318 TDS Прекъсва!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Вчера я напържих по Цариградското, стигнах 140, мисля че щеше още да вдигна ма трябваше да отбивам! Както казах за въпросното вакуумче което е хванато с едно късо маркуче в което имаше заврята сачма вътре, от другата страна се вкарва в нещо като ел.бубинка. Та смених аз това маркуче с нормално! Без сачма вътре и тогава я нагъзих! Да не е от тази проклета сачма? Някой знае ле за кво служи това вакуумче? След като го смених въпросният маркуч ми се струва че вчера не прекъсна на 140, даже имаше мегдан за още!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Точно това вакумче служи за управлението на Уест гейта.
Когато турбото достигне определено налягане Уестгейта освобождава да да не се претовари мотора.
примерно когато достигне 0.8 ако не отвори на колектора има датчик който следи наляганео и спира нафтата за де не гръмне мотора.
и в случей че не работи правилно се получава точно такъв ефект набира до определени обороти и изведнъж забива моцуната за малко и после пак продължава да ускорява.Забелязва се по добро ускорение точно преди прекъсването.Управлението на уест гейта е с вакум и ако имаш откачен или скъсан маркуч не работи.
За това най добре да я закачиш на диагностика за да се види с какви стойности е .
Може и да го провериш по следния начин вкарваш някой в колата да я изфорсира а ти седиш от пред и гледаш дали клапана отваря.
Когато турбото достигне определено налягане Уестгейта освобождава да да не се претовари мотора.
примерно когато достигне 0.8 ако не отвори на колектора има датчик който следи наляганео и спира нафтата за де не гръмне мотора.
и в случей че не работи правилно се получава точно такъв ефект набира до определени обороти и изведнъж забива моцуната за малко и после пак продължава да ускорява.Забелязва се по добро ускорение точно преди прекъсването.Управлението на уест гейта е с вакум и ако имаш откачен или скъсан маркуч не работи.
За това най добре да я закачиш на диагностика за да се види с какви стойности е .
Може и да го провериш по следния начин вкарваш някой в колата да я изфорсира а ти седиш от пред и гледаш дали клапана отваря.

За това вакуумче говориме нали?
http://img251.imageshack.us/img251/3696/klapan1pa4.jpg
Предполагам че нарочно е сложена тази сачма там, за да не се гъзи мотора?
http://img251.imageshack.us/img251/3696/klapan1pa4.jpg
Предполагам че нарочно е сложена тази сачма там, за да не се гъзи мотора?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
НЕ за ей тоз вакум става дума:
Ма колега всичко тук е предположения
Имай си едно на ум и направи диагностика

Ма колега всичко тук е предположения

Имай си едно на ум и направи диагностика


bobolink написа:За това вакуумче говориме нали?
http://img251.imageshack.us/img251/3696/klapan1pa4.jpg
Предполагам че нарочно е сложена тази сачма там, за да не се гъзи мотора?
Никой не каза това вакуумче за какво е?
http://img251.imageshack.us/img251/3696/klapan1pa4.jpg
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани