318 TDS Прекъсва!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 17 Апр 2007, 10:25

Вчера я напържих по Цариградското, стигнах 140, мисля че щеше още да вдигна ма трябваше да отбивам! Както казах за въпросното вакуумче което е хванато с едно късо маркуче в което имаше заврята сачма вътре, от другата страна се вкарва в нещо като ел.бубинка. Та смених аз това маркуче с нормално! Без сачма вътре и тогава я нагъзих! Да не е от тази проклета сачма? Някой знае ле за кво служи това вакуумче? След като го смених въпросният маркуч ми се струва че вчера не прекъсна на 140, даже имаше мегдан за още!!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Апр 2007, 10:35

Точно това вакумче служи за управлението на Уест гейта.
Когато турбото достигне определено налягане Уестгейта освобождава да да не се претовари мотора.
примерно когато достигне 0.8 ако не отвори на колектора има датчик който следи наляганео и спира нафтата за де не гръмне мотора.
и в случей че не работи правилно се получава точно такъв ефект набира до определени обороти и изведнъж забива моцуната за малко и после пак продължава да ускорява.Забелязва се по добро ускорение точно преди прекъсването.Управлението на уест гейта е с вакум и ако имаш откачен или скъсан маркуч не работи.
За това най добре да я закачиш на диагностика за да се види с какви стойности е .
Може и да го провериш по следния начин вкарваш някой в колата да я изфорсира а ти седиш от пред и гледаш дали клапана отваря.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 17 Апр 2007, 10:41

За това вакуумче говориме нали?
http://img251.imageshack.us/img251/3696/klapan1pa4.jpg
Предполагам че нарочно е сложена тази сачма там, за да не се гъзи мотора?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Апр 2007, 10:50

НЕ за ей тоз вакум става дума:
Изображение

Ма колега всичко тук е предположения :!:
Имай си едно на ум и направи диагностика ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 17 Апр 2007, 11:00

Това е на самото турбо! Кофтито е че на такова място е завряно че няма как да видя! Благодаря ти все пак! :D Ще трябва да ида на диагностика! Супер Дизел може би?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 17 Апр 2007, 11:24

bobolink написа:За това вакуумче говориме нали?
http://img251.imageshack.us/img251/3696/klapan1pa4.jpg
Предполагам че нарочно е сложена тази сачма там, за да не се гъзи мотора?


Никой не каза това вакуумче за какво е?
http://img251.imageshack.us/img251/3696/klapan1pa4.jpg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 17 Апр 2007, 14:15

управлението на EGR-a

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 17 Апр 2007, 15:18

Абе колега я иди в Е34 подфорума- темата за EGR клапана и ...бе трябва да се оправиш по нататъка. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 17 Апр 2007, 15:43

Благодаря колега! Вече разгледах темата и разбрах защо са ми сложили проклетата сачма!!! :D Сега пак ще я сложа, пък за бирената капачка ще видим! :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook