкова менния.....
В крайна сметка никъде неможах да намеря достоверна иформация , какви са точно разликите между двата модела

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Турбото е различно също управлението,сензори,датчици бе почти всчко по електрониката.Само двигателя като кубатура е еднакъв 

dinozab написа:Турбото е различно също управлението,сензори,датчици бе почти всчко по електрониката.Само двигателя като кубатура е еднакъв

За това му написах на тоя пич с насмешка че лесно може да го направи 280кс щото си мислех че е попрочел нещичко за разликите двата мотора но той май не ме е разбрал се обиди. Мислех че е наясно че двата мотора еднаквото им е само кубатурата май. Конверсията на 525TD от 116hp до 173hp според мен е невъзможна. А ако се добута до 173кс, то този мотор не знам дали ще изкара до морето и обратно, според мен де,ама както и да е
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
dinozab написа:Турбото е различно също управлението,сензори,датчици бе почти всчко по електрониката.Само двигателя като кубатура е еднакъв
В аутодата друго пише

Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
dinozab написа:Номер на турбо за TDS11652244349
Номер на турбо за TD11652244347
Хайде сериозно вече,какви са турбините като марка и модел,благодаря!

Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
bmwfena написа:а бе с 2 думи ----тоа филм не СТАВА
кои ти каза пък че не става сичко става само въпроса е какъв ще е ефекта
може да има ефект но мисля че щте се увеличи турбо лага
а кви коне ще стане кои знае
аз съм на мнение че определено ще има някакъв ефект ама тряа да се напраи с ъкъла си
аз съм намислил на моето -524тд подобна интервенция
ама мисля да направя възможно наи къс пътяа на тръбите
относно чипа-ква работа върши някои може ли да обясни??
аз без чип мога да я напрая да върви повече и то чувствително
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
@ Zik Ако не се правиш на умен няма да има нужда да се оправдаваш.
Добре някой (който наистина разбира) може ли да ми каже каква е точно разликата между двата модела (освен интеркулера)
И не мога да разбера защо подяволите ги захапахте тея 173 к.с. и не ги пускате. След като знаете какъв ще е ефекта като се сложи кулера ( това че ще стане по лагаво го знам).
Добре някой (който наистина разбира) може ли да ми каже каква е точно разликата между двата модела (освен интеркулера)
И не мога да разбера защо подяволите ги захапахте тея 173 к.с. и не ги пускате. След като знаете какъв ще е ефекта като се сложи кулера ( това че ще стане по лагаво го знам).
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
zoomer написа:@ Zik Ако не се правиш на умен няма да има нужда да се оправдаваш.
Добре някой (който наистина разбира) може ли да ми каже каква е точно разликата между двата модела (освен интеркулера)
И не мога да разбера защо подяволите ги захапахте тея 173 к.с. и не ги пускате. След като знаете какъв ще е ефекта като се сложи кулера ( това че ще стане по лагаво го знам).
Приятелю горивните помпи за ТДС в различните години са 4 (четери) модела или в по-добрия случай три! И всичко това се прави с цел оптимизация на гориво подаването!

Служи си кулер ще вдигниш мощноста до известна степен но не очаквай чудеса!
тази операция която си замислил от финансова гледна точка не е ефективна(друг е въпроса ако си фен на направи си сам)

съвет: продай си колата и с парите които ще са нужни за метаморфозата можеш да си купиш, да не кажа голяма дума 525d от първата реколта

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Интеркулера е най- малкия проблем. Помпите при двата мотора са различни.
При 525ТД помпата е обикновенна,която няма електроника и не може да се сложи чип или да се ебава по електронен път. Се едно да сложиш чип на опел вектра А 1.7Д .Може по механичен път както казва- stambo_81dg.
При 525ТДС съм чел (тук)че има електроника на помпата но не знам точно каква,има и т.нар. мислеща дюза и т.н. И при този мотор не знам дали може да се сложи чип,защото не е common rail с дебитомер и работата да се управлява изцяло от компа и т.н. но не знам. Ако греша нещо нека някой ме поправи!
При 525Д (Е39) което е common rail или при ауди А4 2.5 тди и разни други марки,които работят с тази система с високо налягане,и дебитомери и пиезо-дюзи и т.н. при тях вече може да се сложи чип защото цялата работа се управлява от компа и може с чип да се оптимизира работата на мотора с предварителното впръскване,самото впръскване, момента на впръскването на горивото и т.н.
Турбото при дизела се слага за постигане на по голяма литрова мощност тъй като дизела (работата, процесите на запалване и горене и т.н.) не може да работи на високи обороти. Демек ако от един дизел обикновен 1.6 е 55кс с турбото ще е около70кс.
За това се сещам за момента. Дано съм бил полезен. Не знам каква ти е целта но според мен няма смисъл да пипаш обикновен дизел на 200хил+ за да му извадиш душата,но пак казвам-според мен!
При 525ТД помпата е обикновенна,която няма електроника и не може да се сложи чип или да се ебава по електронен път. Се едно да сложиш чип на опел вектра А 1.7Д .Може по механичен път както казва- stambo_81dg.
При 525ТДС съм чел (тук)че има електроника на помпата но не знам точно каква,има и т.нар. мислеща дюза и т.н. И при този мотор не знам дали може да се сложи чип,защото не е common rail с дебитомер и работата да се управлява изцяло от компа и т.н. но не знам. Ако греша нещо нека някой ме поправи!
При 525Д (Е39) което е common rail или при ауди А4 2.5 тди и разни други марки,които работят с тази система с високо налягане,и дебитомери и пиезо-дюзи и т.н. при тях вече може да се сложи чип защото цялата работа се управлява от компа и може с чип да се оптимизира работата на мотора с предварителното впръскване,самото впръскване, момента на впръскването на горивото и т.н.
Турбото при дизела се слага за постигане на по голяма литрова мощност тъй като дизела (работата, процесите на запалване и горене и т.н.) не може да работи на високи обороти. Демек ако от един дизел обикновен 1.6 е 55кс с турбото ще е около70кс.
За това се сещам за момента. Дано съм бил полезен. Не знам каква ти е целта но според мен няма смисъл да пипаш обикновен дизел на 200хил+ за да му извадиш душата,но пак казвам-според мен!
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани