Supercharger za E46 320i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Supercharger za E46 320i
Здравеите на всички, това е което открих за 320 Е46 :
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... harger.htm
дали има някои които може да го сложи ако го поръчам ?
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... harger.htm
дали има някои които може да го сложи ако го поръчам ?

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
http://www.activeautowerke.com/supercha ... 3/main.php - това като идея...
http://www.vf-engineering.com/ - тук ще ти бъде доста интересно, за мен лично те са едни от най-добрите ... макар, че не намерих 320i.
http://www.vf-engineering.com/ - тук ще ти бъде доста интересно, за мен лично те са едни от най-добрите ... макар, че не намерих 320i.

Последна промяна ICE на 05 Апр 2007, 19:46, променена общо 2 пъти
nqma 320i
qvno v US tozi model ne se prodava....
-------------------------------------------------------------
Моля пишете само на кирилица, за да не бъдат трити вашите мнения. Ако нямате инсталиран кирилизатор, използавайте вградения във форума. Превключвателят се намира веднага след заглавната линия - синьо квадратче, върху което можете да кликате с мишката

-------------------------------------------------------------
Моля пишете само на кирилица, за да не бъдат трити вашите мнения. Ако нямате инсталиран кирилизатор, използавайте вградения във форума. Превключвателят се намира веднага след заглавната линия - синьо квадратче, върху което можете да кликате с мишката
Аз също съм фен на механичните
компресори и силно се надявам един
ден да забия един, но на една друга
кола.
Но възможностите са ми ограничени,
за това аз се спирам на Eaton M45,
който е за двигатели от 2 до 3 литра.
Хубаво е да вземеш цял кит, на някоя
реномирана марка, американците имат
доста опит с тия неща
Аз лично бих си взел компресор втора
употреба, все пак таз техника е доста надежна
и лесно се рециклира, ще събирам частите лека
полека. Но това си е една химера
Иначе евала за ентусиазма и за мен лично
си избрал правилния път за вдигане на
мощността на двигателя! Дерзай
компресори и силно се надявам един
ден да забия един, но на една друга
кола.
Но възможностите са ми ограничени,
за това аз се спирам на Eaton M45,
който е за двигатели от 2 до 3 литра.
Хубаво е да вземеш цял кит, на някоя
реномирана марка, американците имат
доста опит с тия неща

Аз лично бих си взел компресор втора
употреба, все пак таз техника е доста надежна
и лесно се рециклира, ще събирам частите лека
полека. Но това си е една химера

Иначе евала за ентусиазма и за мен лично
си избрал правилния път за вдигане на
мощността на двигателя! Дерзай

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Абсолютно вярно! Аз имам някъде в колата разпечатка от такъв готов кит на основата на Итън,ще го потърся за ти дам адрса.
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
За съжаление компресорите от Америка няма да работят на българските бмв-та. Те са правени за американските мотори , които имат друг софтуер от този в Европа ( заради емисионните газове) .
Компресор е лесно да се вземе и се сложи , но трябва да си откачите бордовия компютър и го пратите на тунера , който сте избрали . Едно от условията на тунера , за да ви сложи всички параметри на въздух/гориво/искри е да има последния софтуер на БМВ от Америка.
Ето ви един уебсайт с производител от Европа , който не сте споменали , но пък има компресори за вас и софтуер и е близо до БГ.
http://esstuning.com/default.asp?c=shop ... at=101&id=
Компресор е лесно да се вземе и се сложи , но трябва да си откачите бордовия компютър и го пратите на тунера , който сте избрали . Едно от условията на тунера , за да ви сложи всички параметри на въздух/гориво/искри е да има последния софтуер на БМВ от Америка.
Ето ви един уебсайт с производител от Европа , който не сте споменали , но пък има компресори за вас и софтуер и е близо до БГ.
http://esstuning.com/default.asp?c=shop ... at=101&id=
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
..
Не си копуваите американски компресор за евро бмв. както вече бе споменато софтвера е друг. Ина4е мога само да кажа че компресорите са върха. Днеска карах е46 330 с АSA Американски компресор и ми се стъжни куто трябваше да се върна в моита 330ска (бес компресор)....

- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
динан компресор
bmw_bulgar написа:Не си копуваите американски компресор за евро бмв. както вече бе споменато софтвера е друг. Ина4е мога само да кажа че компресорите са върха. Днеска карах е46 330 с АSA Американски компресор и ми се стъжни куто трябваше да се върна в моита 330ска (бес компресор)....
Ти също може да си инсталираш компресор , само че на Динан . Така и така си почнал с тях . Ще ти важи и гаранциятапо този начин.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
динан компресор
bmw_bulgar написа:Не си копуваите американски компресор за евро бмв. както вече бе споменато софтвера е друг. Ина4е мога само да кажа че компресорите са върха. Днеска карах е46 330 с АSA Американски компресор и ми се стъжни куто трябваше да се върна в моита 330ска (бес компресор)....
Даже ще си спестиш по-трудоемката инсталация.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
Re: динан компресор
mom4e_s_BMW написа:bmw_bulgar написа:Не си копуваите американски компресор за евро бмв. както вече бе споменато софтвера е друг. Ина4е мога само да кажа че компресорите са върха. Днеска карах е46 330 с АSA Американски компресор и ми се стъжни куто трябваше да се върна в моита 330ска (бес компресор)....
Ти също може да си инсталираш компресор , само че на Динан . Така и така си почнал с тях . Ще ти важи и гаранциятапо този начин.
Бих могъл ако имах М3. Динан не правят суперчаргер за 330ската. А дори и да правиха незнам дали 25-30 000 $ си струват за 300-350 кс. Предпо4итам да си спеста парите за колата и суперчаргера и вместо тва да си купа М3, или Порше. Тунинга на мойта е минимален. Самата кола има по спортно 4уство и хандлинга е много по добър. И още един плус е 4е може вече да развие максималната скорост на километража.

- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
Re: Supercharger za E46 320i
BBN написа:Здравеите на всички, това е което открих за 320 Е46 :
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... harger.htm
дали има някои които може да го сложи ако го поръчам ?
сега погледнах страницата на ЕSS и забелязах че компресора които исползват за 320ката е на американската фирма ASA. Мояа прияател тъка има компресор и бордкомпутър тунинг на тази фирма. тя е доста надеждна

ама също така си помисли какви отделни части ще трябват за тая работа. Не е само да къпиш компресор кита и да си готов. Винаги ще има нещо да бъркаш ко колата.
Другия вариант е да спестиш парите и да си купиш е36 М3 320 кс. А от компресора ще извадиш 240 кс макс.

- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Re: Supercharger za E46 320i
bmw_bulgar написа:BBN написа:Здравеите на всички, това е което открих за 320 Е46 :
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... harger.htm
дали има някои които може да го сложи ако го поръчам ?
сега погледнах страницата на ЕSS и забелязах че компресора които исползват за 320ката е на американската фирма ASA. Мояа прияател тъка има компресор и бордкомпутър тунинг на тази фирма. тя е доста надежднатакаче ако ти се дават 7000 евро и ако има кои да ти го инсталира даваи.....
ама също така си помисли какви отделни части ще трябват за тая работа. Не е само да къпиш компресор кита и да си готов. Винаги ще има нещо да бъркаш ко колата.
Другия вариант е да спестиш парите и да си купиш е36 М3 320 кс. А от компресора ще извадиш 240 кс макс.
Едно малко уточнение. АSA GmBh е немска фирма и произвежда компресорите и охладителите , като после те се поемат от тунерите и ги пригодяват за съответните коли . ЕСС е норвежка фирма , Инфинитас е немска , Техник Енджинееринг са американци от Калифорния . Всички те са избрали да пригодят АСА турбомекс компресора на БМВ-та , като Инфинитас прави за Мерцедес и Крайслер. Ето директен линк към Инфинитас. Има е едно малко компресорче за 3900 евро , ама иначе са наистина 7000 с охладител.
http://www.infinitas-gmbh.de/shop/index ... acd01ebadf
Преди да сложиш компресор , трябва да направиш компресионен тест, тест с въздух под налягане на всеки цилиндър и електронен тест с лаптоп и софтуер . Тези тестове се правят , за да се оцени състоянието на колата. Те ще ти покажат дали и как ще държиш компресия и изобщо ще ти е от полза този компресор. Недей забравя ,че за пове4ето коне има нужда от подобрено шаси и подобрен съединител . Както каза и Булгар , все ще има нещо да човъркаш и я държиш непрекъснато в перфектно състояние.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани