проблем с помпата или така си мисля ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

проблем с помпата или така си мисля ?

Мнение от Icco » 07 Апр 2007, 20:22

Здравейте :)
Проблема е следния и то си го прави когато и както си иска
Паля си всичко точно мотора е М52Б20 звука приятен естествено
тръгвам и в някои момент решава да забие муцуната
изключвам от скорост не гасне работи си почти нормално но държи обороти с леко тресене на мотора отбивам опитвам се да форсирам и звяра повече от 3000 оборота на вдига и то с мноого зор и тресене на мотора гася паля и пак така, на някое си поред палене след като съм задържал повечко на контакт завъртам пали и е резачка все едно нищо не е ставало в един красив момент се усеща леко прекъсване и оборотите пак падат и пак колкото и газ да даваш не минава 3000 с мъка и така с голяма клизма в някой момент обаче решава да се оправи и така може даже цял ден да карам и да не го направи а може още на паркинга да си покаже магариите :help: :help: аз мисля че е от помпата но някакси да карам цял ден и да си работи а после не и така да се редуват нещата малко ме съмнява дайте акъл !! ??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 07 Апр 2007, 22:46

БенДЗинен филтър? :roll:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 08 Апр 2007, 1:15

При мен се оказа датчика на разпределителният вал :idea:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 08 Апр 2007, 1:19

Филтъра е сменен естествено за датчик не съм се сещал
и ми прави впечатление че като е студена никога не го прави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 08 Апр 2007, 11:10

на4и е некаде от токовете аз имах същия проблем до преди няколко дена и се оказа 4е е от някви кабели дето дават на късо от паленето и спират да дават ток на помпата!!Виж да не е клю4 маса ако имаш или алармата!!
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от герги » 08 Апр 2007, 11:34

Брат преди да смениш помпа провери и налягането което дава

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 08 Апр 2007, 13:35

Диагностика й направи първо.
Нещо по електрониката най-вероятно.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Re: проблем с помпата или така си мисля ?

Мнение от Mr.President » 08 Апр 2007, 14:10

Icco® написа:Здравейте :)
Проблема е следния и то си го прави когато и както си иска
Паля си всичко точно мотора е М52Б20 звука приятен естествено
тръгвам и в някои момент решава да забие муцуната
изключвам от скорост не гасне работи си почти нормално но държи обороти с леко тресене на мотора отбивам опитвам се да форсирам и звяра повече от 3000 оборота на вдига и то с мноого зор и тресене на мотора гася паля и пак така, на някое си поред палене след като съм задържал повечко на контакт завъртам пали и е резачка все едно нищо не е ставало в един красив момент се усеща леко прекъсване и оборотите пак падат и пак колкото и газ да даваш не минава 3000 с мъка и така с голяма клизма в някой момент обаче решава да се оправи и така може даже цял ден да карам и да не го направи а може още на паркинга да си покаже магариите :help: :help: аз мисля че е от помпата но някакси да карам цял ден и да си работи а после не и така да се редуват нещата малко ме съмнява дайте акъл !! ??


Ице и при мене е нещо подобно и го прави от време на време понякога си карам дълго време без да прави така понякога нещо му става по същия начин само, че при мен май ще е горивния филтър, защото не съм го сменял от както я карам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 08 Апр 2007, 14:44

някой може ли да ми даде линк към RealOEM за тоя датчик на разпределителния вал, че нещо не го намирам :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 08 Апр 2007, 15:22

не е от него тя нямаше да пали ако беше от него
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 08 Апр 2007, 21:18

пали, но в "авариен режим"
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 08 Апр 2007, 21:22

все повече си мисля че е от помпата
Днес пак ми направи мизерията но за кратко след два опита да запали успя да тръгне в нормално положение :dunno: :dunno:

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 08 Апр 2007, 21:33

Датчика на разпределителния вал:
Изображение
Номер 17
Номенклатурен номер: 12141703221
Цена в ДаруКар: 192.22 BGL

Датчика на коляновия вал:
Изображение
Номер 9
Номенклатурен номер: 12141703277
Цена в ДаруКар: 198.32 BGL

Ако ти е от датчика на коляновия вал и ако не ти се дават тия пари, пиши едно ЛС, мисля, че имам един чисто нов такъв, ще ти го дам по-евтино.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 08 Апр 2007, 21:52

абе нещо много по елементарно е!Провери бушони ,бубини
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 08 Апр 2007, 21:57

Абе, вместо да хвърляме боб тука и да гадаем, е най-добре да се отиде на диагностика. Ако е електроника, хваща го. Така ще се спестят много главоболия, празни приказки и най-вече стрес за собственика. (стрес, щото тъпия датчик например струва 200 лева, а както и да го гледаш си е едно кабелче...)
Затуй колега иди на диагностика и ако е някой от тия датчици или нещо по електрониката, ще го намерят, ако ли не, тогава гледай помпи и т.н.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook