Въпрос за клапаните за парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Въпрос за клапаните за парното

Мнение от a4o » 09 Апр 2007, 21:45

Колеги, за тия клапани е писано много, но не срещнах като моя проблем. Конкретно: Сменях крушки на фаровете и проверявах дали светят на контакт, без да е запален двигателя. Тогава чух странно цъкане като от реле през около 10-15 сек. Откачих захранването на клапаните и цъкането спря. С други думи цъкането идва точно от тези клапани. Освен това ми се стори, че загряват. Когато двигателя работи не мога да чуя нищо от шума. Та въпросите са ми: Това цъкане нормално ли е? Ако не, от какво може да бъде? По принцип парното ми е слабо - дали има запушване в клапаните и те непрекъснато да се опитват да се отворят? Дали не се товарят и някаква защита да ги изключва? Става въпрос за колата на аватара. Благодаря предварително на всички отговорили! Със здраве!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 09 Апр 2007, 22:49

Това цъкане го има и при мен.Ако дадеш в най -дясто положение (димек към най-топлото) цъкането спира...явно клапана е в отворено 100% положение..........

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Мнение от a4o » 10 Апр 2007, 9:02

Благодаря Ахил, Ще пробвам днес.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 10 Апр 2007, 12:07

смени си филтъра на климатика и ще духа доста повече

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Мнение от a4o » 10 Апр 2007, 12:37

Колега, наистина филтъра ми е за смяна и ще го сменя, но това едвали обяснява цъкането на клапаните. Благодаря все пак.
Ако още колеги дадат мнение по въпроса ще бъда благодарен. Освен това си мисля, че и други имат същия проблем, просто не им се е случвало да дадат на контакт без да е запален двигателя по-продължително време. Четох, че доста хора имат ядове с клапаните и слабо парно.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 10 Апр 2007, 12:46

Колега тея клапани клеясват! Иаз гоимам слабото парно само когато я карам здраво се появява парното, т.е. тогава клапаните пропускат водата от голямото налягане и тогава парно има, но не както трябва! А относно цъкането то те цъкат наистина ама само кагато връткаш копчето за топло и студено! Поне така мисля аз! А за филтъра наистина въпреки че са ми прецакани клапаните от както го смених парното (когато реши да се появи де! :mhihi: ) стана значително по-силно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 30.06.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i

Мнение от divaneto » 10 Апр 2007, 14:27

bobolink написа:Колега тея клапани клеясват! Иаз гоимам слабото парно само когато я карам здраво се появява парното, т.е. тогава клапаните пропускат водата от голямото налягане и тогава парно има, но не както трябва! А относно цъкането то те цъкат наистина ама само кагато връткаш копчето за топло и студено! Поне така мисля аз! А за филтъра наистина въпреки че са ми прецакани клапаните от както го смених парното (когато реши да се появи де! :mhihi: ) стана значително по-силно!


Пробвай с добавка за радиатор почистваща котлен камък и отлагания, моите така се оправиха е ще се наложи да си смениш антифириза, но ако ти тръгнат клапаните си струва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Мнение от a4o » 10 Апр 2007, 16:26

Страхувам се с тези добавки да не стане ло-лошо - да протече отнякъде или да се запуши. Явно ще трябва да свалям клапаните и да ги разглобявам и почиствам. Нови съм чул че са скъпи.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 14 Апр 2007, 19:29

колеги ако говорим за ел.клапите на парното то те са 5 и нямат връзка с водата.в момента моята я разглобяват по тази причина.оня ден отварях и на рейнджа и те са на същия принцип ел моторчета които въртят механични клапани.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Мнение от a4o » 16 Апр 2007, 0:25

Колега kluves, всъщност говорим за клапаните, които спират/пропускат охлаждаща течност в радиатора за парното.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Отбелязани са с № 1, Water valve. Те цъкат при мен непрекъснато.
Ако имаш идея защо и как да се оправи ще ти бъда благодарен. Предполагам затова парното ми е слабо.
Със здраве.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 30.06.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i

Мнение от divaneto » 16 Апр 2007, 15:09

a4o написа:Колега kluves, всъщност говорим за клапаните, които спират/пропускат охлаждаща течност в радиатора за парното.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Отбелязани са с № 1, Water valve. Те цъкат при мен непрекъснато.
Ако имаш идея защо и как да се оправи ще ти бъда благодарен. Предполагам затова парното ми е слабо.
Със здраве.


Цъкат но не се отварят напълно затова ти е слабо парното

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook