E36 - блокирал мотор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 12 Апр 2007, 0:21

Alexi написа:аве има известна истина че шестаците са по здравички,за дизелите не знам дали важи.


:yes:
как и да го погледнем 6 си е 6 нема връзка с 4 ... така че ако можеш земи си повечето да не те боли после глава ;)
а тия що ти разправят немало разлика .. можеби някои ден като се качат на 6 ще усетят каква е разликата и тогава ще запеят друга песен ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 12 Апр 2007, 1:02

Няма лоши коли; има безхаберно използване...
И най-здравата кола (японска/корейска/германска/...) може да се окоти. Може да не е за час-два, но няколко хил. км са напълно предостатъчни...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 12 Апр 2007, 11:29

виждал съм с очите си турбинирани М40 1.6 да дават 300 и не знам колко коня пък тия клапани и т.н. това сигурно защото някой клапан блокирал ,буталото дойде и джуф!

Другото което се сещам идеята на БМВ не е да караш с 215 по магистралата с 3ма човека аз лично никога не съм го правил това...макс 140 и това е но това си е твоя работа де...по темата сега ако купиш чисто нов дизел от бмв и при условие че спазваш книжката за експлоатация като евангелий не 250 а поне 500.000 км ще ти изкара...имах възможност миналата година да погледна един 325 тдс който ,според собственика,бил купен чисто нов на времето каран извънградско и винаги смяна на масло,изчакване поне минутка сутрин да загрее и т.н. и бил още с оригиналната турбина (тук не знам дали не ме излъгал) и не е отворен двигателя още за ремонт...Колата беше тогава на 660.000 км и поддържана с Кастрол TWS 10W-60 :shock: и според него харчеше от смяна на смяна около половин литър и смяна винаги на 8.000 км :shock: :shock: :shock:

така че нов дизел си е нов дизел ако спазваш тези правила поне двигателят няма да те изостави никога...

другото което искам да ти обърна внимание е т.нар. "шофьорска култура". Не ти се карам просто го приеми като забележка! ;) С 215 км/ч на магистрала с 3ма човека не е героизъм..а опит за убийство на тези твой 3ма приятели...няма какво да докажеш с тази скорост нито пък ще пристигнеш по бързо а пък психическото изморяване е в пъти по голямо...не си заслужава

другото което е ако си решил да го правиш недей...само ще си харчиш парите...намери един 1.8 16в с документи направи му пълна ревизия и качвай го заедно със спирачките естествено...лек ден

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
Пол: Мъж
Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
Мечтае да кара: кока & цици
Детайли за колата: с чип !!!

Мнение от Lunaticc 1 » 12 Апр 2007, 22:01

точно в нашия форум ако ползваш търсачката ще намериш неколко стотин теми на тема защо не М40 и защо да М43(въпреки че аз не съм абсолютен привърженик на тая теза)аз с моя почти нямах неприятности(М40) но приятеля на които го продадох му е.а майката такаче всичко си е до експлоатация и поддръжка е тва си е..... ;) :arrow:
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2006

...

Мнение от presley » 13 Апр 2007, 0:53

Аз пък си карам бараката(318) и вече е на 370000 по километраж,без да знам колко километра ми е спестил предния собственик, и за сега нямам ядове с нея....Нито тракат клапани,нито бута масло...И никога не съм я жалил!
А иначе имаме и AUDI A4,1.9TDI купено от магазин в Германия,което е на 580000км. и няма никакви признаци да се чупи или сдухва и за тези"скромни"километри не е сменяно нищо друго освен консумативи+съединител(един път) и едно реле за генератора!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

E36 - блокирал мотор

Мнение от Triforce » 13 Апр 2007, 12:30

Не знам кое е М40 или М43, само че колата ми беше като снимката на BAM-BAM по-горе, модел 316и 1993-та година с всички екстри за модела, без ESP. Разбрах също от Ludmil, че си дават дефекти и се сменяли до 200 000 км, а моята се разтрака чак на 240 000 км. Явно собтвеникя (баща ми) е бил доста културен шофьор. Като прочетох мненията ви ми стана ясно, че то си е до късмет - както се казва : "жена и кола на късмет". Явно е изкарала квото и е било писано и блокаж. Новият и собственик (ако не я е продал) някъв пич в Карлово като дойде да я купува с блокирал двигател не се пазари за нищо - директно дойде, огледа я и след 5 часа дойде с парите и я купи :). Някой ще ми даде ли връзка за тия разлики в M40 и M43 че хич не ми станя ясно тва различни години на мотора ли са, или единия е 4, а др. 6 цилиндров?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Апр 2007, 18:38

Абе кво лошо има да я караш с 215 по магистралата :?:
Много ви се чудя като прочета такива неща вие да не сте някакви пенсии и да карате с по 120-130 :?:
Ми аз мойта я карам с колкото душа има па ни трака ни тропа :idea:
Мотор от газ не се плаши :idea:
Преебва се от прегряване,от кофти(ефтино масло),скъсване на ангренаж(щото не е сменен на време) :idea:
Общо взето от лоша поддръжка :idea:
Когато е достигнал работна температура и на маслото и на антифриза няма нищо вредно от отва да му смачкваш газта.
Вредно е да го ребриш докато е студен.
За дизелите е от особенно значение за турбината (и не само) след здрава ръчка да я покараш последните няколко километра по яваш и като спреш да не я гасиш веднага.
Взимай шестак да не са ти малко конете ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

E36 - блокирал мотор

Мнение от Triforce » 13 Апр 2007, 23:28

От последното изказване много се накефих! И затова ще попитам човека, написал го - Новите 525 от 2002-ра с Комън Рейл 2-ро поколение пак ли трябва да се изчакват да загреят и след като си го настъпал да го караш по-полека, че се очертава до 1-2 годинки, ако не намеря кинти за Тойота Супра, да зема служебното 525 :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 14 Апр 2007, 11:31

да,
и 525 има турбо да не те лъже факта че пише само д..и всеки турбиниран мотор има едно правило..сутрешно палене:
1)палиш и чакаш една минутка две колкото да излезе от синята зона и после теглиш с нормално каране имайки предвид да загрее и маслото и точно след 15 мин откакто е палена мачкай му газта но имай предвид че е дизел и много много високи обороти не обичкат
2)като се прибираш 1-2 км преди да пристигнеш карай с 50-60 демек пенсионерско каране паркирай и остави една минутка да поработи на място и това е...макар че най-удачно решение е турбо-таймер с датчик на турбото..този вид часовник даже и да махнеш ключа и да заключиш не гасва колата а следи като стигне на безопасен температурен диапазон двигателя и тогава гаси сам...общо взето това прави

иначе колега влд еми карал съм с 215 много пъти и с течение на годините и обстоятелства съм се научил да карам до 140-150 най много и това е...защо да работи двигателчето постоянно на червено и да му ебавам майката?да не би да си намирам пари на пътя??а сега де 215 и после си бил починал и свеж нали? :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 14 Апр 2007, 12:55

grnka написа:...

e за тва ако взимам дизел, ше е печка, и първа точка отпада... :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Апр 2007, 21:32

Владо написа:
grnka написа:...

e за тва ако взимам дизел, ше е печка, и първа точка отпада... :mhihi:

Първа точка важи за всички коли хубаво е да поработи малко преди да потеглиш.Ма ти би трябвало да го знаеш.
А каквто и дизел да вземеш трябва да се щади.
Верное ,че коман релите много бегат ма ако си позволиш да ги уриш като бензинова кола нема да изкарат много ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: София
Кара: '95, 320i, Touring

Скъсан ангренажен ремък

Мнение от avox76 » 14 Апр 2007, 23:19

Абе пич, ти сигурен ли си, че не ти се е скъсал ангренажния ремък ?? Това е най-сигурния симптом, за да ти се забие клапана в буталото. Ако не е това трябва нещо нечовешко да си направил за да постигнеш този ефект :help: . Колкото и да е поддържана една кола и независимо на колко хиляди киломтери е, ако се скъса ремъка.... особено при 200 км. на магистралата в двигатела става страшно !!!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от vld » 15 Апр 2007, 10:42

avox76 написа:Абе пич, ти сигурен ли си, че не ти се е скъсал ангренажния ремък ?? Това е най-сигурния симптом, за да ти се забие клапана в буталото. Ако не е това трябва нещо нечовешко да си направил за да постигнеш този ефект :help: . Колкото и да е поддържана една кола и независимо на колко хиляди киломтери е, ако се скъса ремъка.... особено при 200 км. на магистралата в двигатела става страшно !!!!

Не забравяй,че неговия мотор е бил М40. :idea:
При него когато заминат вала и повдигачите ако не се сменят на време може някой клапан да остане "увиснал" в един момент и буталото да му помогне да се затвори :mhihi:
Което е и най вероятната причина за блокажа при него!
Все пак е написал че колата е купена нова от тях и е 100% на 245000км. това дава ясен отговор на въпроса защо ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

BMW E36 - Дефектните 4 цилиндрови двигатели

Мнение от Triforce » 18 Апр 2007, 19:15

Блокира ми на 256 000, иначе я взех от баща ми на 215-216 000. Ремъка знам, че се сменя на около 40 000 км. Моят беше сменян преди около 25-30 000 км. т.е. - Трябваше на следващото ми ходене в М-Кар Стара Загора за смяна на маслото, чак тогава да ми сменят ремъка (сменям масло като ми светне оранжевата лампа след 8 000 км. до 9-9500). Това, което написа по-горе VLD има ли го някъде като техническа инструкция? Да го връча на всички, които ме обвиниха, че не съм си погледнал маслото? И още 1 пояснение - мотора блокира при 120-130 км/ч на магистралата! Позволявам си само за 1 мин. да я карам с 200, защото просто ми прави кеф. За ремъка също ме питаха, но той, както казах беше сменян преди не повече от 30 000 км, а според БМВ сервиза се сменя на 40 хил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

Мнение от Triforce » 09 Окт 2007, 12:31

Ludmil написа:На М40 се износва разпределителния вал, кобилиците и хидравличните повдигачи..... Това се случва на около 180 - 200 хил. км. ако не се сменят на време се стига до такива моменти.
На около 160 000 км сигурно си забелязал че колата като е запалиш и докато е студен мотора трака като дизел и след 2-3 мин утихва.


Тези двигатели М40 дали са вградени на БМВ 316и 1993-та година, произведено преди Май месец, понеже тогава е закупено? Ако е така, значи наистина вината е в производителя!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook