**** и кошницата
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			31 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- didore
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 535
 - Регистриран на: 4.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 М52B20
 - Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
 
- vicho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8399
 - Регистриран на: 3.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M340i
 - Мечтае да кара: Калибра
 - Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
 
didore написа:Свещи, кабелиЩом почва след като загрее
![]()
vicho написа:Нямам идея какво може да е, кабелите са ок
а интересно е и другото, не започва, като загрее, ами 10-15-20 мин след каране, без да я гася?!?
като почине 5 мин и после я запаля, пак си е загряла и си стои мирно, после пак се изчатква?!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
		- valentino
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 438
 - Регистриран на: 20.03.2005
 - Местоположение: Враца
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 320
 - Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
 
Ако имаш някой познат със същото ЕКУ(компютъра) не е зле да ги размените за проба.Защото немския тинол(калай) е малко своенравен и след определен брой години спойките се влошават.Та ако работи добре с другото ЕКУ може да се наложи в твойто спойките да се презапоят профилактично.
			Megasquirt & Megaview user
		- vicho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8399
 - Регистриран на: 3.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M340i
 - Мечтае да кара: Калибра
 - Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
 
valentino написа:Ако имаш някой познат със същото ЕКУ(компютъра) не е зле да ги размените за проба.Защото немския тинол(калай) е малко своенравен и след определен брой години спойките се влошават.Та ако работи добре с другото ЕКУ може да се наложи в твойто спойките да се презапоят профилактично.
мерси за съвета, ще се пробва
You said: "Time will change!" What if it changes you?
		проверете я да не презарежда с един мултицет  
  прегледай и дебелите маси - от акумолатор, от шасито към двигателя 
   на мен така ми правеше м42 след мивка , и тогава разбрах че е запушен един дренаж и ECU-то се пълнеше с вода .. добре че не изгоря .. ама на е30 незнам как е , тъй че и ECUто е на чело в списъка
			
- vicho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8399
 - Регистриран на: 3.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M340i
 - Мечтае да кара: Калибра
 - Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
 
mitak_o написа:проверете я да не презарежда с един мултицетпрегледай и дебелите маси - от акумолатор, от шасито към двигателя
на мен така ми правеше м42 след мивка , и тогава разбрах че е запушен един дренаж и ECU-то се пълнеше с вода .. добре че не изгоря .. ама на е30 незнам как е , тъй че и ECUто е на чело в списъка
Със сигурност ПРЕЗАРЕЖДА, защото при един пилеж преди около месец ми изгоряха и двата къси фара, точно на 2-рия донът, едновременно при това, вижда се на клипа даже.
Какво да гледам на масата точно?! (а и акумулатора ми окислява на минуса)
Ецу-то ми е над жабката и него ще се гледа!!!
Кажи повече за идеята с мултицета?!?!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
		като си на 3-4000 оборота на клемите на акумулатора повече от 15 волта ако не се лъжа не трябва да идва ... , масите дали са добре захванати/стягнати . Трябва някой да каже със сигорност над колко се счита че презарежда , но щом и крушките ти горят  
  ако видиш 18-20V ->мисля на генератора е плочката за регулиране на напрежението (пак не съм сигорен каде е)и да си я смениш , а и други щети може да има ... некое друго кондензаторче по ЕКУто
			
				Последна промяна mitak_o на 23 Апр 2007, 21:57, променена общо 2 пъти
					
				
			
- logout
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1599
 - Регистриран на: 29.10.2005
 - Местоположение: фар-ийст ъв София
 - Пол: Мъж
 - Кара: KiA, Volvo, Ford
 - Мечтае да кара: Болид от F1
 - Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
 
Вичо, да не си изпържил някоя електроника бе...  
 То вярно, че се правят някакви защити (уж), но аз не съм много добре запознат с автомобилната електроника и не знам до колко волта може да държи. Ама щом си думнал крушките, да не си опекъл и нещо друго...
			It's not who You are, it's who You know...
		- vicho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8399
 - Регистриран на: 3.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M340i
 - Мечтае да кара: Калибра
 - Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
 
logout написа:Вичо, да не си изпържил някоя електроника бе...То вярно, че се правят някакви защити (уж), но аз не съм много добре запознат с автомобилната електроника и не знам до колко волта може да държи. Ама щом си думнал крушките, да не си опекъл и нещо друго...
бате, Йебеш ли му матерката...
утре с мултицета -> под капака и ще видим, дано да не е нещо сериозно
mitak_o - благодаря още веднъж
наистина мисля, че това е проблема, т.е. добре, че каза де, после се сетих за другите неща.
п.с. крушките ги думнах преди 1 месец, а тия глупости ги прави от 2-3 дни...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
		vicho написа: Да питам, ако откача акумулатора докато карам, какво ще стане? Или по-скоро нищо?!
п.с. крушките ги думнах преди 1 месец, а тия глупости ги прави от 2-3 дни...
Докато откачиш клемата, алтернатора остава без товар и моментално вдига напрежението и оттам гори, първо алтернатора, колата загасва, ама докато стане таа работа нинам още ко може да гръмне кат зряла диня по електрониката
- valentino
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 438
 - Регистриран на: 20.03.2005
 - Местоположение: Враца
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 320
 - Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
 
vicho написа:logout написа:Вичо, да не си изпържил някоя електроника бе...То вярно, че се правят някакви защити (уж), но аз не съм много добре запознат с автомобилната електроника и не знам до колко волта може да държи. Ама щом си думнал крушките, да не си опекъл и нещо друго...
бате, Йебеш ли му матерката...![]()
![]()
е30-се му кажи и повече не го обиждай
утре с мултицета -> под капака и ще видим, дано да не е нещо сериозно
mitak_o - благодаря още веднъж
наистина мисля, че това е проблема, т.е. добре, че каза де, после се сетих за другите неща.Да питам, ако откача акумулатора докато карам, какво ще стане? Или по-скоро нищо?!
п.с. крушките ги думнах преди 1 месец, а тия глупости ги прави от 2-3 дни...
Ще ти изгори ЕКУ-то ако пробваш тоя номер с клемата въпреки че трябва да има защита на 18-22 волта.Пиши къде си сега.Ако си в София утре следобяд е много вероятно да бъда в София по друга работа и може да се разберем да минеш да премеря с мултицета.Тел 0898 985586-Валентин.Ако не премери си го ти-нормално е между 13.8 и 14.4 волта и обороти над 1500.
Megasquirt & Megaview user
		- vicho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8399
 - Регистриран на: 3.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M340i
 - Мечтае да кара: Калибра
 - Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
 
лошо
напрежението си е нормално... взех си мултицет, мерихме, всичко е ок около акумулатора!!!
  
  
 
други идей, остана диагностиката...
			напрежението си е нормално... взех си мултицет, мерихме, всичко е ок около акумулатора!!!
други идей, остана диагностиката...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
		
			31 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	





			