M50B20 - твърде висок разход?
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
M50B20 - твърде висок разход?
Така, пиша по нормалния за БМВ форум въпрос, а именно - много гори тва бе!
По каталог градско каране съм гледал 13.9/100 за Е34 с мотор М50Б20 и съм далеч от мисълта, че нашият мотор на 330 000 километра ще ги постигне перфелтно, но преди 2 седмици някъде ми се струваше, че беше закрепила колата около 15/100 ориентировъчен разход. Сега с 20 лева се минават 43 километра и светва лампата, искам да ви попитам за съвет (значи по мои сметки около 20/100 да харчи). Ето възможните според мен причини :
1. Дебитомера е заминал (или ена път), ЕКУ-то работи в safe-mode и пръска максимум бензин за да няма детонации - ако мислите, че е така дайте идея може ли да се регулира дебитомера или само се сменя.
2. Сменяхме маншона на дебитомера и наденахме на маншона 2 гумени маркучета - да не би отстрани покрай тях да смуче въздух или да сме прецакали някоя буса? И пак ЕКУ-то да се шашка, да смуче въздух нещо?
3. Бензина е скапан, ама чак пък толкоз, нали навсекъде по България е скапан?
Сипваме A95H от Shell
4. Докато гореше много колата аз я карах всеки ден, а на всяка втора улица и пълна оборотомера, това май е най-вероятно, тежък режим на каране - с 30-40км/ч, а после ръчка?
5. Идеи? Какво може да се с скапало с годините? Бензинов и въздушен филтър са сменени с нови, не се дръсти. Иначе колата е с къса кутия и диференциал, в смисъл 100км/час на малко над 2800 оборота, но пък те повечето са така.
Благодаря за идеите, които очаквам да дадете, тя колата до края на месеца може и да бъде продадена, но ако не е с нея ще се ходи на БМВ събор и нали се сещате, че всеки литър отгоре е една бира(хубава или 2-3 кебапа) в Извора, а не е добре да ги губим
edit: Да добавя - бензиномера съм сигурен, че не е особено верен, над 20 литра само показва добре, но предполагам, че поне лампичката като светне наистина е в резерва. Макар, че и това ме тревожи, как може да се оправи тоя поплавък в резервоара, за да не лъже - аз сипвам 10 лева и след 5 минути каране пак светва лампата, а после след минутка гасне и светва на другия ден?

1. Дебитомера е заминал (или ена път), ЕКУ-то работи в safe-mode и пръска максимум бензин за да няма детонации - ако мислите, че е така дайте идея може ли да се регулира дебитомера или само се сменя.
2. Сменяхме маншона на дебитомера и наденахме на маншона 2 гумени маркучета - да не би отстрани покрай тях да смуче въздух или да сме прецакали някоя буса? И пак ЕКУ-то да се шашка, да смуче въздух нещо?
3. Бензина е скапан, ама чак пък толкоз, нали навсекъде по България е скапан?

4. Докато гореше много колата аз я карах всеки ден, а на всяка втора улица и пълна оборотомера, това май е най-вероятно, тежък режим на каране - с 30-40км/ч, а после ръчка?


5. Идеи? Какво може да се с скапало с годините? Бензинов и въздушен филтър са сменени с нови, не се дръсти. Иначе колата е с къса кутия и диференциал, в смисъл 100км/час на малко над 2800 оборота, но пък те повечето са така.
Благодаря за идеите, които очаквам да дадете, тя колата до края на месеца може и да бъде продадена, но ако не е с нея ще се ходи на БМВ събор и нали се сещате, че всеки литър отгоре е една бира(хубава или 2-3 кебапа) в Извора, а не е добре да ги губим

edit: Да добавя - бензиномера съм сигурен, че не е особено верен, над 20 литра само показва добре, но предполагам, че поне лампичката като светне наистина е в резерва. Макар, че и това ме тревожи, как може да се оправи тоя поплавък в резервоара, за да не лъже - аз сипвам 10 лева и след 5 минути каране пак светва лампата, а после след минутка гасне и светва на другия ден?

BMW only!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Crossblade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
Като се мъчиш да засечеш разхода сипи пълен резервоар карай ХХ километра и виж колко ще сипеш да се допълни.
С тез 10 лева и светване на лампата ме изпълни колко инженерно смяташ
С тез 10 лева и светване на лампата ме изпълни колко инженерно смяташ

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Еееее ти пък на 10лв ли ше я засичаш
стига се прави на циция ми сипи и на количката повече... Плюс това зимата е добре да има повече бензин в резервоара заради конденза в него...Така че това което правиш е никво засичане на разхода... Иначе 20 литра са си мноооо голям разход за М50В20... някъде около 14 най- много трябва да ти дава зимата... А иначе то дебитомера можеш да си го усетиш ако се е преебал ... Почва да си работи как си иска... На свободно си държи никви обороти..Тресе се колата.. Замисля се като натиснеш педала за газта и дава ненормален разход...
Иначе мойта като съм я засичал като карах на бензин даваше 12л градски раход и около 8литра извън града...А сега на газ дава по малко от твойта 16-17л градско и 10 литра извън града при 140-150км/ч ... Така че качвай я на няква диагностика...
Ай със здраве

Иначе мойта като съм я засичал като карах на бензин даваше 12л градски раход и около 8литра извън града...А сега на газ дава по малко от твойта 16-17л градско и 10 литра извън града при 140-150км/ч ... Така че качвай я на няква диагностика...
Ай със здраве

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да, благодаря за последния пост, това ми да де идея. Знам, че 10 лева са малко, толкова имах, но мисълта ми беше, че преди това даже пак имаше бензин, аз просто капнах още малко и въпреки всичко лампата светеше. Но да оставим бензиномера и начина на каране настрана. Почти съм сигурен, че дебитомера е сдал багажа - чето почна напоследък да мени оборотите на празен ход, 300-400-800, отначало наистина се замисля за момент и след 3000 се реже добре. Ще пробаме с диагностика, но едва ли във Видин, по-скоро тук, в София ще я докараме колата. После почва чуденето отде да се намери читав дебитомер, че нов нема да бъде 

BMW only!
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Пробвай тук в ПРОДАВА мисля че някой продаваше дебитомери... Ако не виж питай Stoni мисля че може и да ти намери дебитомер ако му дадеш данните за твоя...
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ще потърся, но първо искам да потърся информация (бях намерил, ама я затрих) за самия дебитомер, мисля, че може и да успея да му направя диагностика сам. Мереше се някакво съпротивление на самия дебитомер, докато колата е на контакт или запалена и ще се види дали показва верни стойности. Освен това съм казал на баща ми да търси читав майстор във Видин-ско, мисля че имаше един електричар там (БОШ сервиз), но да видим.
BMW only!
amd написа:...Почти съм сигурен, че дебитомера е сдал багажа - чето почна напоследък да мени оборотите на празен ход, 300-400-800, отначало наистина се замисля за момент и след 3000 се реже добре. Ще пробаме с диагностика, но едва ли във Видин, по-скоро тук, в София ще я докараме колата. После почва чуденето отде да се намери читав дебитомер, че нов нема да бъде
Доколкото знам дебитомера или работи или не. Моят беше развален и колата въобще не работеше, когато дебитомера беше закачен. Като му откачах буксата, двигателя менеше обороти, но работеше. Едва ли ти е заминал дебитомера. В какъвто и да е сервиз със стенд ще ти кажат кое дава грешка, не е нужно да е в София.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Добре, значи това остава като краен вариант - ще се ходи на диагностика в БОШ сервиз Видин, имат си стендове.
BMW only!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
amd написа:Добре, значи това остава като краен вариант - ще се ходи на диагностика в БОШ сервиз Видин, имат си стендове.
иди до високите блокове до паметника Толбухин до парка.Там в едно гаражче има читав майстор със стендове

ТДС - Турбо Див Селянин
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани