525и не пали добре

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 11.03.2007
Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa

525и не пали добре

Мнение от danislav_qmghp » 15 Апр 2007, 17:51

не пали от първия път, независимо дали е топла или студена! с малко газ захапва по-добре.... от 3-тия път пали а през останалото време претриса на полузапален двигател сяка6 няма дост. бенц :shock: :shock: помагайте !!
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 17 Апр 2007, 16:14

колега много общо ти е питането,уточни по подробно какво прави при студен-топъл двигател защото диагнозите са много като започнеш от свещи та свършиш с въздух в системата,та пиши не се срамувай

ИС-пушил ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: BlacK Sea
Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
Мечтае да кара: Ферари ф 40
Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация

Мнение от Mishel_Vaian » 17 Апр 2007, 22:52

Ммм аз видях горе долу та борд компа показва "- 37" градуса мисля че имаше такава тема за този датчик който обърква цялата работа :confused:
My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 11.03.2007
Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa

Мнение от danislav_qmghp » 18 Апр 2007, 17:24

ами горе долу разлика няма. въртя и леко претриса сякаш е почти запалила .така на 3-4тия път пали. другият филм е да завъртя и да запали без проблем, но като цяло мога категорично да кажа че има проблем при запалването . не мога да го опиша по-добрее ако някой има нещо предвид да пита конкретно! блг предварително
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 18 Апр 2007, 19:05

Помпа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 18 Апр 2007, 19:11

По принцип причините може да са около 50 на брой. Отиди в бош или в некой друг сервиз с апаратура,да ти напраат диагностика-струва 20лв и ще ти кажат всичко. Тука може да си пишеме 2 месеца и пак да си имаш проблема с паленето, освен ако няма некой джедай от колегите по телепатичен път да разбере за проблема :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 11.03.2007
Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa

Мнение от danislav_qmghp » 23 Апр 2007, 19:45

Ходих 3 пъти на диагностика, няма абсолютно никакви грешки в компютъра. Смениха датчика на дроселовата клапа и същата работа.
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 23 Апр 2007, 23:10

Това че няма грешки в компа е добре, но нищо не значи. Може да има доста други причини като например: компа да не разбира че въртиш на стартер и се опитваш да запалиш, а просто да си брои некви обороти на кол. вал и да не пръска достатъчно количество бенз,защото при палене му треа повече бензин без значение дали е студена или топла и т.н. Пробвай в друг сервиз или и аз не знам какво да те посъветвам...

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 11.03.2007
Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa

Мнение от danislav_qmghp » 24 Апр 2007, 15:39

някой спомена нещо за датчика на коляновият вал ?! какво ще кажеш? може ли да се ебава и имали отношение към прамлема?
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 24 Апр 2007, 17:45

Ами не. Той ако се ебава вобще няма да запали,а ако запали няма да работи добре. При него няма средно положение. Или работи или не!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 11.03.2007
Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa

Мнение от danislav_qmghp » 01 Май 2007, 14:10

а може ли ако дебитомера не работи правилно да прецаква паленето
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 01 Май 2007, 15:42

Колега колата на газ ли ти е ???
Значи на студено тръгваш да палиш и завърта и гасне... Като натиснеш педала на газта тя стои през това време полузапалена и като натискаш педала и почва да гасне... И така до третия-четвъртия път? Това ли е проблема???
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 01 Май 2007, 18:58

мен ме съмнява друго---пада налягането на горивото ---а то е от възвратния клапан а това е доста срещан проблем :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 3.12.2004
Местоположение: bourgas/varna
Пол: Мъж
Кара: e39 540ia

Мнение от Jikata » 01 Май 2007, 19:07

не колАта не е на гас,само на бензин.Проблема е че ту паЛИ ту не пали някой пат пали от парвият пат друг пат не.като не запали от парвият пат следващия се получава като полузапалена.водих я на сервизи и я гледаха и не успяха да определят проблема.с един приател разкачихме дебитомера и не видяхме разлика в работата на двигателя,като изключим факта че някой пат с дебитомера закачен,се колебаят оборотите на празен ход и като го откачим се оправят и даже след доста каране пак не се колебаят,а пак при закачен често се колебаят.а при топал двигател като я изгася и веднага се опитам да запаля -пали,но изчакам ли 10 мин пак почжа да се чуди да пали или не .
от ника на danislav_qmphp

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 3.12.2004
Местоположение: bourgas/varna
Пол: Мъж
Кара: e39 540ia

Мнение от Jikata » 01 Май 2007, 19:11

ако това за което говориш за вазвратния клапан е дроселовата клапа,датчика го смениха .
от ника на danislav_qmphp

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook