БМВ 520i срещу Ауди А4 1.8Т 1997
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
За мен няма място за сравнение.
Е39 бих взел без да се замисля.
На А4 интериора е дялан с теслата в час по трудово,
докато при Е39 нещата стоят по друг начин.
Доста хора с Е39 познавам, но не се оплакват,
не за друго, ами просто не се чупят!
Един колега днес докара "нов внос" А4 ...
скръб бате, скръб... Миналата седмица плюеше по моето БМВ,
а сега се натресе на това Ауди и...
да видим кой ще се смее последен...
И пак казвам - ако аз имах възможност (финансова)
да избирам между Е39 и А4, щях да избера Е39.
Е39 бих взел без да се замисля.
На А4 интериора е дялан с теслата в час по трудово,
докато при Е39 нещата стоят по друг начин.
Доста хора с Е39 познавам, но не се оплакват,
не за друго, ами просто не се чупят!
Един колега днес докара "нов внос" А4 ...
скръб бате, скръб... Миналата седмица плюеше по моето БМВ,
а сега се натресе на това Ауди и...
да видим кой ще се смее последен...
И пак казвам - ако аз имах възможност (финансова)
да избирам между Е39 и А4, щях да избера Е39.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Имам приятел с Ауди А4,взехме си колите заедно,вече трети месец ми реве точно от тези носачи.Защото са крехки и не са много подходящи за българските пътища.Като поддръжка двете коли са им идентични цените,обаче като предница и окачване Е39 е по здраво,поне засега
А другото което ми направи впечатление е,че А4-та е много тясна вътре в сравнение с мойта Е39.

А другото което ми направи впечатление е,че А4-та е много тясна вътре в сравнение с мойта Е39.
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
пич, замисли се за разликата от към класа на двете коли и сам ще откриеш истината




"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Това е все едно да се учудиш, че Е39 е по-широка от Е46
Нали едното е петица, а другото е от класа на тройката. Бавареца е много по-готин и това се знае. Сега кое по-скъпо, кое по-евтино човека да си прецени. Баварията обаче е много по-кола!

BMW only!
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
ian190 написа:ако е италия ще реве и то за много неща.
прав е Насти говорят си на изуст някои орица
а това е бисера на темата

ела ти покаем пич една италянка .. ако ми намериш 2ра такава ти я давам ако не ми купуваш ти една


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4875
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
ами човека май е слабо ориентиран след акто се чуди между две дооооста различни коли.Ясно е че аудито ще е по-бързо, а БМВто по-лускозно.Но само се огледай на улицата как се коментират двете коли и ще се сетиш
говоря за престиж който 5цата има доста повече от А4.Аз ти препоръчвам обаче ако си вземаш 5 си я вземи с някой по-мощен двигател,че колата си е доста големичка

много е вероятно турбинираната кола да ти дава повече дефекти. не за друго а поради подръжката (или по-скоро липсата на такава)... всяка турбинирана кола изисква хубаво масло и чести смени плюс мислене като се кара (да не се гаси веднага след ръчкане, да не се ръчка като е студена и тн..).. неща дето рядко се случват... просто не са склонни да прощават така както един атмосферен
та затова от какво зависи надежноста на колите върху които си се спрял е друго- как са били подържани. всяка хубава неподържана кола на години ще има повече проблеми от по-слаба марка но добре подържана...
затова наблегни на документацията и това което ти казват сетивата като оглеждаш евентуалните покупки...
също замисли се че купуваш коли от различен клас- 5та серия е от класа на а6...
за мене избора е ясен, но аудито също има своите преимущества и най-вероятно би се харесало повече на "нормалните" хора...
та затова от какво зависи надежноста на колите върху които си се спрял е друго- как са били подържани. всяка хубава неподържана кола на години ще има повече проблеми от по-слаба марка но добре подържана...
затова наблегни на документацията и това което ти казват сетивата като оглеждаш евентуалните покупки...
също замисли се че купуваш коли от различен клас- 5та серия е от класа на а6...
за мене избора е ясен, но аудито също има своите преимущества и най-вероятно би се харесало повече на "нормалните" хора...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Като комфорт и возия бмв-то е по-добрият вариант,но пък като мотор 2000куб е пълен кош
При аудито ще усетиш повече мошност,но пък си е теснотия.По добре дай,някой лев отгоре за по голяма петица.А за ремонтите по колата-няма кола която да не се чупи.Ако тръгваш с тая нагласа кое се чупи по-малко,по-добре си ходи с такси 




- aleksikirov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2006
Georgieff написа:Повтаряме вече разисквана тема - цъкни тук
Може да повтаряме разисквана тема но тя определено не е тази. Доста съм запознат с поддражката на А6 и мога да кажа че е 2 пъти по скапа от тази на А4. Именно за това искам да сравня А4 и 520. Знам че класа е различен знам коя возия е по добра, знам и за разхода на гориво. Това което незнам са разходите по поддражката. И това е нещото което ще е решаващо при избора ми (естествено и сатоянието на колата). Ако разликата е нищожна естествено ще избера 520.
- aleksikirov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2006
Явно не задавам вапросите си правилно. Сега ще опитам по конкретно.
Ако някои може да ми даде конкретна информация за цена на нова рейка за 520и ще съм мн благодарен. Също така ме интересува колко носаче има това БМВ и евентуално на какви цени са.
Моля не ми пишете за различията във возията, класа, широчината и барзината на 2те коли. Напълно съм наясно с тях!
Благодаря предварително!
Ако някои може да ми даде конкретна информация за цена на нова рейка за 520и ще съм мн благодарен. Също така ме интересува колко носаче има това БМВ и евентуално на какви цени са.
Моля не ми пишете за различията във возията, класа, широчината и барзината на 2те коли. Напълно съм наясно с тях!
Благодаря предварително!
aleksikirov написа:...Ако някои може да ми даде конкретна информация за цена на нова рейка за 520и ще съм мн благодарен. Също така ме интересува колко носаче има това БМВ и евентуално на какви цени са...
Във подфорума Е39 има много теми за рейката. Като например тази: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5%E9%EA%E0
В нея се споменава цена от 2400лв и цена в Дару Кар от 3400лв. Доколкото имам представа има два типа рейки--със и без сервотроник. Съответно и цени. В тази и другите теми за райка на Е39 се говори и за рециклиране, като там цените са "идеални"

За сравнение на цената на носачите и въоще окачването един колега по-горе е дал идеята за Kanex, мисля че е добра.
Според мен 5-цата ще е по-здрава като кола и това ще компенсира евентуалните по-високи цени на някой части.
Успех и да се похвалиш, ако я вземеш

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
абе колеги много се извинявам,но не сте прави.Нашата а4-ка е 98 и направи 177 000 истински километри и ония ден почна да здава единич носач
Съжалявам много,но не всичко е така,както се говори.Нормално е като обираш дупки с 100+ километра да пищиш.А другата част е проблема с менте частите.Айде сега ми скочете,че съм Ауди фен и нз си кво.
Другото,което е двете коли не са в 1 клас и возията е меко казано несравнима

Другото,което е двете коли не са в 1 клас и возията е меко казано несравнима

ТДС - Турбо Див Селянин
- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
Bavarishe написа:Нашата а4-ка е 98 и направи 177 000 истински километри


"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
вкарана е в Бг на 60 000 км и 4 години.Имам от Германия всички нейни документи и от България ми даде всичко момчето,което я е карало,а то било пълен маниак
Пича си ни каза кво е сменял и т.н.Отдолу всичко е оригинал
Всичко е до късмет във взимането на кола. 



ТДС - Турбо Див Селянин
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани