интер колер
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
интер колер
колеги кажете какъф интер колер с какъф капацитет може да се сложи на е36 325 тд мерси предварително
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Бате не се вкарвай в излишни главоболия
Като му сложиш кулер нема да литне колата
Иначе има един колега от форума с такова 325тд+с
Нека той да се включи, ама като му четях мненията има доста работа за преправяне, дали си заслужава....


Иначе има един колега от форума с такова 325тд+с

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Здравей, май аз съм колегата с доста работа за преправяне
.
Но за сега върви добре поръчал съм нещата които трябва да се сменят стегнах малко корите и т.н. Относно кулера за съжеление не мога да ти кажа нищо
, не съм пробвал TDS за да ти кажа да ли има разлика и не съм карал друга TD също. Единственото което мога да ти предложа ако разбираш или можеш да разбереш да те поканя при колата и сам да и хвърлиш поглед и да решиш да ли е нужно добавката му. А пък още не съм разбрал какви са техническите разлики между TD и TDS (на доста места се споменава само интеркулера но сигурно има и други неща) , даже по google'а открих разни PDF в който пишеше(не си спомням точно, но превода беше нещо такова) '92 година се създаде 325 TD и с добавката на интеркулера се роди 325 TDS ..... Но най добре е по компетентите да си изкажат мненията, може и да се изясни точните разлики между двата модела и какъв ще е плюса на кулера.
Успех

Но за сега върви добре поръчал съм нещата които трябва да се сменят стегнах малко корите и т.н. Относно кулера за съжеление не мога да ти кажа нищо


Успех
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
swh_bmw написа:Здравей, май аз съм колегата с доста работа за преправяне.
Е нали твойта е направена вече с кулера и си върви


А иначе ПО ТЕМАТА - вместо кулер сложи чип - май ще е доста по-добре


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

че беше писал че доста неща са сменени за да може да се сложи кулера
сигурно аз грешно съм се изразил имах предвид че са смени доста неща в колата включително и кулера. Относно чипа и аз само добри неща съм чувал(даже и аз съм поръчал).
все пак разликата от 28 коня от един кулер си е добре ако кулера е на добра цена(не знам цената все пак). А от него може ли да е и разликата във VMax от 24 км/ч(TD 190 km/h TDS 214 km/h) ?Иначе двигателите ТД и ТДС са идентични, мисля че само кулера им е разликата
Re: инер колер
4e4ito написа:колеги кажете какъф интер колер с какъф капацитет може да се сложи на е36 325 тд мерси предварително
Само щи се увеличи турбо-лаг-а.С прибавянето на кулер.Трябва да се направи много кадърно и да се подбере точен кулер(най-добре такъв от ТДС).Моят съвет-чип и забраяш.Кулера щи лагне колата!
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Само с кулер 28 коня не може да постигнеш!!!! Разлика има и в турбината , а за дюзите не съм сигурен , но може да се погледне в realoem.com
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Има разлика само в налягането на турбината
Демек като сложиш кулер.трябва и да се понастрои помпата за да пуска повечко гориво и да се дигне буста на турбото
С други думи слагаш кулер и чип иколата става ~180 магарета

Демек като сложиш кулер.трябва и да се понастрои помпата за да пуска повечко гориво и да се дигне буста на турбото

С други думи слагаш кулер и чип иколата става ~180 магарета


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми турбо лаг-а го усещаш докато я караш.
А дали е настроена помпата трябва да се мери на стенд.
Ощо взето помпата на ТД и ТДС е еднаква има разлика в управляващия блок и по точно в това колко гориво да подава във високите обороти.Ниските обороти (празния ход) се регулират от самата помпа,а сместа се регулира от ЕКУ-то.Ти трябва да си усетил голяма разлика след като си и насадил кулер.
Дори разхода трябва да ти е по нисък при еднотипно каране.
А дали е настроена помпата трябва да се мери на стенд.
Ощо взето помпата на ТД и ТДС е еднаква има разлика в управляващия блок и по точно в това колко гориво да подава във високите обороти.Ниските обороти (празния ход) се регулират от самата помпа,а сместа се регулира от ЕКУ-то.Ти трябва да си усетил голяма разлика след като си и насадил кулер.
Дори разхода трябва да ти е по нисък при еднотипно каране.

инер колер
да ве пичове ама аэ искам пьрво да сложа кулер и после чип имам мои хора които ше свършат тас работа ама ми каэаха да си намеря кулер с трабите эа bmw и ставало мн лесно и эа чипа ше се упрая ама няма кулер аэ съм виждал bmw 324 с два кулера и чип эначи туи нешто кърти
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
и аз съм замислил подобна интервенция на моита 524тд
но мисля кулера да го поставя на мястото на въздушния филтър
тряа ми някаф по квадратен кулер на пасат маи 6а стане
а като махна кутията на филтара 6те се освободи място за кулера
а 6те си сложа спортен филтър. и 6те направя едни хриле на капака
за да може въздушната стуя да охлажда
мислех от тдс да слагам кулер ама ми се стува 4е много 6те се удължи
пътят на марку4ите и съответно турбо лага
а по този на4ин с много малко 6те се удължати мноо по лесно 6те стане само да измисля къв кулер да сложа
но мисля кулера да го поставя на мястото на въздушния филтър
тряа ми някаф по квадратен кулер на пасат маи 6а стане
а като махна кутията на филтара 6те се освободи място за кулера
а 6те си сложа спортен филтър. и 6те направя едни хриле на капака
за да може въздушната стуя да охлажда
мислех от тдс да слагам кулер ама ми се стува 4е много 6те се удължи
пътят на марку4ите и съответно турбо лага
а по този на4ин с много малко 6те се удължати мноо по лесно 6те стане само да измисля къв кулер да сложа
Ощо взето помпата на ТД и ТДС е еднаква има разлика в управляващия блок и по точно в това колко гориво да подава във високите обороти.Ниските обороти (празния ход) се регулират от самата помпа,а сместа се регулира от ЕКУ-то.Ти трябва да си усетил голяма разлика след като си и насадил кулер.
Колата я взех в такова състояние(вече си имаше кулер) и затова незнам каква е разликата между ТД и ТДС'а. Написал си че сместа се регулира от ЕКУ'то, но при мене липсва и то. А и из форума доста се споменава да се премахне, а след като я няма, сместа как се регулира?
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
swh_bmw написа:и затова незнам каква е разликата между ТД и ТДС'а. Написал си че сместа се регулира от ЕКУ'то, но при мене липсва и то. А и из форума доста се споменава да се премахне, а след като я няма, сместа как се регулира?






"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани