шумоизолация на врата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от vase F1 » 12 Апр 2007, 11:13

Сега по спомен малко говоря, но мисля че не е щанцован никъде при е36 :D
България над всичко
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 12 Апр 2007, 12:28

balien написа:
t0sh написа:моя на шоферската го махнах защото не се държеше по същата причина, разлика не усетих. според мен много ама в много пъти по-съществено за шума (особено на дълго) е какви са ти гумите, а не дали на вратата която е метална и така и така предава трептене и звук, има една вътрешна 'изолация'

Не го приемай лична ама тия разсипници от БМВ си слагат излишни части по колата ей така да е по скъпа ?

Идеята на този дунапрен е
1 шумо изолация
2 чистота /на която аз много държа/
сигурно има и други функции за които сега не мога да се сетя


ами виж сега, изредил си 2 неща ама ей така насляпо, не съм се ровил а просто си го мисля нещо-си, но поне обяснявам. а на твоя пост сега трябва да пиша 'нищо не изолира и нищо не чисти' и чао.

както казах НЕ обхваща ЦЯЛАТА врата, откъдето следва че шума който намалява е абсолютно пренебрежителен в сравнение с гуми, двигател и такива. който примерно се е опитвал да си парви PC-то ултра-безшумно знае че докато има твърда връзка а не гума, има и шум независимо от дунапрените и глупостите защото трептенето се предава. това 1.

2. чистота? ако всички щипки са ти на мястото, и по външна лайсна и по вътрешна кора, и всичко седи плътно, според теб от там дали вкарва повече (а изобщо?!?!) прах в купето, отколкото като смъкнеш джама, или като се качиш с прашните патъци?!?!?! или пазиш вратата отвътре от нещо може би?!

та - дясната не бързах и я върнах, за шоферската бързах - и просто смисъла не го виждам да седна да разглобявам сега за да я върна - като гледам никой не може и да ми го обясни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София

Мнение от balien » 12 Апр 2007, 16:44

t0sh написа:
balien написа:
t0sh написа:моя на шоферската го махнах защото не се държеше по същата причина, разлика не усетих. според мен много ама в много пъти по-съществено за шума (особено на дълго) е какви са ти гумите, а не дали на вратата която е метална и така и така предава трептене и звук, има една вътрешна 'изолация'

Не го приемай лична ама тия разсипници от БМВ си слагат излишни части по колата ей така да е по скъпа ?

Идеята на този дунапрен е
1 шумо изолация
2 чистота /на която аз много държа/
сигурно има и други функции за които сега не мога да се сетя


ами виж сега, изредил си 2 неща ама ей така насляпо, не съм се ровил а просто си го мисля нещо-си, но поне обяснявам. а на твоя пост сега трябва да пиша 'нищо не изолира и нищо не чисти' и чао.

както казах НЕ обхваща ЦЯЛАТА врата, откъдето следва че шума който намалява е абсолютно пренебрежителен в сравнение с гуми, двигател и такива. който примерно се е опитвал да си парви PC-то ултра-безшумно знае че докато има твърда връзка а не гума, има и шум независимо от дунапрените и глупостите защото трептенето се предава. това 1.

2. чистота? ако всички щипки са ти на мястото, и по външна лайсна и по вътрешна кора, и всичко седи плътно, според теб от там дали вкарва повече (а изобщо?!?!) прах в купето, отколкото като смъкнеш джама, или като се качиш с прашните патъци?!?!?! или пазиш вратата отвътре от нещо може би?!

та - дясната не бързах и я върнах, за шоферската бързах - и просто смисъла не го виждам да седна да разглобявам сега за да я върна - като гледам никой не може и да ми го обясни.

Стана полемика тука ... Не се засягай
Отвътре пазя нещо много ценно, а именно 2 говорителя Харман Кардон 8) . И забелязах че там където е била добре залепена си е чисто, а където се е разлепила се виждаше с просто око как се е набила мръсотията ...
Също така проверих как свирят със и без изолацията и разликата беше достатъчна за да искам да я сложа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

bodi

Мнение от krasi_bmw » 12 Апр 2007, 21:59

ще ви го снимам това Bodi

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Апр 2007, 23:53

Това, което е като болкит (така ли се пише), се продава в ДаруКар като отделен елемент. Поне за вратата на Е39 го има като парт номер!

Ето заповядай колега, дано да ти е от помощ!
51 41 8 224 974 - Adhesive tape
8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 23 Апр 2007, 20:20

добре де ако изолацията струва 36 кинта в дару,къв е смисала да се лепи старата. купувах нова за рейнджа и си беше с лепило.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook