Проблем с оборотомера
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Проблем с оборотомера
Здравейте, имам проблемче с оборотомера. Когато включа на  2, 3 скорост (да не говорим и за останалите), оборотомера превърта и стига до края. На какво може да се дължи това????
			
		Голяма е бегачката.... не си удърржаа конете. еи брат извинявай, не се сдържах...а за оборотомера-дай на някой ел.техник да го замери,да не би да има нещо изгоряло(съпротивление или нещо такова)А ако стрелката мърда рязко и пак пада може ида е по токовете.мойта на моменти трепти все едно ми мери сърдечния ритъм
       еи брат извинявай, не се сдържах...а за оборотомера-дай на някой ел.техник да го замери,да не би да има нещо изгоряло(съпротивление или нещо такова)А ако стрелката мърда рязко и пак пада може ида е по токовете.мойта на моменти трепти все едно ми мери сърдечния ритъм 
			 еи брат извинявай, не се сдържах...а за оборотомера-дай на някой ел.техник да го замери,да не би да има нещо изгоряло(съпротивление или нещо такова)А ако стрелката мърда рязко и пак пада може ида е по токовете.мойта на моменти трепти все едно ми мери сърдечния ритъм
       еи брат извинявай, не се сдържах...а за оборотомера-дай на някой ел.техник да го замери,да не би да има нещо изгоряло(съпротивление или нещо такова)А ако стрелката мърда рязко и пак пада може ида е по токовете.мойта на моменти трепти все едно ми мери сърдечния ритъм 
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......."                                                      
		- ///MILEN
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- c0nn3c710n_pr0bl3m
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 37
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на нафта
- Детайли за колата: 530d
- RORO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
В тоя ред на мисли имат ли разлика оборотомерите за дизел-4 и бензин-4?знам ,че се гледа просто в какъв цвят е оцветено таблото "от зад"/синьо , бяло..../и само с такова се заменя  .Най-добрият вариант /според мен/ е да се постави работещо за проверка,видях ,че пише дама и едва ли може да направи замяната
 .Най-добрият вариант /според мен/ е да се постави работещо за проверка,видях ,че пише дама и едва ли може да направи замяната  .имам здрав оборотомер бих се радвал да помогна
 .имам здрав оборотомер бих се радвал да помогна  
 
П.П. хвала на такивакоито избират истинското---BMW E 30
			
		 .Най-добрият вариант /според мен/ е да се постави работещо за проверка,видях ,че пише дама и едва ли може да направи замяната
 .Най-добрият вариант /според мен/ е да се постави работещо за проверка,видях ,че пише дама и едва ли може да направи замяната  .имам здрав оборотомер бих се радвал да помогна
 .имам здрав оборотомер бих се радвал да помогна  
 
П.П. хвала на такивакоито избират истинското---BMW E 30

- niko_first
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
mishleto написа:а и още нещо (което не е много за тук)- нямам гадже
екстра....драсни едно Л.С. утре да погледнеме проблема с оборотомера

 .
.
само гасссс на ИС-ката
..... мен да ме вземете за кръстник   , а за разликта за обортомерите - бензиновите /4 и 6 цилиндъра/ и дизеловите работят при различни обороти. Ако сложиш обортомер от 6 на 4 неможеш го изфорсира никога /не съм 100% сигурен/, но разликата е в чипа долу в под обортомера в таблото /нека се изкажат и колеги/.
 , а за разликта за обортомерите - бензиновите /4 и 6 цилиндъра/ и дизеловите работят при различни обороти. Ако сложиш обортомер от 6 на 4 неможеш го изфорсира никога /не съм 100% сигурен/, но разликата е в чипа долу в под обортомера в таблото /нека се изкажат и колеги/. 
Дизеловите също нестават на бензин, понеже дизела работи на по-ниски обороти.
			 , а за разликта за обортомерите - бензиновите /4 и 6 цилиндъра/ и дизеловите работят при различни обороти. Ако сложиш обортомер от 6 на 4 неможеш го изфорсира никога /не съм 100% сигурен/, но разликата е в чипа долу в под обортомера в таблото /нека се изкажат и колеги/.
 , а за разликта за обортомерите - бензиновите /4 и 6 цилиндъра/ и дизеловите работят при различни обороти. Ако сложиш обортомер от 6 на 4 неможеш го изфорсира никога /не съм 100% сигурен/, но разликата е в чипа долу в под обортомера в таблото /нека се изкажат и колеги/. 
Дизеловите също нестават на бензин, понеже дизела работи на по-ниски обороти.
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......."                                                      
		здравейте.
Уреди от 6цил. става на 4цил. кола, единствено трябва да се смени чипът, който е под оборотомера, а всичко друго си работи идеално. Аз бях без оборотомер и си намерих цял комплект уреди от 320, е да ама оборотомера неработеше, и тогава по-знаещи колеги от форума ми казаха, че трябва да си взема моят чип от моето табло и да го сложа на новото. И ето че всичко си е ОК.   
 
А за дизелите незная, но предполагам че и при тях е същата работа. Трябва да се пробва. 
 
Поздрави.
			
		 
 
А за дизелите незная, но предполагам че и при тях е същата работа. Трябва да се пробва.
 
 
Поздрави.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
 
 Чатърите - горе дясно има бутонче "Чат"
 Чатърите - горе дясно има бутонче "Чат"  
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
