двигателите с два разпределителни вала (М42В18)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

двигателите с два разпределителни вала (М42В18)

Мнение от THE DUNK MACHINE » 24 Апр 2007, 15:27

Преди доста време имаше една тема (не можах да я намеря) в която се обсъждаше възможността за завъртането на разпределителните валове с определени градуси и в зависимост от това мотора има повече сила или в ниските или във високите обороти. Моля колегите които са правили тази процедура да споделят впечатленията си и в частност тези за М42В18. Какъв е ефекта? Ако се направи по-силна във високите обороти, добре ли работи на ниски и обратното? Кога харчи повече? Кой от двата варианта е по-добър за каране по писта със завои? За драг? За дрифт? За градско каране?
THE ONE & ONLY E30

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: двигателите с два разпределителни вала (М42В18)

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2007, 16:08

THE DUNK MACHINE написа:Преди доста време имаше една тема (не можах да я намеря) в която се обсъждаше възможността за завъртането на разпределителните валове с определени градуси и в зависимост от това мотора има повече сила или в ниските или във високите обороти. Моля колегите които са правили тази процедура да споделят впечатленията си и в частност тези за М42В18. Какъв е ефекта? Ако се направи по-силна във високите обороти, добре ли работи на ниски и обратното? Кога харчи повече? Кой от двата варианта е по-добър за каране по писта със завои? За драг? За дрифт? За градско каране?


купуваш си комплект звездогае4ни ключета и едно малко гедоре и запо4ваш да тестваш до като ти хареса :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 17.04.2007

Мнение от Enrique » 24 Апр 2007, 16:29

Играчка с раздвижмите колела предполагам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2007, 16:38

Enrique написа:Играчка с раздвижмите колела предполагам...


то4но така:)

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 17.04.2007

Мнение от Enrique » 24 Апр 2007, 17:03

Чи за кво са му на М42 шрик валове :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Re: двигателите с два разпределителни вала (М42В18)

Мнение от THE DUNK MACHINE » 24 Апр 2007, 17:42

ludiagsm написа:купуваш си комплект звездогае4ни ключета и едно малко гедоре и запо4ваш да тестваш до като ти хареса :!:

Благодаря за бързия отговор, но нито имам знания, нито опит, нито смелост да правя подобни интервенции. Когато дойде времето ще я карам да го направят в някой сервиз. Въпросът ми по-скоро е какво да очаквам като ефект и кога е по-добре да идва силата - в ниските или във високите обороти, най-вече за писта със завои?
THE ONE & ONLY E30

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: двигателите с два разпределителни вала (М42В18)

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2007, 17:55

THE DUNK MACHINE написа:
ludiagsm написа:купуваш си комплект звездогае4ни ключета и едно малко гедоре и запо4ваш да тестваш до като ти хареса :!:

Благодаря за бързия отговор, но нито имам знания, нито опит, нито смелост да правя подобни интервенции. Когато дойде времето ще я карам да го направят в някой сервиз. Въпросът ми по-скоро е какво да очаквам като ефект и кога е по-добре да идва силата - в ниските или във високите обороти, най-вече за писта със завои?


ако си от надежда разходи се до сервиза на али ,кажи му какво искаш и той ще ти нагласи нещата до колкото е възможно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 24 Апр 2007, 18:35

къде е тоя сервиз?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 24 Апр 2007, 19:49

ж.к. Надежда - 4, зад бл. 464
THE ONE & ONLY E30

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 25 Апр 2007, 14:12

ALI :winky:
ИзображениеИзображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook