1. Капе бензинец и 2. Как да се махне Подгряващия елемент?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- AlibiTu
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
1. Капе бензинец и 2. Как да се махне Подгряващия елемент?
Първа част:
Забелязах, че понякога като я запаля колата и започва да капе бензин, като се стича по тръбичка номер 12 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=13_0308&hg=13&fg=15
Днес разглобих колектора и т.н. ... не забелязах нещо кой знае какво нередно. Така или иначе ще сменя маркучетата: номер 15, защото единствено от там може да идва проблема. Fuel Rail-а е идеален.....но се чудя, дали е възможно от най-дясна дюза да подлизва и от там да се стича? Някой да има типче за проблема?
 Някой да има типче за проблема? 
Втора част:
Четох, че може да се махне смотания Подгряващ елемент. Някой има ли идея как се изолирват тръбите и маркучите, които водят водица до там?
Става дума за Номер 3 и Номер 7 от картинката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=13_0578&hg=13&fg=15
На тази схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=11_1272&hg=11&fg=35 се виждат и водните пътеки. Според мен би трябвало Номер 11 да се слее с Номер 16. Има обаче и още едни тръбички дето влизат в самия Дросел ... и тях трябва да се види как ще стане за да се премахнат. Някой да има някаква информация относно тази операция? И има ли смисъл да се прави?....
Лично според мен е по-добре да го няма, защото е за мен безсмислено ... коя кола има подгряващ дросел , а и по-важното е, че загрява и преминаващият въздух.
 , а и по-важното е, че загрява и преминаващият въздух.
			
		Забелязах, че понякога като я запаля колата и започва да капе бензин, като се стича по тръбичка номер 12 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=13_0308&hg=13&fg=15
Днес разглобих колектора и т.н. ... не забелязах нещо кой знае какво нередно. Така или иначе ще сменя маркучетата: номер 15, защото единствено от там може да идва проблема. Fuel Rail-а е идеален.....но се чудя, дали е възможно от най-дясна дюза да подлизва и от там да се стича?
 Някой да има типче за проблема?
 Някой да има типче за проблема? 
Втора част:
Четох, че може да се махне смотания Подгряващ елемент. Някой има ли идея как се изолирват тръбите и маркучите, които водят водица до там?
Става дума за Номер 3 и Номер 7 от картинката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=13_0578&hg=13&fg=15
На тази схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=11_1272&hg=11&fg=35 се виждат и водните пътеки. Според мен би трябвало Номер 11 да се слее с Номер 16. Има обаче и още едни тръбички дето влизат в самия Дросел ... и тях трябва да се види как ще стане за да се премахнат. Някой да има някаква информация относно тази операция? И има ли смисъл да се прави?....
Лично според мен е по-добре да го няма, защото е за мен безсмислено ... коя кола има подгряващ дросел
 , а и по-важното е, че загрява и преминаващият въздух.
 , а и по-важното е, че загрява и преминаващият въздух.- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- 
				  
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- valentino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
За подгряване на дросела при празен ход зимата е.За лятото само пречи.Можеш да го махнеш.Когато се монтира газова уредба това задължително се маха.
			Megasquirt & Megaview user
		- AlibiTu
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Значи започнах да сглобявам полека. Оказа се, че ще ми е доста по-лесно да изолирам подгряващите елементи и да си сложа смукателя, отколкото да се мъча да нагласям маркучите им и да се трова през некви процепи да ги свързвам. Такаче ще направя малко снимки и ще пиша после какво е поведението на колата и дали е имало некви проблеми.
			
		- AlibiTu
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Момчета ... работата заспа. Всичко стана 6. Ето малко снимчици на байпаса на Подгряващия Елемент. Колата си работи отлично.
 
 

			 
 

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 незнам каква е идеята , ама да не се окаже че го охлаждат , Т на водата 9Х градуса , ана дросела при яко зор все пак е на алуминиев колектор  !?!? някой  знае ли ?
  незнам каква е идеята , ама да не се окаже че го охлаждат , Т на водата 9Х градуса , ана дросела при яко зор все пак е на алуминиев колектор  !?!? някой  знае ли ?

 
