Алтернатива на компресор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Алтернатива на компресор
Виждам , че доста от вас искат да увеличат мощността на колите си и ги направят по-бързи .Има много начини за това и стига да имате пари , конските сили могат да достигнат значителни нива. Според формулата на производителя:Т(време) 0-100км/ч = Теглото (кг) / КСили х 0.9 може да се постигне по-бързо ускорение , което съответства на повече мощност. Приблизително 4.6 кг по-малко прибавят 1к.с.
При моята кола например , формулата работи по следния начин:
Т= 1566кг / 225к.с. х 0.9 =6.2 сек от 0-100 км/ч , което е доста точно до реалните резултати на пистата.
След като намалих теглото на 1477 кг , Т= 5.9 сек. Ако го сваля до възможните 1155 кг , тогава ускорението ми ще стане както това на М3 или 4.42сек 0-100 км/ч . С други М3 няма да е вече на няколко коли дължина пред мен от старт на светофар, а ще сме равни.
Предимствата на този метод са , че без компресор , при който двигателя е подложен на по-голямо износване и стрес се постигат същите резултати , дълъг живот на колата , горещите погледи на пичките , истории за масата , завист на останалите и по-стилно изглеждаща кола.
Това е обаче едната страна на медала. Другата е , че някои от нещата , с които се намаля теглото ги няма в БГ и после се разрушава перфектния баланс от 50:50 разположение на теглото. През зимата на леда и снега контрола се губи дори с включено ДСК. Излиза и малко по-скъпо от компресор.
Имайки предвид и навиците на "гъзарчетата" с БМВ-та особено в БГ , този проект се обезмисля малко , заради факта , че повечето прибавят тегло към колата , вместо да премахват. Как? Ами като канят повече аверчета с тях + неимоверното желание на българските пички, да се возят на нашите красиви Е46-ки. Все пак радостта от колата идва и със споделянето и с най-близките.
Ето все пак , който реши , как може да се намали теглото. Започвам с най-лесните неща , които всеки може да направи и след като усети колата си по-бърза да се върне обратно във форума и ми се похвали. Най-хубавото е , че никакви пари не се изискват , пък идват няколко кончета на помощ.
1. Карайте винаги с 10 литра бензин из града( най-високо октановия естествено ). Оттук имате спестени 40 кг .
2. Махнете резервната гума и крика. -25 кг
3. Намалете нивото на течността за предното стъкло до минимум . -4 кг
4. Махнете държателя за филтъра + филтъра към купето , а не този към двигателя. - 5 кг.
Като сумираме се получават 74 кг по-малко или равносилно на 16 к.с. повечко , съответно по-бързо ускорение . Заместете с вашите тегла и конски сили и ще видите печалбата на време.
а продължавам с нещата , които пак не изискват никакви кинти , ама осуетяват плановете на тези , които искат да споделят кефа си с други. Има и определени условия също.
5. Цялата задна седалка . - 20 кг . Успокоението е , че гаджето все още може да има самодоволна гримаса до момента , в който нейните приятелки не надникнат вътре в колата ви
и не решат , че нямате пари за задна седалка и съответно да ги черпите коктейли и бог знае какви епитети могат да ви измислят.
6. Ако гаджето ви наистина се е повлияло от мненията на приятелките
си и си е извадило изводи за финансовото ви състояние тогава =>
предната лява седалка , моля не се отнася за внесените
от Англия, Австралия и Ямайка коли. - 20 кг
7. Всички плаченца . - 5кг
8. Отслабнете поне 4.4 кг , че да има файда за 1 конче .
9. Тъй и тъй вече всичко е в киреча , истинския БМВ ентусиаст решава да махне моторчето на климатика -20 кг . Не се отнася за тези , които като се изпотят и миришат на порове .
Или поне през зимата е допустимо.
Дотук минус още 70г или 16к.с. Тотално 32к.с. Ухаха.
Продължавам , ама предупреждавам студентчетата с БМВ-та, ако има такива изобщо и на собствена издръжа също,да не четат каквото следва , щото ще искат , ама няма как и няма да си учат уроците и само за това ще мислят . За тяхно успокоение все пак са направили доста досега и сте намалили поне ( пак зависи от съотношението на колата ви и к.с. ) 1 сек времето от 0-100.
10. Маха се и последната седалка , която може да се махне, обаче ...
заменя се с по-лека такава , -30 кг + 10 кг все пак се получава около -20 кг по-малко. Тук е момента да спомена , че можете да си възвърнете статуса на гъзар ако сложите и на останалите грозни и празни места също такива леки седалки + 20 кг . Никакви кончета на хоризонта , ама си печелите: непрекъснато говорене за седалките , старото или ново гадже , още повече от преди желаещи да се возят на новите места. Нова променлива в уравнението обаче . - 500 евро от
джоба или ако ви харесва + 500 евро към цената на колата.
11. Лек преден капак . - 24 кг , ама + 200 евро
12. Лек заден капак . - 15 кг , ама + 200 евро
13 . Лека горна част на купе - 30 кг , ама + 400 евро
15 . Леки врати, странични калници, ризи и спойлери - 100 кг,+ 2000 евро
16 . Леко предно табло -30 кг , + 400 евро
17 . Олекотени джанти - 20 кг , + 1000 евро поне
18 . Лек маховик -30 кг , + 400 евро
19 . Лек акумулатор -17 кг + 40 евро
20 . Лека система за студен въздух . - 5 кг , + 10К.С. + 300 евро
Олекотените праграфи от 10 до 20 се предлагат в Америка , но не знам за БГ . Цените съм ги превърнал за улеснение в евро. И така от тук имаме -267 кг ,10 К.С. ииииииии почти 4400 евро или печалба на к.с. съответно 68 к.с. ТОТАЛНОТО ЧИСЛО е равносилно на 100 коня.
Цифрите се отнасят повече за моето БМВ 330 , след като направих дълги проучвания , но за другите ще е почти същото . Все пак имаме е46 .
Да не споменавам ако добавя софтуер и намаля диференциала си от 2.93 на 3.46 и отивам под 4 сек от 0-100 . Тези цифри обаче са запазени за ферарита , корвети, ламобрджини , бугати и т.н. така че по-добре да сложа компресор и да отида под тях. Какво ще кажете ?
При моята кола например , формулата работи по следния начин:
Т= 1566кг / 225к.с. х 0.9 =6.2 сек от 0-100 км/ч , което е доста точно до реалните резултати на пистата.
След като намалих теглото на 1477 кг , Т= 5.9 сек. Ако го сваля до възможните 1155 кг , тогава ускорението ми ще стане както това на М3 или 4.42сек 0-100 км/ч . С други М3 няма да е вече на няколко коли дължина пред мен от старт на светофар, а ще сме равни.
Предимствата на този метод са , че без компресор , при който двигателя е подложен на по-голямо износване и стрес се постигат същите резултати , дълъг живот на колата , горещите погледи на пичките , истории за масата , завист на останалите и по-стилно изглеждаща кола.
Това е обаче едната страна на медала. Другата е , че някои от нещата , с които се намаля теглото ги няма в БГ и после се разрушава перфектния баланс от 50:50 разположение на теглото. През зимата на леда и снега контрола се губи дори с включено ДСК. Излиза и малко по-скъпо от компресор.
Имайки предвид и навиците на "гъзарчетата" с БМВ-та особено в БГ , този проект се обезмисля малко , заради факта , че повечето прибавят тегло към колата , вместо да премахват. Как? Ами като канят повече аверчета с тях + неимоверното желание на българските пички, да се возят на нашите красиви Е46-ки. Все пак радостта от колата идва и със споделянето и с най-близките.

Ето все пак , който реши , как може да се намали теглото. Започвам с най-лесните неща , които всеки може да направи и след като усети колата си по-бърза да се върне обратно във форума и ми се похвали. Най-хубавото е , че никакви пари не се изискват , пък идват няколко кончета на помощ.
1. Карайте винаги с 10 литра бензин из града( най-високо октановия естествено ). Оттук имате спестени 40 кг .
2. Махнете резервната гума и крика. -25 кг
3. Намалете нивото на течността за предното стъкло до минимум . -4 кг
4. Махнете държателя за филтъра + филтъра към купето , а не този към двигателя. - 5 кг.
Като сумираме се получават 74 кг по-малко или равносилно на 16 к.с. повечко , съответно по-бързо ускорение . Заместете с вашите тегла и конски сили и ще видите печалбата на време.
а продължавам с нещата , които пак не изискват никакви кинти , ама осуетяват плановете на тези , които искат да споделят кефа си с други. Има и определени условия също.

5. Цялата задна седалка . - 20 кг . Успокоението е , че гаджето все още може да има самодоволна гримаса до момента , в който нейните приятелки не надникнат вътре в колата ви
и не решат , че нямате пари за задна седалка и съответно да ги черпите коктейли и бог знае какви епитети могат да ви измислят.

6. Ако гаджето ви наистина се е повлияло от мненията на приятелките
си и си е извадило изводи за финансовото ви състояние тогава =>
предната лява седалка , моля не се отнася за внесените
от Англия, Австралия и Ямайка коли. - 20 кг
7. Всички плаченца . - 5кг
8. Отслабнете поне 4.4 кг , че да има файда за 1 конче .

9. Тъй и тъй вече всичко е в киреча , истинския БМВ ентусиаст решава да махне моторчето на климатика -20 кг . Не се отнася за тези , които като се изпотят и миришат на порове .

Дотук минус още 70г или 16к.с. Тотално 32к.с. Ухаха.
Продължавам , ама предупреждавам студентчетата с БМВ-та, ако има такива изобщо и на собствена издръжа също,да не четат каквото следва , щото ще искат , ама няма как и няма да си учат уроците и само за това ще мислят . За тяхно успокоение все пак са направили доста досега и сте намалили поне ( пак зависи от съотношението на колата ви и к.с. ) 1 сек времето от 0-100.
10. Маха се и последната седалка , която може да се махне, обаче ...
заменя се с по-лека такава , -30 кг + 10 кг все пак се получава около -20 кг по-малко. Тук е момента да спомена , че можете да си възвърнете статуса на гъзар ако сложите и на останалите грозни и празни места също такива леки седалки + 20 кг . Никакви кончета на хоризонта , ама си печелите: непрекъснато говорене за седалките , старото или ново гадже , още повече от преди желаещи да се возят на новите места. Нова променлива в уравнението обаче . - 500 евро от
джоба или ако ви харесва + 500 евро към цената на колата.
11. Лек преден капак . - 24 кг , ама + 200 евро
12. Лек заден капак . - 15 кг , ама + 200 евро
13 . Лека горна част на купе - 30 кг , ама + 400 евро
15 . Леки врати, странични калници, ризи и спойлери - 100 кг,+ 2000 евро
16 . Леко предно табло -30 кг , + 400 евро
17 . Олекотени джанти - 20 кг , + 1000 евро поне
18 . Лек маховик -30 кг , + 400 евро
19 . Лек акумулатор -17 кг + 40 евро
20 . Лека система за студен въздух . - 5 кг , + 10К.С. + 300 евро
Олекотените праграфи от 10 до 20 се предлагат в Америка , но не знам за БГ . Цените съм ги превърнал за улеснение в евро. И така от тук имаме -267 кг ,10 К.С. ииииииии почти 4400 евро или печалба на к.с. съответно 68 к.с. ТОТАЛНОТО ЧИСЛО е равносилно на 100 коня.
Цифрите се отнасят повече за моето БМВ 330 , след като направих дълги проучвания , но за другите ще е почти същото . Все пак имаме е46 .
Да не споменавам ако добавя софтуер и намаля диференциала си от 2.93 на 3.46 и отивам под 4 сек от 0-100 . Тези цифри обаче са запазени за ферарита , корвети, ламобрджини , бугати и т.н. така че по-добре да сложа компресор и да отида под тях. Какво ще кажете ?
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
браво,
много добре написано. Чел съм подобни теми в e46fanatics.com. И наистина има голям смисал от тая работа. Няколко минуси са 4е бес седалки и климатик лукса на едно бмв малко се губи. Но това много зависи от какво 4овек иска от своита кола. Също така баланса на 50:50 се разрушава което ас лично не искам да предам защото наще коли точно за това са толкова добри, защото могат да се справят с завои перфектно.
Вапроса е дали искаш да си бърс в права линия или дали искаш да си бърс и в завоите. Това е до мично мнение и предпочитание.
Пича за които писах в друга тема несамо е сложил компресор а и има МОМО седалки всяка е по 5 кг. Спортен акомолатор (несям сигурен колко кг по лек е). И сума други такива модификаци. Сега иска да си купи преден и заден капак от карбон, както и странични брони от карнон. Само 4е ще ги боядиса цвета на колата, за да продалжава да изглежда къто нормална 330цка:)
много добре написано. Чел съм подобни теми в e46fanatics.com. И наистина има голям смисал от тая работа. Няколко минуси са 4е бес седалки и климатик лукса на едно бмв малко се губи. Но това много зависи от какво 4овек иска от своита кола. Също така баланса на 50:50 се разрушава което ас лично не искам да предам защото наще коли точно за това са толкова добри, защото могат да се справят с завои перфектно.
Вапроса е дали искаш да си бърс в права линия или дали искаш да си бърс и в завоите. Това е до мично мнение и предпочитание.
Пича за които писах в друга тема несамо е сложил компресор а и има МОМО седалки всяка е по 5 кг. Спортен акомолатор (несям сигурен колко кг по лек е). И сума други такива модификаци. Сега иска да си купи преден и заден капак от карбон, както и странични брони от карнон. Само 4е ще ги боядиса цвета на колата, за да продалжава да изглежда къто нормална 330цка:)

- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Мерси , мерси . Ето как който знае за какво става дума не го смята за лудост , а начин на модификация . Тия Момо ги знам , готини са и е удобно в тях .
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
доста са удобни ама несе местат достатачно на зад. ас както съм 1.87 м ми е малко тесно на краката. И трудно работя с съидинителя.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Ето какво се случва с колите на тези , които прекаляват с елиминиране на теглото. Тази кола БМВ 330СІ е на канадец , който е успял да намали толкова много теглото на колата , 4е прави 1/4 миля за 12.8 сек . Има софтуер и 3.38 диференциал . За сравнение само ще спомена че стандартно М3 Е46 прави 1/4 миля за 13.6 сек.
Според мен това е екстремно от гледна точка на стила на колата, но е известно че в богатите страни хората имат поне 2 коли , така че е допустимо да имаш една кола за екшън и една да се "покажеш".
http://www.dragtimes.com/BMW-330Ci-Timeslip-9221.html
Според мен това е екстремно от гледна точка на стила на колата, но е известно че в богатите страни хората имат поне 2 коли , така че е допустимо да имаш една кола за екшън и една да се "покажеш".
http://www.dragtimes.com/BMW-330Ci-Timeslip-9221.html
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
mom4e_s_BMW написа:Ето какво се случва с колите на тези , които прекаляват с елиминиране на теглото. Тази кола БМВ 330СІ е на канадец , който е успял да намали толкова много теглото на колата , 4е прави 1/4 миля за 12.8 сек . Има софтуер и 3.38 диференциал . За сравнение само ще спомена че стандартно М3 Е46 прави 1/4 миля за 13.6 сек.
Според мен това е екстремно от гледна точка на стила на колата, но е известно че в богатите страни хората имат поне 2 коли , така че е допустимо да имаш една кола за екшън и една да се "покажеш".
http://www.dragtimes.com/BMW-330Ci-Timeslip-9221.html
Тоя трябва да го убият с камъни.
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
ето на какво ще прелича интериора на е46 след като свалиш килограмите.
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=471948
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=471948

Re: Алтернатива на компресор
Всъщност някой цифри са малко по-малки ама концепцията на Лотус Елизе си я схванал де
mom4e_s_BMW написа:
3. Намалете нивото на течността за предното стъкло до минимум.-2-3 кг
7. Всички плаченца . - 2-3кг
8. Отслабнете поне 4.4 кг /някой като мен и 20 кила може да свалим/
9. Тъй и тъй вече всичко е в киреча , истинския БМВ ентусиаст решава да махне моторчето на климатика -10 кг .
11. Лек преден капак . - 15 кг , ама + 200 евро
12. Лек заден капак . - 10 кг , ама + 200 евро
15 . Леки врати, странични калници, ризи и спойлери - 50 кг
16 . Леко предно табло -10 кг , + 400 евро
18 . Лек маховик -10 макскг , + 400 евро
19 . Лек акумулатор -5-6 кг + 40 евро
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
Re: Алтернатива на компресор
mom4e_s_BMW написа:Виждам , че доста от вас искат да увеличат мощността на колите си и ги направят по-бързи .Има много начини за това и стига да имате пари , конските сили могат да достигнат значителни нива. Според формулата на производителя:Т(време) 0-100км/ч = Теглото (кг) / КСили х 0.9 може да се постигне по-бързо ускорение , което съответства на повече мощност. Приблизително 4.6 кг по-малко прибавят 1к.с.
а формулата за сваляне на тегло за джантите и гумите знаеш ли я? Маи говече коне качва ако отслабнат колелата, поне така съм чувал? всяка една от моите джанти и гуми са с повече от 3 килограма по леки от оргиналните които доидоха с бмв-то.

- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Re: Алтернатива на компресор
bmw_bulgar написа:mom4e_s_BMW написа:Виждам , че доста от вас искат да увеличат мощността на колите си и ги направят по-бързи .Има много начини за това и стига да имате пари , конските сили могат да достигнат значителни нива. Според формулата на производителя:Т(време) 0-100км/ч = Теглото (кг) / КСили х 0.9 може да се постигне по-бързо ускорение , което съответства на повече мощност. Приблизително 4.6 кг по-малко прибавят 1к.с.
а формулата за сваляне на тегло за джантите и гумите знаеш ли я? Маи говече коне качва ако отслабнат колелата, поне така съм чувал? всяка една от моите джанти и гуми са с повече от 3 килограма по леки от оргиналните които доидоха с бмв-то.
Ами едно , 4е сваляш ве4е 12 кг от общото тегло и печелиш около 2-3 коня и второ на двигателя ще му е по-лесно да ускори леките колела . Същото е както при лекия маховик ( флайуил за Булгар )

сваляш килограми от маховика , ама и от инерционните сили също . Имам подозрения , че моя маховик е лек -много бързо падат оборотите на двигателя , ама като няма с кого да сверя . Формулата за леките джанти я имаше в книгата за всички математически формули при автомобилостроенето продавана в Бордърс , ама като не си я взех на времето сега не мога да я цитирам . Виж обаче съм запомнил тази за ускорението .


К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
Re: Алтернатива на компресор
mom4e_s_BMW написа: (флайуил за Булгар )![]()



- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Re: Алтернатива на компресор
bmw_bulgar написа:mom4e_s_BMW написа: (флайуил за Булгар )![]()
мерси за информацията, а и мерси за превода, бес него нямаще нищо да разбера....
Моля, за нищо , на мен също ми е трудно да ги превеждам , ама напоследък се сдружих с едни аверчета , с които като поправяме коли и казват частите с българските им имена , та от тях си припомням и досещам . Те пък ми се чудят как ги знам на английски , пък не на бг и така.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Алтернатива на компресор
Не е ли по лесно да си купи човек M-POWER.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани