Coupe vs Limosine !!!!!!!!???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Coupe vs Limosine !!!!!!!!???
Колеги ПОМАГАИТЕ.. значи освен че м/у двете коли Купето няма рамки на вратите.. каква друга разлика има в него? Също забелязвам че на купето Стоповете са по широки, тва значи ли че колата е по широка ?? Други - и + за Купе и Лимозината .. ?? 

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
май по този въпрос има доста изписано или поне поотделно за двете потърси
+ на лимозината е че е с 4 врати не ставаш като трябва дасе качат повече хора ако мислиш да си като такси това е колата за теб
а ако мислиш да се возиш само ти и гаджето Купе
+ на лимозината е че е с 4 врати не ставаш като трябва дасе качат повече хора ако мислиш да си като такси това е колата за теб
а ако мислиш да се возиш само ти и гаджето Купе

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
лимузина -> - - - - - - - - - - - - -
купе -> + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

купе -> + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +



БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Междуосовото разстояние е еднакво, но Купето е малко по-дълго.... наличието на две врати, и от там по-големи врати, прави видимо впечатление за по-голям автомобил... стоповете наистина са по-различни, както и мигачите - това като информация за евентуален бъдещ ъпгрейд
Дали Седан или Купе ще определи и възможността за двигатели - Купето НЯМА дизелов вариант!!!! Вероятно по това време BMW са смятали, че този спортен вариант не може да бъде с дизел двигател...

Дали Седан или Купе ще определи и възможността за двигатели - Купето НЯМА дизелов вариант!!!! Вероятно по това време BMW са смятали, че този спортен вариант не може да бъде с дизел двигател...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
catalog.auto.ru -> BMW -> 3er -> E36....
P.S. 0- 100 трябва да ти е последното нещо, дето да гледаш...

P.S. 0- 100 трябва да ти е последното нещо, дето да гледаш...
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Honzik написа:P.S. 0- 100 трябва да ти е последното нещо, дето да гледаш...
това да, щото нашите са шлепове в сравнение с въшките-малолитражки...
май за БМВ трябва да е показателно 100-200


иначе купенцето наистина лази по погледа, макар и на задните седалки да може да седне максимум осмокласничка...




---
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Абе не е така... на задните седалки съм събирал двама малко по-дребни от мен (аз съм 190/120), а не им беше чак толкова зле... до Банско стигнахме без да замрънкат.... така че не е чак толкова тясно...
А иначе 0 - 100 не го казах заради това, че уж е тежка колата.... ами че не е чак толкова важно...

А иначе 0 - 100 не го казах заради това, че уж е тежка колата.... ами че не е чак толкова важно...
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ако ти е много важно 0-100 за малко пари взимай летящата консерва голф3 гти винтилиран и се кефи
като цяло те гледам си дезориентиран, трябва първо да си зададеш въпроса 'за КАКВА ЦЕЛ ми трябва колата?' и после да подбираш
може ад с еокаже че ти трябва комби...
а както си поставил въпроса колегите ти казаха - ако ще возиш редовно повече от 1 човек - седан, иначе купе. а и моето мнение е че е по-красиво за е36 специално. иначе вечната мъдрост - което намериш по-запазено, ако нямаш фикс идея за нещо-си.
а за 0-100 е 9.9, голфове и астри фти/гси ще те късат, само дето е кола а не кокошарник

като цяло те гледам си дезориентиран, трябва първо да си зададеш въпроса 'за КАКВА ЦЕЛ ми трябва колата?' и после да подбираш

а както си поставил въпроса колегите ти казаха - ако ще возиш редовно повече от 1 човек - седан, иначе купе. а и моето мнение е че е по-красиво за е36 специално. иначе вечната мъдрост - което намериш по-запазено, ако нямаш фикс идея за нещо-си.
а за 0-100 е 9.9, голфове и астри фти/гси ще те късат, само дето е кола а не кокошарник

- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Купето е по-гъзария, а лимото е по-практично. Гъзарията умира в момента, в който ти кажат стани да седна
Да не ти се налага да качиш малко повече багаж в купето, че ще е мъка голяма с тея 2 врати. Няма да ти казвам как се натъпка колата с 4 човека с багаж на идване от БГ към ДЕ. Ако бях с купе въобще не знам как щеше да се съберем и най-вече как щях го вкарам багажа, пр. голяма чанта на задната седлака м/у двамата седящи. Не съм такси, но удобното си е удобно
А и както каза колегата, голям българин да се събере в купето отзад е зор. Всеки сам преценява кое му е по-удобно. Ако ти е единствена кола (както е в повечето случай) и искаш да е практична или имаш семейство с дете, по-добро е лимото. Ако е повече за удоволствие и е нещо над 320и
купе.
Това е вече въпрос за една друга тема. Както каза някои "320i е топ моделът в БГ на БМВ 3 серия"

Да не ти се налага да качиш малко повече багаж в купето, че ще е мъка голяма с тея 2 врати. Няма да ти казвам как се натъпка колата с 4 човека с багаж на идване от БГ към ДЕ. Ако бях с купе въобще не знам как щеше да се съберем и най-вече как щях го вкарам багажа, пр. голяма чанта на задната седлака м/у двамата седящи. Не съм такси, но удобното си е удобно


То с тоя акциз изобилства с такива над 320.
Това е вече въпрос за една друга тема. Както каза някои "320i е топ моделът в БГ на БМВ 3 серия"

Последна промяна Loewe на 05 Апр 2007, 0:31, променена общо 1 път
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
В частност 316 и 318iS почти нямат разлика в разхода, но вървежа е доста различен....
Но по-добре се разрови в раздела, че има бая теми, дето ще ти отговорят на тия въпроси...

- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
абе отвънка никои не знае 316 ли караш или 328 слагаш м пакет на 316 ката и вече караш м-ка
,защото всъщност на гпс-а като гледам средната скорост за града е 33-34 така че само излишни пари за бензин и данаци и какво ли не то на влака няма и каде да отидеш.

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани