питане за ///М-ките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: питане за ///М-ките
urugvaec написа:с какво са по различни ///М-ките от обикновените???



Шегуваш се нали

ПП : ембелмата М отзад не е гаранция че колата е с М сърце

Последна промяна kriso85 на 20 Апр 2007, 0:19, променена общо 1 път
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!















Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
ей ама сте хитри сичките, задал човека въпрос и понеже много знате му се смеете, ама съм сигурен че преди време и вие като него не сте заели, пък някой от вас може би и сега незнаят
няколко думи по темата...:
Значи М3 Е-36 излиза като заместник на М3 Е-30 през 1992г като в началото се пройзвежда с 3.0 литров ин-лаин шестак С50Б30 с 286 конски сили. През 96-та започват да му слагат С50Б32 който е 321 конски сили, слагат му 6 степенна скоростна кутия, по-големи спирачки от М-5 и също СМГ като опция. Има също така около 150 пройзведени бройки ЦСЛ, който са били по-леки, използвани за каране на пистата и на улицата, като много екстри от базовата М3-ка като климатик, кожени седалки и гюрук са били махнати. М-3 са били пройзвеждани в три варианта; започнали са само като купе, след това са били добавени кабрио и седан. Има също и няколко спешъл едишън модела като М3 ГТ, М3 ГТ-Р, М3 Р, М3 ЦСЛ както и М3 Индивидуал. Основната разлика между Е-36 М3 и всички други Е-36 е М-Повер мотора и окачването. Външно М3-ката е с други предна и задна броня, прагове, странични огледала, лайсни на вратите както и специалните М-Пауър цветоте... друго не мога да се сетя, може би бъбреците, незнам. Интериора е по-богат, уникално красиви и удобни са така наречените Vader седалки...надявам се си добил малка представа...
ето и няколко снимки:


няколко думи по темата...:
Значи М3 Е-36 излиза като заместник на М3 Е-30 през 1992г като в началото се пройзвежда с 3.0 литров ин-лаин шестак С50Б30 с 286 конски сили. През 96-та започват да му слагат С50Б32 който е 321 конски сили, слагат му 6 степенна скоростна кутия, по-големи спирачки от М-5 и също СМГ като опция. Има също така около 150 пройзведени бройки ЦСЛ, който са били по-леки, използвани за каране на пистата и на улицата, като много екстри от базовата М3-ка като климатик, кожени седалки и гюрук са били махнати. М-3 са били пройзвеждани в три варианта; започнали са само като купе, след това са били добавени кабрио и седан. Има също и няколко спешъл едишън модела като М3 ГТ, М3 ГТ-Р, М3 Р, М3 ЦСЛ както и М3 Индивидуал. Основната разлика между Е-36 М3 и всички други Е-36 е М-Повер мотора и окачването. Външно М3-ката е с други предна и задна броня, прагове, странични огледала, лайсни на вратите както и специалните М-Пауър цветоте... друго не мога да се сетя, може би бъбреците, незнам. Интериора е по-богат, уникално красиви и удобни са така наречените Vader седалки...надявам се си добил малка представа...
ето и няколко снимки:






"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Това са "стандартните" М-волани с еърбег, за другите, с които сме свикнали се е доплащало 

Never mistake motion for action...
- Vlado Sky Fox
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 7.07.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е36, E87
- Мечтае да кара: McLaren F1
Чест ти прави за изчерпателния отговор
. Ако всички са така в форума цена няма да имаме. Това е колегиалност. 


- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Малко допълнение към Лексано за УСА версията на М3, предлага се само с 240к.с. независимо дали е 3.0 или 3.2л двигател, задните джанти не са по-широки от предните за разлика от европейският вариант, окачването е по-меко и разни дреболии за които не се сещам сега 

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Добре де, Вейдър седалките не са ли стандартни за М3, защото гледам, че на някои от снимките са със обикновено Рекаро 


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Мне, опция са доколкото и аз съм проверявал.. Верно са уникално красиви и удобни, ма много малко имат честта да ги притежават..
Някой не иска ли да се сдобие с един перфектен комплект от този модел, и да бъде най-големия е36 гъзар 


Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани