Висина отпред на е30та

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 03 Апр 2007, 16:14

хехехе, късат се капачките бе офчари, моята кола беше с рязани пружини и капачките бяха леш, ама кво да ви обеснявам, като не сте виждали макферсон поне си трайте да не се излагате :mhihi:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 03 Апр 2007, 16:57

oldskool написа:хехехе, късат се капачките бе офчари, моята кола беше с рязани пружини и капачките бяха леш, ама кво да ви обеснявам, като не сте виждали макферсон поне си трайте да не се излагате :mhihi:


Малко прекаляваш с тона! Имай малко уважение Г-н НЕовчарю :evil:

Твойте капачки може да се се късали ама на други 40 човека не са! Аз имам доста километри с рязани пружини! Режеш на същото место да завършва пружината и и караш като пич, за първи път чувам че се късали "капачки" !
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 03 Апр 2007, 18:44

oldskool написа:хехехе, късат се капачките бе офчари, моята кола беше с рязани пружини и капачките бяха леш, ама кво да ви обеснявам, като не сте виждали макферсон поне си трайте да не се излагате :mhihi:

:kuku: :kuku: :kuku:
Изображение

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

аа

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 03 Апр 2007, 18:48

А може и друго да нсе направи(лично тествано).Натискаш яко пружината може и без да я сваляш,като предварително си направил скоби(яки скоби) и ги слагаш на пружината.По този начин пружината неможе да се разстегне обратно.Резултати:твърда возия,ама е много газарско,същото като с много напомпани гуми иналожителна смяна на част от окачването имайки "изнапредвид"пътищата.И все пак успех
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 04 Апр 2007, 1:10

айде ми отговорете тогава що има фирми като ХиР, Ейбах, Емтехник идр не са фалирали още, а ПРОДАВАТ ПРУЖИНИ ???? и що не са резани фабрично, или немеца неразбира :mhihi:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 04 Апр 2007, 1:17

Никой не твърди че стандартна пружина отрязана има същата характеристика като перформънс пружина !

Просто ставаше дума че със рязане на пружината се сваля колата и се втърдява значително сравнение със нормалната такава, но в никакъв случай по твърдост не може да се сравнява със специялна пружина!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 04 Апр 2007, 1:24

Ами значи по твоята логика излиза че рязаната пружина е по-ниска и по-мекаот колкото трябва, тоест това което написах преди 3 поста на предишната страница

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 04 Апр 2007, 9:29

oldskool написа:... рязаната пружина е по-ниска и по-мекаот колкото трябва ...
Отколкото трябва НА КОЙ?

Никой не може да ми каже с колко да си отрежа пружините! Ако искам, и на две навивки ще карам ;)

oldskool написа:... късат се капачките бе офчари ...
Ми, "офчарю", ако беше прочел за "селския" тунинг, може би щеше да разбереш защо са ти се скъсали капачките :mhihi: . Ма не, ти си си купил ХР сигурно :D . То и китове за турбо продават, ама колегите що ли се мъчат с дюзи от Нисан, турбо от камион, софт от майната си, и накрая "Нагласов" :roll: :?:

А накрая, кажи в прав текст:
Ако отрежа 2 навивки от пружината тя става по-къса и:
а) по-твърда
б) по-мека
в) не се променя на твърдост

Дилян Пенчев написа:... Режеш на същото место да завършва пружината ...
Горната капачка е подвижна - няма значение (за "чупенето") къде ще отрежеш.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 04 Апр 2007, 10:47

хендлинга се скапва и колата става скоклива, мекушава а предницата почва да гмурка. на ладата колко и е максималната скорост, тоест офчар тунинг, а аз съм на 3-та на прекъсвач всеки ден
капачката ляга на фабричния завършек на пружината и е перпендикулярена на стъблото на амортесьора. като отрежеш пружината, капачката вече не е перпендикулярена, което я усуква и след 10к се сцепва, поддава и ляга на тампона на макферсона. от това колата ти става с още 2 см по-ниска, а волана ти по-тегав.
една пружина като я срежеш става по твърда да, но от само от колкото е била преди това, и не е това което трябва

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 04 Апр 2007, 12:00

Ми аз рязаното го слагах отдолу и нямах грижи със късане на капачките :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 04 Апр 2007, 21:11

найдов 2 пружини червени од еден прийател и дава ми ги за 30 еуро двете, колко са пониски од стандардните? а и интересува ме като се спущте е30та дали тркалата лежат право или се на страна? дали треба нещто друга да се мене?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 05 Апр 2007, 10:25

oldskool написа:...
:yes:

Може би това ще помогне:

ИзображениеОще какво трябва да се знае за рязането на пружини. В краищата стъпката на навивките намалява, образувайки опорна площадка. С отрязването на навивки тази площадка намалява (нараства напрежението на чашката) и се разполага неравномерно, с някакъв ексцентриситет - "е". В този случай имаме натоварване във вид на извънцентърно сгъване. Пружината вече работи по друг начин. Силата F, изместена спрямо оста на разстояние "е" предизвиква чисто огъване с момент:

М=F*е;

Тъй като плоскостта на действие на огъващите двойки може да не съвпада с нито една от главните плоскости на инерция на пружината, в общия случай имаме комбинация от надлъжно сгъване и чисто напречно огъване. Представете си, че държите малка пружина с два пръста. Можете лесно да я сгъвате и разгъвате, но опитайте да я сгънете, опирайки пръсти само на половината от крайните навивки. Пружината ще се сгъва за сметка на навивките и също за сметка на изкривяването. В този случай нейните характеристики могат да бъдат съвсем други.

След отрязването на пружината, за да се осигури равномерно опиране в чашката, може да се откали последната навивка ( :idea: и после да се намали стъпката само на тази навивка - Б.пр. :mhihi: ). За да стане това, е нужно навивката да се нагрее до 600-650 С (кафяво-червен цвят) и да се остави да истине на въздух. Тук възниква проблем, свързан с това, че трябва да се нагрява до доста висока температура, но само една навивка (местно нагряване). До такава температура местно нагряване може да се направи най-често с газова горелка, и затова вероятността да се повреди детайла е много голяма.
Цитат от: http://lada.madu.ru/spring.html

Киро, сантиметрите можеш да видиш в каталог, но трябва да знаеш каква точно ти е пружината. В тая тема можеш да видиш разликите в при червени и нормални пружини, слагани на мойта кола. Съжалявам за качеството ... Твойте червени не е задължително да са като мойте! Колелата почти не си променят наклона. Желателно е да си смениш и амортисьорите.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Манекенът
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 15.09.2002
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Мнение от Kazaka » 06 Апр 2007, 17:40

на моята и купих 4 HR стана красива за сметка на вси4ко друго
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 08 Апр 2007, 3:29

хубаво тва за предните става, ама отзад като ринговете са с различен диаметрър ако се резнат няма ли да изкачат от леглата? Много съм навит да ги резна на една 318ис-ка ама задните не знам как. Някой съвет да даде?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 09 Апр 2007, 1:43

да, някой да даде мнение за задницата???

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook