4та Серия (Е90)
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
3C е прав, глобализацията и поевтиняването на производството имат отрицателен ефект навсякъде. Другия фактор също го има, както каза Lion, че хората на запад просто не карат колите толкова дълго че те да почнат да се разпадат. Ако някой е в състояние да си позволи чисто нова кола, те я карат не повече от 3-5 години, след което я заменят за друга чисто нова. През този период обикновено всичко се поправя под гаранция, така че хората плащат само и единствено за гориво и застраховка, повечето вече включват и безплатна поддръжка за някакъв период. Този вариант просто излиза най-евтино, ако имаш достатъчно пари да си позволиш нов автомобил. Като купиш старо, трябва сам да плащаш за поддръжка, което при тези сложни електронни системи и т.н. излиза невероятно скъпо. И за това не са виновни производителите, те просто се опитват да оцелеят.
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
3C написа:Точно през първите години и то най-вече първата я отбягват да купуват и то най-много поради куп дефектите и недостатъци който се изглаждат по-натам в производството на даден модел - поне за това има теми та чудо, а пък поне съм го и аз самият изпитал .
Вземи погледни продажбите на даден модел и после пиши аовнжгьвм

3C написа:Всичко написано в целият пост по-горе ЛОГИчНО е така, но в деиствителност продажбите на БМВ са спаднали и то доста (говоря поне за тука в US където почти половината от продукцията на германски коли за света се изсипва) а и иначе не е по различно - т.е. 5цата, 7цата а също и на 3ката след неиният "facelift" да не говорим за нововъведението Х3 (просто един маитап на Бангъл- я са подарили/продали 2,3 бр. досега я не).
Не логично ами си е така. Продажбите на BMW не само че не са
спаднали, ами са се УВЕЛИЧИЛИ.
Ще ти дам някои цифри и си ги сравни сам

2002 до 11м вкл. 976,330 автомобила
2003 до 11м вкл. 1,006,590 автомобила
11/2002 85 160 автомобила
11/2003 97,220 автомобила
или това прави увеличение с 14.2% в сравнение със същия период миналата година

Според теб защо са се увеличили?
Сигурно защото Х3 са продадени 2 броя



3C написа:Текущите модели според мен а и по пътя на логиката няма да са КЛАСИКА на такова ниво каквото са в момента колите от преди 10г. назад, поради материалите от които те са ЗАПОЕНИ И ЗАЛЕПЕНИ
И на мен самият не ми е приятно да пиша в такава отрицателна светлина и да взимам тази противоположна страна и то с/щу една от любимата ми марка (БМВ), но фактите са си факти.
И кви са фактите, че тенекиите са залепени с хелметекс ли

ГЛУПОСТИ!
Тези автомобили също ще издържат проверката на времето,
ти сега знаеш ли изобщо например антикорозинно покритие колко
е по-добро от преди 5-10 год.
Знаеш ли двигателите и маслата, колко са по-напред, какви материали се използват и че ако
един автомобил се поддържа както трябва е много по-издръжлив
технически. Е дават си и дефекти /много по-сложни са/, но като цяло не може да се
сравнява със колите от преди 15-20г които на 10 година се озъбваха от ръжда и т.н.
3C написа:Не ме разбирай/те погрешно т.е че не е за добре да има развиване и произвеждане на нещо НОВО - модерно, по-добро и по-хубаво - но има значение към каква посока ТО върви ако въобще върви.
Както съм в доста БМВ форуми така съм и в други форуми на коли : МБ, Порше, Ауди (макар че го продадох пак си ги посещавам хората от вр. на вр.) и.т.н. някой и др. форуми, но мисълта ми бе че НИКЪДЕ из тези форуми феновете на дадената марка НЕ се оплакват от изменението на новите и модели или дадените нововъведения както в сравнение с БМВтата, а със радост и възхищение посрещат всичко ново.
Като феновете на BMW няма други

Квото им изкарат на останали ще се радват и ще ахкат

3C написа:(като пример Е46 325 за US идва от Африка, а скоро и 7ма сер. ще се прави в Китаи).
Аз се си мислех че ги правят в Зънзибар тия Е46, и седмици

3C написа:Като др. прим. на новите МБ на доста от частите под капака пише Крайслер а дори и да не го пише то те са си! Та тези части се намират и в коли като Додж Неон Себринг и др. тем под. евт. бокл.
NO COMMENT :!:
BMW - Усещане за автомобил
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
kay написа:3C е прав, глобализацията и поевтиняването на производството имат отрицателен ефект навсякъде.
Така е братко, но няма на къде - КОНКУРЕНЦИЯ

BMW - Усещане за автомобил
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Мда, това за спада в продажбите от къде го измъкна, 3С? Цифрите говорят сами за себе си, те са обществено достояние. А колкото до Южно Африканския завод на БМВ, Джей Ди Едуардс го наградиха като най-добър завод за 2002-ра, и има по-малко дефекти на 1000 автомобила от всички други БМВ заводи (Европейски, Американски). Така че евтиния труд нищо не значи. И леките материали не значат непременно евтини и некачествени, БМВ са пионери в тази област, заедно с Ауди и отскоро Jaguar. Е60 тежи по-малко от Е39 и е по-здраво шаси, по-добре от това здраве му кажи
ПС. Х3 още не е в продажба... ще видим като пристигне в салоните, но според мен ще е голям хит - поредното шикозно бижу, показ на благополучие и пари в излишък...

ПС. Х3 още не е в продажба... ще видим като пристигне в салоните, но според мен ще е голям хит - поредното шикозно бижу, показ на благополучие и пари в излишък...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
цената се вдига макар и минимално при което потребителя се заблуждава и си мисли хеий гледай сега след толкова години купувам подобна НОВА кола и то горе долу за същата цена, но погледнато завода не е в никаква загуба, е и защо ? Защото всяко по-ново нещо се прави по-евтино с по-евтини преработени материали а и с по- евтина работна ръка (като пример Е46 325 за US идва от Африка, а скоро и 7ма сер. ще се прави в Китаи). Също така преди години по големият процент от дадените пари който в завода са отделяли за даден модел са отивали в технологий за разработване на механиките: двигатели/трансм. ходова и.т.н, а в последно време този по-голям % $ отива за разработване на повече електроника по-тях (т.е. как да има повече копчета или да караме без фарове чрез топлинна камера (прим. Kadilak и.т.н.), повече козметика отвън/отвътре та да хване окото на потребителят чрез по-впечатляващ дизайн, и така да се каже в същото време на дадена компания се въртят около 3 бр. двигателни разработки из всичките серий/модели .
Съгласен съм с теб относно отрицателните страни на глобализацията. Но същевремнно тя помага на любимите ни марки да оцелеят и да се развиват. Защото се изолира, независимо БМВ или МБ риска да престане да съществува не е никак малък. Според мен е по-добре с новите технологии и без точкова заварка, отколкото въобще да изчезне Порше, БМВ или каквото и да е. Просто съвременните материали нямат нужда от точкова заварка (символично казано), за да изкарат 10 години. За повече не мога да твърдя нищо. Но времето ще покаже кои са най-добрите. Нима със старите модели не е било така? Те са станали култови след като са се доказали през годините. Не можеш да кажеш категорично, че Е60, Е90 или някой В203 няма да са доказана класика след 20 години. И аз не си падам по колата да пише Мейд Ин Горно нанадолнище, но щом носи емблемата на любимата ми марка, аз вярвам, че е добра. Ако ме разочарова, просто повече няма да си купувам нова кола с такава марка. И ще си карам Е36. Пък може Е136 да е добър и пак да си взема БМВ

Never mistake motion for action...
- 3C
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 20.04.2002
- Местоположение: USA & BG
- Кара: BMW/ Mercedes
- Мечтае да кара: Porsche
За спада на продажби говоря относно за US (както го подхвърлих в един от предните ми постове - където половината от Германската прод. се изсипва), но самата истината си се вижда когато тя те заобикаля - ( говорил съм с доста мой хора в БМВдилерите и те самите си го казват че продажбите не са доста розови). Kато 1 прим. като минавам почти всеки ден на път (на 2мили от където живея) пред/до един от най-големият дилер на БМВ тука и как се е "заринало" на лота с 5/7ма серия и така си хващат прах (т.е над 500 бр. все нови от всички видове 3,5,7,х бмв коли (да петстотин не че съм ги броил но има реклама)), а паркинга за клиенти си е доста празен и продавачите обикалят гладни щот са на commission...., същото е и на главнитe USBMW форуми т.е. говори се за спад, но все пак се има и доста пропаганда с написани "красиви" ЦИФРИ от някъде, та да радват окото и да се мисли че всичко върви на-добре ...
.
Каy Африка я подхвърлих като пример за евтина раб. ръка при което завода произв. е на сметка а не за по не качествена продукция излизаща от там. ( Не казвам, че Турците работещи в автомобилните заводи намиращи се в Германия си гледат повече работата и работят по качествено след като къркат биричка на поточната линия и дърпат цигари ако се сравняват с Японците (а може също и С. Африка) където са само на минерална вода и в определено време имат почивка .... но това са едни др. теми).
Относно Х3 тука за него ордерите са възможни още от преди повече от месец, всички дилери имат по една бр. пробно (само т. синьо на цвят) от преди 2 месеца насам и то е само за тестове, но много рядко е някой да е изявил желание да ордерува все още (макар депозита от $1.000 който е връщаем при отказ, та дори и да ти дойде направена), м/ду другото Х3 е по евтино от комби 3ка awd, a комбата е на доста по-добра линия в продажбите макар и да е отминала ПЪРВИТЕ - 3г.
.......... Е вероятно във всичко това има пръст и самата икономика която е все още надолу, но нека не я обвиняваме нея само
ПС:
Няма какво повече да споря, стана доста писане и четене .
Според мен: КОЙТО, КАКТО ГО РАЗБИРА, вижда а и чува !
Peace

Каy Африка я подхвърлих като пример за евтина раб. ръка при което завода произв. е на сметка а не за по не качествена продукция излизаща от там. ( Не казвам, че Турците работещи в автомобилните заводи намиращи се в Германия си гледат повече работата и работят по качествено след като къркат биричка на поточната линия и дърпат цигари ако се сравняват с Японците (а може също и С. Африка) където са само на минерална вода и в определено време имат почивка .... но това са едни др. теми).
Относно Х3 тука за него ордерите са възможни още от преди повече от месец, всички дилери имат по една бр. пробно (само т. синьо на цвят) от преди 2 месеца насам и то е само за тестове, но много рядко е някой да е изявил желание да ордерува все още (макар депозита от $1.000 който е връщаем при отказ, та дори и да ти дойде направена), м/ду другото Х3 е по евтино от комби 3ка awd, a комбата е на доста по-добра линия в продажбите макар и да е отминала ПЪРВИТЕ - 3г.


ПС:
Няма какво повече да споря, стана доста писане и четене .
Според мен: КОЙТО, КАКТО ГО РАЗБИРА, вижда а и чува !

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Само да не е драпащата американска икономика причината?
...
Me - anti-american? Nooooo!!!
Peace, bro!
Не се заяждам, но ей така, от интерес - как е там положението?

...
Me - anti-american? Nooooo!!!

Peace, bro!

основната лихва е най-ниската от 30 години насам в америка.
типичния заем в момента е 5 години разплащане (лизинг както го наричат неправилно в бг) със годишна лихва от 3.9 до 5% на година- което е страшно ниско.
да не говориме че периодично се пускат промоции за 0% лихва за пълния срок на изплащане - 5 години...
и като се има напредвид че американците живеят на кредит (коли, къщи, бяла техника) за сега не се видял спад на продажбите поради липса на пари... тойота, киа, хюндай и други имат всичките рекордни резултати тази година.
просто крис бангъл не се приема за момента добре от американския пазар.
типичния заем в момента е 5 години разплащане (лизинг както го наричат неправилно в бг) със годишна лихва от 3.9 до 5% на година- което е страшно ниско.
да не говориме че периодично се пускат промоции за 0% лихва за пълния срок на изплащане - 5 години...
и като се има напредвид че американците живеят на кредит (коли, къщи, бяла техника) за сега не се видял спад на продажбите поради липса на пари... тойота, киа, хюндай и други имат всичките рекордни резултати тази година.
просто крис бангъл не се приема за момента добре от американския пазар.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- 3C
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 20.04.2002
- Местоположение: USA & BG
- Кара: BMW/ Mercedes
- Мечтае да кара: Porsche
....... Доста добре казаноalx написа:основната лихва е най-ниската от 30 години насам в америка.
типичния заем в момента е 5 години разплащане (лизинг както го наричат неправилно в бг) със годишна лихва от 3.9 до 5% на година- което е страшно ниско.
да не говориме че периодично се пускат промоции за 0% лихва за пълния срок на изплащане - 5 години...
и като се има напредвид че американците живеят на кредит (коли, къщи, бяла техника) за сега не се видял спад на продажбите поради липса на пари... тойота, киа, хюндай и други имат всичките рекордни резултати тази година.

alx написа:просто крис бангъл не се приема за момента добре от американския пазар
аlx,
Мерси 1000х за това напълно изчерпвателно изречение, което накратко ясно и точно описва всичко това което се опитвах да напиша и поясна в по-предните си постове !

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
alx написа:просто крис бангъл не се приема за момента добре от американския пазар.
човек би си помислил, че като е американец поне американците ще му харесат произведенията

- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
3C написа:За спада на продажби говоря относно за US (както го подхвърлих в един от предните ми постове - където половината от Германската прод. се изсипва), но самата истината си се вижда когато тя те заобикаля - ( говорил съм с доста мой хора в БМВдилерите и те самите си го казват че продажбите не са доста розови). Kато 1 прим. като минавам почти всеки ден на път (на 2мили от където живея) пред/до един от най-големият дилер на БМВ тука и как се е "заринало" на лота с 5/7ма серия и така си хващат прах (т.е над 500 бр. все нови от всички видове 3,5,7,х бмв коли (да петстотин не че съм ги броил но има реклама)), а паркинга за клиенти си е доста празен и продавачите обикалят гладни щот са на commission...., същото е и на главнитe USBMW форуми т.е. говори се за спад, но все пак се има и доста пропаганда с написани "красиви" ЦИФРИ от някъде, та да радват окото и да се мисли че всичко върви на-добре ... .
3c има една приказка че когато фактите говорят и боговете мълчат

А това че ти си питал кварталния дилър и той ти е казал .....бла..бла.
нищо не значи!
При вас може да са спаднали продажбите като цяло, НО това значи
две неща:
1. Продажбите другаде са се вдигнали доста над 14%

2. Това едва ли е заради неприемане на новите модели, а по-скоро
е от стагнацията в американската икономика

А за другите неща че 500 нови БМВ-та прашасват и никой не ги поглежда /НИКОЙ НЯМА ДА ИЗСИПЕ ТОЛКОВА СКЪПИ КОЛИ ДА ЗАСТОЯВАТ И ПРАШАСВАТ/

/ТОВА СА ОФИЦИАЛНИ БОРСОВИ ДАННИ/
просто



BMW - Усещане за автомобил
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж

за тва кво ви е мнението?

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
"Уж" трябвало да бъде конкурент на Майбах
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
DIDO написа:3c има една приказка че когато фактите говорят и боговете мълчат![]()
А това че ти си питал кварталния дилър и той ти е казал .....бла..бла.
нищо не значи!
Dido,
ще ме извиниш че се намесвам, но не смяташ ли че няма смисъл да се обиждат опонентите! Всеки има право на мнение. И ако човек държи да го уважават, прероръчително е да се държи така и той с другите. Разбери ме, не искам да те обиждам. Разбирам обичта ти към марката, разбирам и че ни боли, когато пазарните успехи не отговарят на очакванията. Но факт е, ако следиш поне няколко американски форума, че не малка част от USERите там не са много доволни от дизайна на Бенгъл, уви...
А сега и малко по темата. Макар и да съм доста консервативен, не мога да отрека че вида на някои от новите модели ужасно много ми харесва: на първо място поставям Z4, а и новата шестица е невероятна!
Мир!
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани