525и не пали добре
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- danislav_qmghp
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 11.03.2007
- Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa
525и не пали добре
не пали от първия път, независимо дали е топла или студена! с малко газ захапва по-добре.... от 3-тия път пали а през останалото време претриса на полузапален двигател сяка6 няма дост. бенц
помагайте !!


ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...
- Mishel_Vaian
- ИС-пушил ентусиаст
-
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: BlacK Sea
- Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
- Мечтае да кара: Ферари ф 40
- Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация
Ммм аз видях горе долу та борд компа показва "- 37" градуса мисля че имаше такава тема за този датчик който обърква цялата работа 

My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...
- danislav_qmghp
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 11.03.2007
- Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa
ами горе долу разлика няма. въртя и леко претриса сякаш е почти запалила .така на 3-4тия път пали. другият филм е да завъртя и да запали без проблем, но като цяло мога категорично да кажа че има проблем при запалването . не мога да го опиша по-добрее ако някой има нещо предвид да пита конкретно! блг предварително
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...
По принцип причините може да са около 50 на брой. Отиди в бош или в некой друг сервиз с апаратура,да ти напраат диагностика-струва 20лв и ще ти кажат всичко. Тука може да си пишеме 2 месеца и пак да си имаш проблема с паленето, освен ако няма некой джедай от колегите по телепатичен път да разбере за проблема 

- danislav_qmghp
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 11.03.2007
- Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa
Ходих 3 пъти на диагностика, няма абсолютно никакви грешки в компютъра. Смениха датчика на дроселовата клапа и същата работа.
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...
Това че няма грешки в компа е добре, но нищо не значи. Може да има доста други причини като например: компа да не разбира че въртиш на стартер и се опитваш да запалиш, а просто да си брои некви обороти на кол. вал и да не пръска достатъчно количество бенз,защото при палене му треа повече бензин без значение дали е студена или топла и т.н. Пробвай в друг сервиз или и аз не знам какво да те посъветвам...
- danislav_qmghp
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 11.03.2007
- Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa
някой спомена нещо за датчика на коляновият вал ?! какво ще кажеш? може ли да се ебава и имали отношение към прамлема?
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...
- danislav_qmghp
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 11.03.2007
- Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa
а може ли ако дебитомера не работи правилно да прецаква паленето
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Колега колата на газ ли ти е ???
Значи на студено тръгваш да палиш и завърта и гасне... Като натиснеш педала на газта тя стои през това време полузапалена и като натискаш педала и почва да гасне... И така до третия-четвъртия път? Това ли е проблема???
Значи на студено тръгваш да палиш и завърта и гасне... Като натиснеш педала на газта тя стои през това време полузапалена и като натискаш педала и почва да гасне... И така до третия-четвъртия път? Това ли е проблема???
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
мен ме съмнява друго---пада налягането на горивото ---а то е от възвратния клапан а това е доста срещан проблем 


- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
не колАта не е на гас,само на бензин.Проблема е че ту паЛИ ту не пали някой пат пали от парвият пат друг пат не.като не запали от парвият пат следващия се получава като полузапалена.водих я на сервизи и я гледаха и не успяха да определят проблема.с един приател разкачихме дебитомера и не видяхме разлика в работата на двигателя,като изключим факта че някой пат с дебитомера закачен,се колебаят оборотите на празен ход и като го откачим се оправят и даже след доста каране пак не се колебаят,а пак при закачен често се колебаят.а при топал двигател като я изгася и веднага се опитам да запаля -пали,но изчакам ли 10 мин пак почжа да се чуди да пали или не .
от ника на danislav_qmphp
от ника на danislav_qmphp
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
ако това за което говориш за вазвратния клапан е дроселовата клапа,датчика го смениха .
от ника на danislav_qmphp
от ника на danislav_qmphp
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани