Каде се намира датчика за температурата ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Каде се намира датчика за температурата ...
Здравеите маняци,
Иска да попитам каде се намира датчика, който следи температурата на tds 525 Е39 и според това колко е топъл, компа решава колко време да подгряват свещите ... или с други думи искам да накарам свещите при всяко завъртане да подгряват колкото подгряват и когато е студен.
Иска да попитам каде се намира датчика, който следи температурата на tds 525 Е39 и според това колко е топъл, компа решава колко време да подгряват свещите ... или с други думи искам да накарам свещите при всяко завъртане да подгряват колкото подгряват и когато е студен.
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Re: Каде се намира датчика за температурата ...
DrMasster написа:...при всяко завъртане да подгряват колкото подгряват и когато е студен
Това с каква цел?
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
От скоро започна да се проявява познатия на всички проблем с топлия старт, а често пъти свързано с работата ми изминавам кратки разстояния при което мотора но може да загрее или тъкмо загрее и трябва да я гася. При контакт подгяване при мен има докато стрелката на уреда за температурата е в синия сектор. Подминели синята зона вече няма погряване, а нещо ми се води на ум, че подгряването трябва по късно да се прекрати .. та за това искам да си проверя датчика и евентуално да видя какъв ще е ефекта при паленето с подгряване при не напълно загрял мотор
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Температурния датчик, за който питаш се намира около 3-5 свещ, под тях, или на майната си.... Трябва целия да легнеш в/у мотора и да бръкнеш между всички карантии.... и внимавай да не скъсаш жичките на датчика, защото куплунга се сваля с дълги клещи или нещо като хирургически щипки, с които можеш да го "отскубнеш"/откачиш/.
Успех!
Успех!

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Значи и при мен е по същия начин... Като мине синьото и няма подгряване но моята си пали като пушка винаги, след като и направих центровка...
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Ясно че проблема с паленето не е от подгряването, но си мисля че подгряването би трябвало да се преустанови при почти напълно загрял мотор (поне при други коли които съм карал имам впечатление че подгряване има и при почти напълно загрял двг, но времетраенето на подгряване е даречем с 1-2 секунди по малко). Та си мисля, че подгряване при по-топъл мотор би облекчило паленето ... а може и да греша?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Подгревните свещи са бързи и бавни, но времето им на работа е около 15 сек (в най-добрия случай)!!!
ПП. На тдс-а ми бяха 4 секундни!
ПП. На тдс-а ми бяха 4 секундни!

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани