318 IS vs 318 IS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
318 IS vs 318 IS
Здравейте колеги,
Вчера се зароди следното питане у мен. С PNR решихме да се дръпнем, че му били pоправили ръчната , демек не карал на ръчна вече (както последният път когато остана на 3 коли зад мен) ….та за да видим как му върви колата с нова л.сонда и изпускателни клапани се пуснахме. Резултатът беше, че BMW-то на PNR издърпа с около 10-20 см пред мен и сега се чудим и спорим с него що …
PNR – 318 is сток, нови изпускателни клапани, компресия 13, нова л.сонда, катализатор, джанти 15’, бензин V-Power racing, резервоар на резерва, с човек мин 100кг в колата.
Аз – 318 is, чип, компресия 11.5-12; без катализатор, джанти 17 – 215/45/17, спортно окачване, бензин V-Power racing, 40 л бензин в резервоара, човек 50 кг в колата.
А сега де, дали е компресия, дали е от размера джанти …чип-а ли е шит? Ко ша кажат по-опитните?
Вчера се зароди следното питане у мен. С PNR решихме да се дръпнем, че му били pоправили ръчната , демек не карал на ръчна вече (както последният път когато остана на 3 коли зад мен) ….та за да видим как му върви колата с нова л.сонда и изпускателни клапани се пуснахме. Резултатът беше, че BMW-то на PNR издърпа с около 10-20 см пред мен и сега се чудим и спорим с него що …
PNR – 318 is сток, нови изпускателни клапани, компресия 13, нова л.сонда, катализатор, джанти 15’, бензин V-Power racing, резервоар на резерва, с човек мин 100кг в колата.
Аз – 318 is, чип, компресия 11.5-12; без катализатор, джанти 17 – 215/45/17, спортно окачване, бензин V-Power racing, 40 л бензин в резервоара, човек 50 кг в колата.
А сега де, дали е компресия, дали е от размера джанти …чип-а ли е шит? Ко ша кажат по-опитните?
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Ми ..и аз се начудих... би трябвали 17-ките да спъват (ПОНЕ са значително по-тежки от оригиналните 15-ки)...чипа със сигурност поне удря прекъзвач на 7200к.... а дали като климатроника е пуснат да духа от едната страна топло а от другата студено компресора работи? имам предвид без да светят зелените диоди на бутоните??? или само клапите се отварят..
Последна промяна Burningparis на 19 Апр 2007, 15:02, променена общо 1 път
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I



- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
ами тази една атмосфера разлика в компресията не е малко.пък щом е сменял клапани е имало пасване,шлайф и да не забравим ръчната...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Burningparis написа:а дали като климатроника е пуснат да духа от едната страна топло а от другата студено компресора работи? имам предвид без да светят зелените диоди на бутоните??? или само клапите се отварят..
Щом си го пуснал компресора значи работи... просто от другата страна ще затвори клапите за студеното и ще вкарва само топъл въздух... само дето не съм сигурен положението на централната "врътка" за топло-студено в какво положение трябва да е

Иначе ако не си цъкнал "звездичката" значи компресора не е работел....
Ако си бил с работещ компресор значи ако го спреш ще го дръпнеш ти..... ако не е бил включен - значи това е положението... щом компресора не работи няма значение в какво положение са врътките - топло, студено, няма значение.... то си използва или топлина от двигателя или от влизащия отвън въздух (студено)..

- ВаНко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 7.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ...320ка...
- Мечтае да кара: M5 e39
- Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)
Съгласен съм с колегата Honzik. Когато компресора е включен, той допълнително товари двигателя, а от там по-малко мощност и по-бавен старт. 

Power is nothing without control...


- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
товари със сигурност, аз даже това се надявах с чипа малко да компенсирам климатика като е включен и да не е толкова осезаемо защото като го пусна веднага се вижда на разходомера как вдига разхода с 1-ца и съответно колата ставаще малко по-мудна
- ВаНко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 7.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ...320ка...
- Мечтае да кара: M5 e39
- Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)
А може и да не си тръгнал добре, в смисъл бил си под оборитите, при които се достига мах въртящ момент и това също може би може да те е забавило допълнително. Ако си бил уцелил мах въртящ момент при старта, може тогава картината да е била друго яче + това си с чип. 

Power is nothing without control...


- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
старта беше летящ:)) в смисал двамата се движихме еднакво мисля на 2-та и от там газ до теникията без съединители, инак да, ако бях напомпал съединител, газ и щеше да изтегли напред...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Според мен основната причина е компресията, а също и на4ина по който са настроени фазите на разпределителните валове от раздвижните колела разликата в цолажа на гумите също е от голямо знае4ение при атмосферния 318ис
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
ludiagsm написа:Според мен основната причина е компресията, а също и на4ина по който са настроени фазите на разпределителните валове от раздвижните колела разликата в цолажа на гумите също е от голямо знае4ение при атмосферния 318ис



TURBO, ето това е мечтата ми!!!!!
искам да питам ->фазите на разпределителните валове -как рефлектира и как се настройва? може ли да се подобри перформанса на мотора в това състояние в което е в момента ?
П.С. има едни филмчета от Божура с черно БМВ 318 ис турбо



Re: 318 IS vs 318 IS
Burningparis написа: нова л.сонда
Ламбда сондата не рефлектира по никакъв начин върху динамичните характеристки в
режимите на пълно натоварване (напълно отворена дроселова клапа), какъвто е и случая
при подобен тест (тип "гонка").


Driver's Racing Team
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани