4500 оборота и стоп

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София

4500 оборота и стоп

Мнение от AntropoS » 01 Апр 2007, 23:06

Момци Е30-ата е на газ. Стоя аз на светофра, а отдясно момчето с голфа. :idea: я да го пробвам. жълто - зелено -----> газ до ламарината на 1ва 5000 оборора и спира. Ръгам 2ра (педала на газта е долу) 4500 оборота и спира(все едно пускам педала на газта).Вкарвам 3-та и както се сещате голфа пред мен :(
Днес до мен една карибра, макар че е 2000 кубика , що да не се пробвам. ама тоз път превключвам на бенз ( 95 баце от ОМВ "резняк") фурсирам яко да продухам газ-та. Зелено 1-ва и газ.... и все едно сам на газ 4500-5000 обората и предницата долу, 2-ра и пак 5000 оборота и спира .
На какво може да се дължо това ? :banghead: да не ми е издухала колицата тотално ?
Последна промяна AntropoS на 02 Апр 2007, 11:46, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 02 Апр 2007, 9:34

Ми мяса на проблем с газоразпределението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 02 Апр 2007, 9:51

Se7ven написа:Ми мяса на проблем с газоразпределението.
Или проблем с прекъсвача в делкото ...
А може и вакуумния регулатор на делкото да е бъгав :idea:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Апр 2007, 12:08

Аз имам абсолютно същия проблем :) Карам М10Б18 карбуратор на газ и като тръгна да набирам на същите обороти получавам същия ефект- колата забива предница и не ще повече. Случи ми се преди няколко дни да я изръчкам с пълна газ на първа като мотора беше на илизане от синия сектор (знам, не много полезно за него) и дигна малко над 6000 оборота, после превключих на втора. Малко по-късно, след като колата загря до средата пробах номера на втора, държах педала на газта до долу няколко секунди и отначало заби на 4500, после доста бавно дигна 5000 и пуснах газта, че ме хвана жал. На бензин същата работа. Мислех си да не е кобилици, хлабина на клапаните (щото на място и празен ход "чопли семки", а и ми казаха, че кобилиците на тази кола били "сбирщайн"), но се чудя и за възможността делкото да не е наред - знам го, че е изхвабено, канех се да го сменям и ще взема да ускоря процеса по смяната.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

Мнение от Griffin » 02 Апр 2007, 23:41

На мен това ми звучи точно като центробежен ограничител на оборотите. :shock:
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София

Мнение от AntropoS » 03 Апр 2007, 1:40

Така като гледам има доста различни мнения ;( !!! :idea: за майстор си е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 03 Апр 2007, 9:37

ivantchoG написа:... прекъсвача в делкото ...

Griffin написа:...центробежен ограничител на оборотите...

Моя липсва - не го знам и какво представлява - и нямам проблем с оборотите :mhihi:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София

Мнение от AntropoS » 03 Апр 2007, 10:52

ivantchoG написа:
Griffin написа:...центробежен ограничител на оборотите...

Моя липсва - не го знам и какво представлява - и нямам проблем с оборотите :mhihi:

Е30 форевър :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 03 Апр 2007, 13:00

Аз като се прибгера към София ще отворя капака и ще погледна какво е положението. Сигурен съм, че капачката и палеца на делкото са за смяна, ама ако има и гадната пружинка ограничител ще излети веднага. Само ме е страх малко - бе тоя мотор да не се развърти много и да срещне клапаните с буталата? Че после оставам без кола за известно време :roll:
BMW only!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 04 Апр 2007, 10:39

- Претегнати клапани (вземаш луфтомера и ги правиш 0.20 на студено)
- Малко предварение на запалването (бележи си делкото и врътни 10-тина градуса по посока на часовниковата стрелка)
- Кофти палец (нов е 6 лева, че даже без ограничител :mhihi: )
- Центробежен регулатор на запалването (махаш капачката на делкото и се пробваш да завъртиш палеца в посока на часовниковата стрелка. Ако се завърти няколко градуса - всичко е ОК. Ако не... ново/друго делко)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Варна

здрасти

Мнение от madnesss » 05 Апр 2007, 20:40

нощо му няма ... аз съм виждал м10 на газ как стрелката на оборотомера му стига до "22-25" на економайзера има-няма 7500-8000об, и нищо му няма още си го кара пича... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Апр 2007, 23:22

всичко е до време :lol:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София

Мнение от AntropoS » 07 Апр 2007, 16:08

[steeN] написа:всичко е до време :lol:

Няма нищо вечно а? :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Апр 2007, 19:59

нямах твоята кола в предвид ;) а предния пост, че стигал 7500-8000 оборота. при такива обороти, белята е въпрос на време според мен.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София

Мнение от AntropoS » 08 Апр 2007, 12:39

:idea:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook